paginafoto

Gastenboek

Lees wat onze gasten over ons vertellen, of laat zelf een berichtje achter in ons gastenboek.
Dat kan via dit formulier.

Bericht van Jan Berkhof, 2-4-2014

Bedankt voor de goede zorgen voor pepijn op de dagopname in zeist vandaag 1 april

Bericht van Jorine Baay, 20-3-2014

Bedankt verpleegkundigen van de dagbehandeling in Zeist dat jullie zo attent waren om voor mij en mijn dochter een plekje vrij te maken waardoor ik toch gewoon bij haar kon blijven!

Bericht van L. Kainde, 25-2-2014

Vrijdag 14 februari 2014 ben ik door chirurg Clevers geopereerd aan mijn liesbreuk. Vanaf mijn aankomst in de ochtend bij de receptie tot aan mijn vertrek later in de avond in één woord fantastisch!!!

Ik was blij dat ik mijn afspraak in een ander ziekenhuis had geannuleerd. Ondanks mijn heftige pijn kon ik daar niet snel worden geholpen. Een goede vriend van mij (Guy Cremers) die in 2012 ook hier aan een liesbreuk is geopereerd heeft mij het Diakonessenhuis in Zeist aanbevolen.

Ik kan iedereen aanbevelen zich hier voor een liesbreuk te laten behandelen.

Bericht van C.E.Leusink-de Jong, 13-2-2014

Tussen 4 en 27 januari ben ik 2x verpleegd op afd. 2B, 2A en 2C (cardiologie) in Utrecht. Ik kwam daar na na hartproblemen met de ambulance terecht.



Wat een samenwerking van diverse teams en snelle reacties. De controle bij dr.Limburg (Zeist) was prima.Ik heb op alle vragen antwoord gekregen ondanks een druk spreekuur.


Bericht van A.H.O. Riem, 14-1-2014

De loftrompet klinkt voor Dr. ter Linde en het Diakonessenziekenhuis! Absoluut optimale zorgverlening ontving onze 10 jarige zoon op zaterdagavond 11-01-2014; al spelend kwam een metalen object tegen zijn mond waardoor de bovenlip flink diep scheurde. De plastisch chirurg ter Linde bleek in het ziekenhuis aanwezig en was bereid te helpen.

30 minuten na het ongelukkige voorval waren wij weer thuis en had de specialist onze zoon op uiterst vakkundige wijze, zowel op communicatief gebied als op technisch gebied, geholpen. Wat ben je dan onbeschrijfelijk blij als ouders, want beter bestaat gewoon niet !!


 

Bericht van H.C.A. van Grieken, 7-1-2014

Afgelopen weekend is onze dochter Vivianne geopereerd aan haar blinde darm. Wij zijn heel blij met alle goede zorg die zij tijdens haar verblijf in het ziekenhuis heeft gekregen. De huisarts van de huisartsenpost, het verplegend personeel van afdeling U 1 en niet in de laatste plaats de behandelend chirurg DR Meijkamp. Ik verzoek u onze dank aan hen over te brengen want dat hebben deze mensen absoluut verdiend.


 


Bericht van J.Versteegh-Hollenberg , 6-1-2014

Het is de laatste dag van 2013, en vandaag mocht ik afscheid nemen van Dr.Thijs van Dalen. Eind januari moest ik halsoverkop geopereerd worden aan een darmperforatie. Na spannende weken moest ik nog een keer geopereerd worden aan een buikwandbreuk.

Ik wil in het bijzonder Dr.Thijs van Dalen bedanken voor de persoonlijke betrokkenheid, kunde en belangstelling voor zijn patiënten. Ook het team van verpleging op de afdeling dank voor hun goede zorgen klasse!

Janny Versteegh - Hollenberg


Bericht van C.B. Althues, 6-1-2014

Hierbij wil ik een compliment uitspreken aan radioloog F. Sanders. In een zware situatie wist hij strakke professie een menselijk tintje te geven. Dit hebben wij als steun en betrokkenheid heel erg op prijs gesteld.

Bericht van J. Demmer, 6-1-2014

Vandaag voor de tweede keer op de kinderpoli in Diak Zeist. Dames achter de bali zijn bijzonder vriendelijk. Je voelt je erg welkom. Top

Bericht van Mw. Silvis-Van Beem, 3-12-2013

Diak Zeist is voor mij de beste. Uitstekende doktoren, verpleegkundigen, verzorgenden en fijne kamers! Vriendelijk en alert wordt er gereageerd. Prima.

