Skip to main content

Gastenboek

Lees wat onze gasten over ons vertellen, of laat zelf een berichtje achter in ons gastenboek.

Bericht van F. Velderman, 8-12-2016

Enkele weken geleden werd ik, toen ik na een gesprek over een onderzoeksresultaat bij uroloog dr. Spermon was en andere klachten aangaf in de darmstreek, gelijk doorgestuurd voor een echo: de dagplanning werd flexibel aangepast! Heel klantvriendelijk hoor! Vandaag kwam ik voor een vooronderzoek bij dr. Kwak en ook hier kon ik even later ongepland geholpen worden. Wederom zeer klantvriendelijk. Kortom : zeer tevreden over de prettige en zeer snelle zorg!!

Bericht van S. Karamat-Ali, 1-12-2016

Meerdere malen een geweldige ervaring gehad met de neuroloog W. Voet. Hij is zeer kundig, correct, duidelijk en menselijk. Neemt de tijd voor de patiënt, luistert en vertelt je waar het opstaat. Wat een toparts! Veel dank dokter Voet!

Bericht van C. van Beek, 3-10-2016

De ervaring die ik heb in het ziekenhuis is fijn. Ik word er fijn geholpen. Dank jullie wel. Lekker dichtbij en fijn parkeren. Wat willen we nog meer.

Bericht van Marcel uit Schalkhaar, 23-8-2016

Ik wil graag alle mensen van de afdeling spoed en de IC bedanken voor alles wat ze afgelopen zondag en maandag voor mij gedaan hebben. Dat geldt natuurlijk ook voor het ambulancepersoneel. De zorg en opvang was prima. Nogmaals bedankt!

Bericht van Jaap H.J.W Krocké , 1-8-2016

Ingezonden brief voor het Liesbreukcentrum.

ingezonden brief

Bericht van S.M. Kalloe, 30-5-2016

Graag wil ik mijn waardering overbrengen aan specialist X. Zuidema van de pijnpoli. Zeven maanden geleden heb ik pijn in me rug gekregen (rughernia). 13/10/2015 ging ik naar het Diakonessenhuis in Utrecht voor een intake bij specialist X. Zuidema met zoveel pijn trok ik niet dat zag hij die dag ben ik gelijk geholpen op de pijnpoli in Diakonessenhuis Zeist. Wat een fantastisch arts, twee behandelingen gehad dankzij hem kan ik nu mijn werkzaamheden uitvoeren en weer voor de kinderen kunnen zijn en weer voor mezelf zorgen. Ben heel erg hoopvol met zo'n arts . Dokter Zuidema is gewoon een engel voor mij. Dat mag ook een keer gezegd worden. Dat meen ik ook echt het komt uit de bodem van m'n hart.

Bericht van C. Schoots, 9-5-2016

21-03-2016 ben ik geopereerd aan liesbreuk. Kijkoperatie uitgevoerd door dr.Davids en is prima gegaan. Nauwelijks pijn en heel snel weer op de been. Dus alle lof voor dr.Davids en team en dan speciaal ook voor anesthesist Dr.Lo. Wat een vriendelijke en zorgzame man, stelde mij meteen op mijn gemak en de nerveusiteit verdween. Niet alleen chirurgen maar ook een anesthesist als deze verdient een dikke pluim!

Bericht van Johan Perk, 22-3-2016

Lieve mensen,

Ongeveer een jaar geleden werd ik bij u op de afdeling uitstekend geholpen door onder andere heren Bossink en Limonard en niet te vergeten al het verplegend en faciliterend personeel.

Inmiddels ben ik weer aan het sporten. 5km in 25 minuten maakte mij #79 van de 513 bij de Utrecht Science Park Marathon.

U bent geweldig!

Bericht van J. Zinkstok, 14-3-2016

Ik wil graag een compliment maken aan mijn nacht- en dagverpleegkundigen van verpleegafdeling A1, met name Annemarie en Marleen. Jullie hebben mij, ondanks de behoorlijke drukte, uitstekend verzorgd en voor mij klaargestaan. Ga zo door, dan komt en blijft het goed!

Bericht van M. Schoonen, 5-2-2016

Graag wil ik de poli Cardiologie bedanken voor de snelle behandeling van mijn onderzoeken, en wel met name dr. Limburg en de administratieve medewerkers. Binnen 2 uur alles afgehandeld, en 2 dagen later rapportage in de bus. Complimenten!

Bericht van L. El Hannouche, 15-1-2016

Dokter F.A. Muller, internist, is een zorgzame, vriendelijke arts die zijn patiënten goed behandelt. Ik wil hem hierbij vriendelijk danken voor zijn goede inzet voor zijn patiënten.

Bericht van L. Schouten, 15-1-2016

Mijn dochter heeft sinds anderhalf jaar proctitus wat inmiddels colitus ulcerosa is geworden. Vandaag heeft zij een afspraak bij dokter Lam gehad en is er blij en opgelucht van terug gekomen. Wat een fijne en goede arts. Een arts die de taal van jong volwassenen spreekt en hun leefwereld begrijpt! Een dikke pluim.

Bericht van R. Schothorst, 7-1-2016

Uit voorzorg een plekje op mijn rug verwijderd. Met dank Dr. Kuck voor de uiterst plezierige consulten, maar ook voor uw doortastend optreden om bij twijfel dit weg te laten halen. Inmiddels de uitslag gekregen die gelukkig goed was en daardoor kan ik met rust in mijn hoofd op vakantie gaan.