Bericht van Monique Veltrop, 2-12-2013

De afdeling pijnbehandeling is zeer goed georganiseerd. Je wordt op tijd geholpen, alles ziet er netjes, fris en opgeruimd uit. Ook de baliemedewerkster was erg vriendelijk en mededeelzaam / medelevend. Een fijn gesprek en zeer goede uitleg gehad met mijn nieuwe specialist X. Zuidema, een topper!

Bericht van H. de Lange, 29-11-2013

Vandaag een dagopname met een jong volwassene met een verstandelijke beperking begeleidt die operatief kiezen moest laten verwijderen. Ik wil graag laten weten dat ik zeer tevreden ben met de manier waarop wij benaderd zijn. Natuurlijk had ik voorbereidend werk gedaan en jullie goed geïnformeerd over de beperkingen maar wat hebben jullie hier goed op ingespeeld!

Alles was geregeld, alle afspraken zijn nagekomen en ik merkte dat jullie mij allemaal volgde in de manier waarop ik mijn cliënt benaderde. Ondanks dat het voor hem een hele ongemakkelijke dag was, was het goed te doen. Een dikke pluim voor het verplegende personeel van de dagopname, de ok, het personeel op de recovery, anesthesisten en natuurlijk Dokter Kloosterman.

Bericht van Jesse Ceulemans , 27-11-2013

Ik vind de kinderen afdeling geweldig. Ik geef jullie een 9+.
Groet. Jesse Ceulemans 
Heel erg bedankt Quak.

We kregen ook nog een mooie tekening van Jesse, bekijk 'm hier.

Bericht van Christel Terwiel (ex-voorzitter en lid cliëntenraad) , 7-10-2013

Van harte gefeliciteerd met het keurmerk 'Diakonessenhuis seniorvriendelijk'. Vergeet de 65e plaats in de AD Top 100. Met dit keurmerk laat je zien dat je klaar bent voor de toekomst: met senioren als grootste klantengroep!

Bericht van Mevrouw Witteveen, 2-10-2013

Het is alweer even geleden (2 juli) dat ik een vleesboom heb laten verwijderen. Ik wil jullie nogmaals hartelijk bedanken voor deze ingreep. Allereerst ging de eerste afspraak op de menstruatiepoli al heel fijn. Er werd naar me geluisterd, ik had eindelijk het gevoel serieus genomen te worden over mijn klachten en er was ruimte voor mijn emoties daarbij. De opname zelf kon heel snel, te snel zelfs voor mij (ik kon zelf niet). Toen het zo ver was, werd ik heel prettig opgevangen door de verpleegkundigen. Op de OK was het gewoonweg gezellig en na afloop was de verzorging en controle fantastisch. Jullie hebben mijn leven verbeterd, daarvoor kan ik jullie niet genoeg bedanken!

Bericht van Hare koninklijke hoogheid Akahi Wahine (Koninkrijk Hawaii), 30-9-2013

Hare koninklijke hoogheid Akahi Wahine (Koninkrijk Hawaii) spreekt haar complimenten uit voor de goede behandeling van de Hawaiiaanse ambassadeur in Nederland. De ambassadeur werd geopereerd in ons ziekenhuis, locatie Zeist, aan een hernia en een liesbreuk. Hij was zeer tevreden over de behandeling en de geboden zorg. Lees hier de brief die we ontvingen (pdf).

Bericht van T. Harinck, 24-9-2013

Ik wil Dr Davids bedanken voor zijn geweldige lies operatie en het hele team die hier aan heeft meegewerkt.Alles zeer proffesionals .thanks again.

Bericht van K. Leusink, 13-9-2013

3 jaar geleden via de spoedeisende hulp na een aanrijding voortreffelijk geholpen en geopereerd door Dr Oosterhuis op de chirurgie Nu jl 15 juli geopereerd door Dr Rije neurochirurg dankzij zijn snelle reaktie en behandeling ws erger voorkomen.. Ook de poli-ass van neurologie/neurochirurgie en de pijn poli: ALLE LOF voor jullie inzet en hulp.

Bericht van J. Bloemkolk, 23-7-2013

Ik wil langs deze onsympathieke weg persoonlijk dokter Van Es bedanken voor de vootreffelijke manier waarop hij mij heeft behandeld. Ook de nazorg (bellen met mijn apotheek en vervolgens mij bellen) deed mij goed. Nogmaals dank!

Bericht van L. du Prie, 9-7-2013

Bericht via ons Twitterkanaal www.twitter.com/diakhuis:

Kijk je komt er liever niet te vaak, maar als het dan toch moet is @diakhuis in mijn 'ogen' de beste van allemaal!

Bericht van E. de Poel, 28-6-2013

Ik ben onlangs als patiënt op de MDL polikliniek in Zeist geweest. Ik wil graag mijn compliment maken voor de vriendelijke en professionele benadering. Dank hiervoor en een grote pluim.

Bericht van Mevr. de Haas, 10-6-2013

Wat ik prettig vind aan het Diak is dat je meestal vrij snel terecht kan.

Bericht van I. Wentink, 5-6-2013

Van receptie, info balie, poliklinieken tot laborant , verpleegkundigen en een aantal artsen die ik heb ontmoet kan ik niets anders zeggen dan allemaal zeer vriendelijk, informatief en helder! Alhoewel het gebouw niet echt nieuw is, zien de poliklinieken er verzorgt uit. Sommige verpleegafdelingen zijn de kamers wat klein maar het personeel op de afdelingen maken door hun inzet en aangenaam gedrag en vriendelijkheid, alles goed. Onlangs 1 dag in het nieuwe gedeelte van het ZH geweest op een verpleegafdeling. De kamers zijn daar ruim en wederom zeer vriendelijk en informatief personeel! Onderzoek en behandeling van de artsen waar ik mee te maken heb gehad waren allen goed en duidelijk, met name ook heldere communicatie! Heel prettig vind ik de afspraak herinnering via de mail en de mogelijkheid dan nog om deze te verzetten! Ik ben vanuit mijn eigen professie en ook ervaringen binnen de gezondsheidszorg erg kritisch m.b.t. behandelingen onderzoeken e.d. Die ruimte en mogelijkheid krijg ik in dit ziekenhuis! Heb dat elders wel anders ervaren!


Bericht van A.J.M. van Beckhoven, 30-5-2013

Ik doe het niet gauw, maar wil nu een dikverdiende PLUIM uitdelen aan het Diakonessenhuis in Utrecht. Omdat een hartklepoperatie gepland staat, moest er eerst nog een afspraak gemaakt worden met de internist (Dr. van Loon). Deze afspraak viel precies op mijn verjaardag en toen de internist bij het afscheid nemen de datum zag, kwamen ook de felicitaties. Toen ik echter later bij de afspraakbalie stond, kwam onverwachts de internist naar mij toe lopen, met gebakjes in haar hand (dit had zij even snel geregeld met de verpleging). Wat een klein menselijk gebaar dat alle "ellende" even doet vergeten. Zo kan het dus ook!!! Complimenten voor het ziekenhuis.

Bericht van F. Breedijk, 27-5-2013

Op dinsdag 2 april ben ik op bezoek geweest bij dokter Davids ivm een liesbreuk. Ik was voornemens om op 11 mei op de racefiets naar Italie te rijden vanaf Utrecht. Een tocht van circa 1.500 kilometer. Door de snelheid van opname en de perfecte (kijk) operatie is de tocht doorgegaan en heb ik in 10 dagen de eindbestemming bereikt. Geen enkele last gehad van de operatie, gewoon super. Bij deze veel dank aan het artsenteam van het Diak in Zeist, in het bijzonder dokter Davids en dokter van Leisdonk.

Bericht van J. Ritmeester, 8-5-2013

Ik ben bijzonder tevreden over het Zeister ziekenhuis, de vriendelijke manier van ontvangst en ook de behandeling, het doet zó aangenaan aan. Ga zo door.

Bericht van C. de Jong-Egbers, 6-5-2013

Op 23 april is mijn zwaar verstandelijk beperkte zus opgenomen op de afdeling dagbehandeling in Zeist voor een gynaecologische ingreep. De ontvangst en begeleiding door de twee hiervoor gespecialiseerde verpleegkundigen was in één woord geweldig! Zeer respectvol en warm. Mijn zus kreeg een eigen kamer en men hield goed rekening met haar beperking. Haar vaste begeleider vanuit de instelling waar ze woont had alle ruimte om haar te verzorgen zoals ze dat gewend is. We mochten haar tot in de OK begeleiden en na de behandeling mochten we ook weer direct bij haar zitten. Ook dank voor de begripvolle houding van dr. Berkhout.

Bericht van H. Koolstra, 5-4-2013

Na mijn hartfalen ben ik behandelt door de hartfalenpoli in Zeist. De deskundigheid en zorgzaamheid van de dames op deze polikliniek en dan in het bijzonder de verpleegkundigen hebben mij zeer goed gedaan en mij weer vertrouwen in mjn lijf hebben gegeven! Van mij dus een dikke tien en nogmaals hartelijk bedankt!

Bericht van L. van Os, 26-3-2013

Graag wil ik u laten weten dat ik zeer tevreden ben over de organisatie van mijn afspraken bij de allergoloog, de oogarts en voor het longfunctieonderzoek, alle drie de afspraken binnen een uur afgerond. Geweldig ,deze organisatie scheelt enorm veel tijd en geld.

Bericht van J.G. Jongerius, 26-3-2013

Mijn compliment betreft de heer Ter Linden: u heeft mij dinsdag 12 maart behandeld aan mijn rechterhand. ik wil u berichten dat ik meer dan buitengewoon tevreden ben over de ontvangst, behandeling en nazorg van u en natuurlijk al uw collegae. Ik ben meer dan buitengewoon blij met het resultaat van de behandeling. Mijn hand is niet helemaal meer wat het ooit was, maar veel beter dan ik ooit had kunnen denken. Dank en groet!

Bericht van J. Doelman, 13-3-2013

Ik wil graag het personeel en met name dokter Burgmans van het Diakonessenhuis hartelijk bedanken voor het kordaat handelen bij mijn liesbreukoperatie op 18 december jl. Het herstel is prima verlopen en ik heb tijdens mijn 9 weekse reis, zie http://elnojo.tumblr.com, geen last ondervonden. Met sportieve groet, Joost

Bericht van J. J. Kolijn, 13-3-2013

Iedereen waar ik mee te maken heb gehad is zo 'mensvriendelijk'. En de doktoren geven goede uitleg. Houden zo! Die herinneringsmailtjes zijn ook handig.

Bericht van J. Jongeneel, 13-3-2013

De enige dagen geleden gekregen behandeling op Urologie (secretariaat, verpleegster, arts) was prima: een acht.

Bericht van M. Spijker-Kwast, 15-1-2013

Via het gastenboek wil ik dokter Limburg, de cardioloog, een heel groot compliment geven voor zijn goede zorgen voor mijn man. Hij is al een aantal jaren onze cardioloog. Bij elk bezoek is hij altijd buiten zijn kundigheid, vriendelijk, begripvol en zorgzaam. Hij heeft ondanks zijn drukke praktijk, ook altijd tijd voor ons. Onze complimenten en dank zijn voor hem. Maar ook het baliepersoneel en het personeel die allerlei onderzoeken doen, zijn altijd erg vriendelijk. Ook daarvoor onze dank! Wij wensen dr. Limburg ook in zijn prive-leven het allerbeste toe!

Bericht van Mv. Lekkerkerk, 15-1-2013

Ik wilde bedanken voor de geweldige zorg en medeleven van alle medewerkers van de Dagbehandeling Oncologie.

Bericht van J. van Meenen, 14-1-2013

Vanmorgen (10-01-2013) een foto van de borsten en oksel laten maken, en ben geholpen door een alleraardigste mevrouw die me gerust stelde en lief was! Compliment!

Bericht van P. van der Wolf, 4-12-2012

Op zondagochtend komt de dermatoloog speciaal naar het ziekenhuis om de verergering van ontstekingen op het hoofd van mijn zoontje te beoordelen en ons verder op weg te helpen. We zijn zeer plezierig ontvangen en geholpen! Het is heel prettig dat er nu een diagnose gesteld is, die verder reikt dan oppervlakkig symptoomniveau.

Bericht van Van Tilburg, 21-11-2012

Al een hele tijd is mijn zoon onder behandeling bij kinderarts Kok. Wij zijn allemaal groot fan! Zo'n kundige, vriendelijke, lieve en daadkrachtige dokter! Alle lof voor dokter Kok!

Bericht van W. Nouwen, 7-11-2012

Op 16 oktober 2012 heb ik op de locatie Zeist een uitgebreid hartonderzoek ondergaan. (Door dikke voeten was er een verdenking van hart falen.) Ik wil mijn complimenten maken over de efficiente, professionele en persoonlijke wijze waarop dit onderzoek is verlopen. Dat het onderzoeksresultaat voor mij positief uitpakte is uiteraard fijn, maar dat staat los van genoemde ervaring.

Bericht van T. Wagenaar, 7-8-2012

"Het begon met me beroerd te voelen waarop de weekendarts me voor nader onderzoek naar het Diakonessenhuis locatie Utrecht liet brengen. Een spoedoperatie bleek noodzakelijk. Professioneel geschoolde medewerkers maakten me op een geruststellende manier direct hiervoor gereed. De ingreep duurde van ongeveer 21.45 tot 00.10 uur. Ik werd uiteraard nog verward wakker op de IC met aan de ene arm mijn vrouw en aan de andere een verpleegkundige die zich voorstelde als een ‘strenge’ zuster. Zij verbood me op te staan en bleek uiteindelijk een ‘engel’ te zijn. Dus twee engelen aan mijn bed.

De volgende dag naar afdeling A1 Chirurgie. Met alles geholpen moeten worden valt niet mee, maar juist omdat het deskundig, maar ook met respect en aandacht voor de ‘menselijke’ kant gebeurde, was er doorheen te komen. Aardig was ook een kort gesprekje met de chirurg over aspecten van mijn vakgebied.

Voor mij een eerste echte kennismaking met een continubedrijf dat 24-uurszorg garandeert waarbij de patiënt centraal staat. Door het medisch personeel werd hard en met veel inzet gewerkt. Van dichtbij heb ik meegemaakt hoe verpleegkundigen met elkaar samenwerken en bereid zijn om elkaar bij te staan wanneer de een het drukker heeft dan de ander, of hoe snel collegae op een noodoproep (patiënt werd niet lekker) reageerden. Dankbaarheid en waardering zijn dan ook op hun plaats.

Blijft er dan niets meer te wensen over? Vanuit mijn beperkte ervaring denk ik dat een aantal verbeterpunten in aanmerking komen. Gelukkig bestaan er plannen om tot nieuwbouw voor de afdeling over te gaan, wat een oplossing kan bieden voor onder andere ruimte-, klimaat-, en geluidproblemen. Hopelijk dat zelfs op korte termijn aandacht wordt besteed aan een aantal meer technische verbeteringen en bijvoorbeeld aan het meer systematisch schoonmaken van toiletten en kamers. De patiënt zal dit zeker weten te waarderen."

Bericht van J. Baas, 11-5-2012

Maandag 7 mei een totale extractie gehad. Zag er vreselijk tegenop. Het ingeplande 1/2 uur bleek toch te kort. Het werd een uur en 15 minuten. En toch .... Ik kan niet zeggen dat ik genoten heb, maar de behandelwijze van dr. R. van Es sprak mij erg aan. Gedurende de hele procedure een opbeurend commentaar ondanks de moeilijkheden die zich voordeden. Het leek erg veel op een spannende sportwedstrijd. Anderen zullen zeggen, hou je mond en doe je werk, maar mij heeft de manier van werken erg aangesproken. Ik heb nu niets meer om te laten trekken, maar anders wist ik wel bij wie ik aan zou kloppen.
P.S.: Het kunstgebit past ook nog perfect ondanks het hak- en breekwerk. Kies voor Van Es, een behandeling zonder stress!!

Bericht van J.C. van den Heuij, 6-3-2012

Dr. Kums kwam, zag en sprak, Dr. Clevers kwam er bij bevestingde de diagnose. Ingreep kan op 23 februari door Dr. Davids worden gedaan. Op 23 februari om 13.30 uur aankomst en snel naar de opname want men loopt voor op het schema. Om circa 14.45 uur de OK in, 15.30 wakker en dan komt Dr. Kums me vertellen dat het goed gegaan is. Terug naar zaal. Ook Liesbeth was zeer vriendelijk en gaf pijnstillers voor 17.00 uur. Om 19.30 kwam nijn vrouw me weer ophalen. Maar dan, vanaf 17.00 uur heb ik geen pijnstillers meer nodig gehad, waaruit blijkt dat de kleine ingreep zeer zorgvuldig is uitgevoerd. Daarbij is ook de klantbejegenig zeer vriendelijk door alle betrokken disciplines. Ik denk dat dit de beste bussinescase in de medische wereld kan zijn. M.a.w. doelgericht, klantgericht. Dus ook voor de klant plezierig. Allemaal hartelijk dank. Met vriendelijke groet: J.C. van den Heuij uit Veenendaal.

Bericht van W. Vos Vuijst, 23-2-2012

Ik zou graag een compliment willen maken voor de afdeling Pijnbehandeling, zeker de hele afdeling. Jullie zijn super hoor en ik word daar ook zeer goed behandeld door het personeel! Meiden jullie zijn top hoor!

Bericht van B. Groeneveld, 16-2-2012

Vandaag 15/2/12 bij de polikliniek Kaakchirurgie geholpen door dr. J. Kloosterman. Zeer professionele ontvangst waarbij je echt als patiënt tegemoet wordt getreden. Alles wordt goed uitgelegd en men neemt de tijd voor je. Ook na de behandeling nog eens goed toegelicht waar je rekening mee moet houden. Kortom: een zeer positieve ervaring en ga zo door! Een tevreden klant!

Bericht van W. Post, 25-1-2012

Op 10 januari 2012 heeft orthopedisch chirurg dr. A. de Gast met zijn team een nieuwe heup geplaatst. Van het operatieteam heb ik een geweldige professionele indruk met een 110% resultaat. Ook het team op de afdeling B4 waar ik enkele dagen mocht verblijven heeft diepe indruk op mij gemaakt wat betreft professionaliteit en samenwerking. Toen ik ontslagen werd, was het alsof mijn vakantie voorbij was! Chapeau!! En nogmaals allen bedankt.

Bericht van M. Verkoulen-de Wijn, 16-1-2012

Afgelopen donderdag zou ik door KNO-arts dr. Lohuis behandeld worden aan de huidkanker op mijn neus. Ondanks de aanwezigheid van nog twee artsen en drie assistenten heeft hij toch besloten om van zijn eerste behandelplan af te zien, aangezien dat erg heftig voor mij zou zijn. Dat vind ik erg te prijzen, dat een arts durft af te wijken van zijn initiële plan in het belang van de patiënt.

Bericht van A. Zoutewelle, 14-1-2012

Bijna zes weken (!) duurde de antibiotica-therapie waarmee via een infuus een gevaarlijke endocarditis moest worden bezworen; in deze lange periode was ik zeer onder de indruk van de intensieve medische zorg, de ontroerende aandacht en toewijding van de verpleegkundigen en overige verzorgers: een ervaring die mij altijd levendig bij zal blijven!

Bericht van H. van Meerveld - Flameling, 14-1-2012

Op woensdag 11 januari j.l., werd ik opgenomen in het Diakonessenhuis locatie Utrecht. 's Middags zou ik geopereerd worden i.v.m. borstkanker. Maar een speciaal röntgenapparaat, wat nodig was om de precieze locatie van de tumor in beeld te brengen, had het begeven. Met man en macht werd geprobeerd het euvel te verhelpen, maar dit was niet mogelijk. Naast mij, waren er nog twee dames voor een borstkankeroperatie. Wij waren zo bang, dat de operaties niet door zouden gaan en we weer naar huis zouden worden gestuurd! Maar wat gebeurde er ....... een heel team, onder leiding van Dr. Burgmans, reisde naar Zeist af. Na operatiekamers, bedden, etc. te hebben geregeld. Zelfs twee röntgenlaborantes offerden hun vrije middag op! En alledrie zijn we diezelfde middag in het Diakonessenhuis locatie Zeist alsnog geopereerd! Een heel groot compliment voor Dr. Burgmans en alle andere medewerkers van het operatieteam uit Utrecht. Een dankbare patiënt, Hilde van Meerveld-Flameling

Bericht van F. Dekker, 5-1-2012

Ik ben vandaag in Zeist geweest en het was wederom een goede ervaring. Vriendelijk te woord, weinig wachten en vooral een duidelijke uitleg van de arts en de assistenten. De receptionist was daadkrachtig en ik werd snel aan een vervolgafspraak geholpen. Fijn!

Bericht van H. Venhuizen, 4-1-2012

Dank voor uw kaartje. Ik wens dan ook een ieder een heel goed 2012. Natuurlijk word ik Vriend van het Diakonessenhuis.

Bericht van R. Benschop, 23-12-2011

Het Diakonessenhuis is een dynamische omgeving om in te werken!

Bericht van H.J. Brouwer, 23-12-2011

Op 15 september 2011 is er bij mij de Biotronik pacemaker geplaatst. Ik wil cardioloog dr. J.M. Hartog en OK-team een groot compliment geven. Met super teamwork en in een ontspannen sfeer verliep de operatie zeer voorspoedig. Michel,Theo en Yoeri heel veel dank voor alle controle's van de pacemakers. Een dikke pluim voor het Diakonessenhuis.

Bericht van C. Soccodato-Magan Smit, 19-2-2011

Graag wil ik uw ziekenhuis complimenteren met de prima eerste hulpzorg die wij ontvingen van dr. Hoetjer en het 1e hulpteam voor onze dochter Isabel. Dr. Hoetjer is kundig en stelt gerust. Daarnaast is hij oprecht geinteresseerd. Al eerder heb ik goede ervaringen gehad met Dr. van Snippenburg en Dr. van Offwegen. Ook dr. Engelen is een prima specialist. Een dikke 10 voor het Diakonessenhuis.

Bericht van R. Prinsen, 14-12-2010

Een groot compliment gaat uit naar chirurg T. van Dalen, het operatie-team en de verpleegkundigen van B1. Ik ben in een periode van 6 weken 2 keer in het Diakonessenhuis geopereerd vanwege geconstateerde schildklierkanker. Beide keren ben ik vol vertrouwen de operatie ingegaan en ben daarin zeker niet teleurgesteld. De menselijke en deskundige benadering van dr. van Dalen is daarbij van grote invloed geweest. Een dikke pluim!

Bericht van J. Neijenhuis, 24-11-2010

Dr. Van Rijen en zijn team zijn in staat om efficiënt maar toch patiëntvriendelijk te werken. De persoonlijke aandacht hebben mijn vader en ik als zeer prettig ervaren.

Bericht van B. Smits, 22-11-2010

Op 18 nov. 2010 ben ik aan mijn linker elleboog geopereerd door dr. de Gast. Bij deze een groot compliment, niet alleen aan dr. de Gast, maar ook aan de verpleging op zaal, in de verkoeverkamer en de operatiekamer. Ik ben uiterst vriendelijk en professioneel geholpen.

Ook de organisatie en planning van het ziekenhuis verdient een compliment. Het hele proces vanaf de diagnose de echo, de CAT-scan en de intake verliep zonder noemenswaardige vertraging. Ik kan iedere potentiële klant/patiënt de behandeling in het Diakonessenziekenhuis Zeist aanraden.

Bericht van J. van Ree, 19-11-2010

Ik werd afgelopen zaterdagavond met spoed opgenomen vanwege een infectie. Dat was schrikken. De koorts was hoog en ik was best angstig. Ik kwam te liggen op afdeling 3d. Dankzij de zorgen van de verpleegkundigen, artsen en ander personeel knapte ik echter snel weer op en mocht ik vandaag (woensdag) alweer naar huis.

Het was toeval dat ik juist in het Diakonessenhuis terecht kwam, want ik woon niet eens in Utrecht, maar ik vond het een erg fijn ziekenhuis. De verpleging neemt echt de tijd om goed naar je te luisteren en je gerust te stellen. De artsen praten alles heel goed door met de patiënten en vragen naar hun mening. Het eten is geweldig en met zoveel keuze! Het was een verademing om te zien dat er zo'n goed ziekenhuis bestaat!! Dank jullie wel mensen van 3d!

Bericht van R. Bousema, 19-11-2010

Afgelopen woensdag is mijn zoon Teun Buizert op de kinderdagbehandeling geholpen voor een KNO ingreep. Ik ben zeer tevreden over de gang van zaken.Zowel op de afdeling als op de OK (waar ik vooral de aanpak van de anesthesist heel zacht en vriendelijk vond) en de uitslaap kamer, was iedereen vriendelijk en behulpzaam. De uitleg van Dr Quak was duidelijk en helder. Wij hadden het gevoel dat we welkom waren. Dank daarvoor!

Bericht van H. de Lange, 17-3-2010

Vandaag 17-03-10 is er een port a cath geplaatst, op zich niet zo bijzonder maar ik ben opgenomen in het umc, daar was geen plaats op de ok. Daarom vind ik het grandioos dat chirurg dr. van Dalen tijd vrij maakte om mij te helpen, nogmaals mijn hartelijke dank!

Bericht van N.A. Tingen-van Rijn, 12-3-2010

Op deze wijze wil ik graag kenbaar maken dat ik op een erg vriendelijke en adequate manier geholpen ben door Mevr. Marie Louise van het Transferpunt. Zij heeft mij op een erg prettige wijze te woord gestaan en geholpen bij het vinden van een KDO.plek voor mijn moeder. Mijn complimenten en dank daarvoor.

Bericht van M. van der Pol, 8-3-2010

Vanavond 8 maart 2010 ben ik in het ziekenhuis geweest voor een afspraak bij de allergoloog. Een aantal weken geleden heb ik deze afspraak gemaakt, het was even wachten vanwege een wachtlijst, maar beslist de moeite waard. Ik ben geholpen door Dr. Z. Tempels. Een arts die serieus met haar werk bezig is, daarnaast client-vriendelijk is en luistert naar je verhaal. Het ziekenhuis mag trots zijn op een arts, die probeert te achterhalen waar de klachten vandaan komen. Daarnaast heb ik het als prettig ervaren, dat er 's avonds tijd is vrijgemaakt om afspraken te plannen. Een afspraak bij de arts, daarna gelijk naar het laboratorium voor bloed-afname. Het enige nadeel vindt ik van overigens van beide Diakonessen-ziekenhuizen (Utrecht/Zeist) is dat je na het consult, moet betalen voor het parkeren van de auto. Vanavond was ik er maar even, maar was wel 4,- kwijt aan parkeergeld.

Bericht van H. Lageman, 6-3-2010

Mijn complimenten en dank gaat uit naar Dr. Nagesser en zijn arts-assistenten.Ben vanaf 23 feb 2009 4x geopereerd. Dr. Nagesser is een prima chirurg en een erg rustig en hartelijk persoon. Helaas waren er na de operaties ook kleine complicaties waardoor ik veel op de poli kwam. Ik werd altijd serieus genomen door Dr. Nagesser en erg goed behandeld. Heb er altijd een erg goed gevoel bij gehad.De laatste tijd ook door Dr. Niels v/d Kaay behandeld. Past erg goed bij Dr,.Nagesser. Is ook een rustig persoon. Ook alle dames van de poli waren/zijn altijd aardig en vooral Ilona was altijd super behulpzaam. En ook de verpleging van A1 bedankt voor jullie goede verzorging. Het Diakonessenhuis te Utrecht is zeker aan te bevelen.

Bericht van P.M. Sieben, 25-2-2010

Gisteren 24 februari ben ik opgenomen om geopereerd te worden aan een blaassteen. Nu was dit niet de eerste keer dat ik in het Diakonessenhuis in Zeist ben opgenomen. Maar wat me gisteren en vandaag weer opviel is dat het personeel, niemand uitgezonderd, zich voor de volle honderd procent inzet voor de patienten. De zorg, de medische begeleiding, het eten alles is uitstekend. In het bijzonder wil al het verplegend personeel van afdeling A4 bedanken voor hun voortreffelijke en goede zorg. Ik vind dat dit ook maar eens een keer gezegd moet worden want men verdient het ruimschoots. Mensen nogmaals bedankt en ga zo door! Dit is echte Topklasse!

Bericht van D. van der Wel Sr., 23-2-2010

Op woensdag 10 februari constateerde de huisarts een dubbele liesbreuk; direct afspraak gemaakt bij de poli chrirurgie in Zeist. Daar kon ik maandag 15 februari al terecht; ook al geen geen wachttijd; operatie kon al op donderdag 18 februari plaats vinden! Uitgebreide informatie voor en na de operatie, professionele, vriendelijke behandeling gedurende het hele traject. Daarom een groot compliment voor de vele betrokkenen bij zo'n ingreep: secretaresses, assistentes, verpleegkundigen, artsen-specialisten. Super, bedankt!

Bericht van R. Sax, 21-2-2010

Weliswaar is deze rubriek bedoeld voor de meningen van patienten, maar als bezoekers willen wij toch ook graag een compliment geven. Niet wetende wat ons allemaal te wachten zou staan vergezelden wij op de afgesproken dag onze dochter naar Utrecht om daar van haar tweeling te gaan bevallen. Dankzij de vertrouwenwekkende kundigheid en de adequate besluitvaardigheid van het personeel stonden wij reeds veertien uur later als trotse grootouders weer op de stoep. In hun bedjes lagen twee geweldige kleinzoons, gehaald met de fantastische hulp van alle betrokken verpleegkundigen, gynaecologen en anesthesisten. Stuk voor stuk zorgzame en vriendelijke mensen. Proficiat Diaconessenziekenhuis Utrecht, jullie verdienen een eervolle plaats in de top van de ranglijst.

Bericht van T. Wijnen, 18-2-2010

Graag zou ik Wilma van de poli KNO een compliment willen geven. We konden tussendoor voor een gehoortest waar ze alle tijd voor nam, ze was super vriendelijk, geintereseerd en wist mijn zoon er ook nog van te overtuigen dat dyslexie echt niet erg is. We gingen beide met een zeer positief gevoel naar buiten. Erg fijn dat er mensen als Wilma werkzaam zijn in de zorg !

Bericht van P.P. de Kok, 17-2-2010

Gisteren, dinsdag 16/2 jl ben ik op locatie Zeist voor weliswaar kleine KNO OK (dr Borggreven) in dagbehandeling geweest. Ik had vrijwel geen ervaring...mijn complimenten voor dit bezoek.! Afdeling was heel goed in zijn info en pers.zorg. OK waren heel vriendelijke mensen en werd ik goed geinformeerd. Arts kwam na afloop langs met uitleg en groet. Kortom een heel goede ervaring. Dus dank! PP de Kok

Bericht van A. van Dam, 15-2-2010

Graag wil ik dr Schuitemaker, een compliment geven. Hij neemt je serieus, is een vakman en toont oprechte betrokkenheid. Nadat ik bij mijn 1e zwangerschap het HELLP syndroom heb gehad, heeft hij mijn 2e zwangerschap met erg veel rust en vertrouwen begeleid!

U bevindt zich in het onderdeel "Welkom bij het Diakonessenhuis"