Bericht van J. van Gorp, 7-1-2016

Een emotionele, maar tegelijk uiterst positieve ervaring/herinnering. Tijdens mijn verblijf op de verpleegafdeling A1 van Neurologie werd ik op de hoogte gehouden door "basis student" Michiel Poorthuis. Jong, enthousiast vertellend dat hij iets wilde gaan doen om patiënten te helpen in relatie tot de zwaartekracht. Ik begreep niet precies hoe hij dat wilde realiseren, maar later zag ik de noodzaak er van in: patiënten laten nogal eens iets vallen, terwijl zij niet mogen bukken om het op te rapen! Ik vermoed echter niet dat hij dit enkel en alleen bedoelde? Wellicht heeft het meer met ruimtevaart te maken en dus het nog in de nevelen der toekomst ligt opgesloten. Dat niet meer mee te kunnen maken veroorzaakte emotie bij mij, maar zijn idealisme een grote vreugde er over heen.

Bericht van J. Gaasbeek namens Mevr. E. Gaasbeek - De Bruin , 30-12-2015

Mijn moeder heeft haar verblijf van ca. 10 dagen beleefd als topzorg! Goede medische zorg en aandacht. Het personeel was bijzonder hartelijk en vriendelijk. Een broeder kwam haar zelfs 's nachts vla brengen. Dit alles heeft haar weer op de been gebracht. Dank aan allen!

Bericht van J. van Gorp, 16-12-2015

Een opname voor Lumbale Stenose (vernauwing in het doorvoer kanaal,voor een bundel zenuwbanen, door de onderste rugwervels) gaat vooraf (thuis) aan veel veel spanning en onnodig piekeren. Dar in tegen werd de operatie (1dec. j.l.) een goed te dragen intermezzo in een leven van een verder sterke gezondheid. mijn slogan: er blijft nog zo veel positiefs over om aan te denken! Dit was op een voortreffelijk manier te danken aan een groot team van bekwame en vriendelijke mensen. In het bijzonder mijn respect voor dr. Ameling, als operateur van zware gevallen, die verlicht worden door zijn kundige handen. Daarnaast al die lieve mensen rond het bed: verpleeg afdeling A1 mijn hartelijke dank voor een liefdevolle verzorging en dit - met nadruk - ondanks de niet aflatende drukte die het proces omhult.

Bericht van E. Mulder, 10-12-2015

Mijn complimenten voor het personeel in Utrecht. Zeer vriendelijk, begaan en begripvol. Mag ook wel eens worden gezegd.

Bericht van Hanny van Dorp, 5-11-2015

Een wat verlaat bericht wellicht, vorig jaar na een val geopereerd aan mijn elleboog. Toch een gecompliceerd gewricht, daarom des te blijer dat mijn arm weer helemaal genezen is en ik er alles weer mee kan doen. Met dank aan het bekwame werk van dr. Hentenaar, orthopedisch chirurg!

Bericht van Thea Ensing, 5-11-2015

Een pluim voor Helga van radiologie, voor het soepele omgaan met de openingstijden :)

Bericht van Dominique van Zelm, 30-10-2015

Lieve verpleegkundigen (in het bijzonder Hanneke) en de artsen van de spoedeisende hulp van het Diak. Ontzettend bedankt voor al jullie goede zorgen voor mijn vriendin afgelopen maandag. Jullie hebben echt het verschil gemaakt voor haar en voor ons met jullie vriendelijkheid, geduld en vastberadenheid om haar de best mogelijke zorg te geven. Hartelijk bedankt! Dominique

Bericht van S. Boersma, 14-10-2015

Ik mis de routebeschrijving per fiets naar locatie Utrecht. En iets te veel verplichte velden, hier!

Bericht van P. Zoun, 2-10-2015

Nadat er een liesbreuk bij mij was vastgesteld koos ik bewust voor de het liesbreukencentrum i.v.m. met hun goede naam. We kwamen een half uur te laat doordat we ons ook nog naar en door Zeist moesten worstelen tijdens het spitsuur. Eenmaal op de afdeling merk je niets van ongeduld of irritatie, maar staan vriendelijke attente dames klaar om je voor te bereiden. En voordat ik het wist reden ze met me de operatiekamer binnen. Ook daar een vriendelijk woord, humor en een letterlijk heerlijk warme deken. Al gauw oogjes dicht en effe later word je wakker en is de klus geklaard. Op de afdeling werd mijn vrouw gebeld om te vertellen dat ik geholpen was en hoe laat ze me kon komen ophalen. Naast haar liefdevolle aanwezigheid heeft ze ook op haar laptop haar werkzaamheden in het restaurant kunnen voortzetten. Chirurg dr. Davids kwam nog even aan mijn bed langs om te zien hoe het me verging en ik kon dus ook nog even een vraag kwijt. Een dikke pluim voor artsen en verplegers!

Bericht van J. Geelen, 23-9-2015

Vandaag voor onderzoek naar vermeende tia naar Ziekenhuis in Utrecht gegaan. Na ontvangst het programma doorgenomen van bloedprikken tot ct scan etc met aan het einde gesprek met neuroloog. Alles verliep perfect op tijd, iedereen was reuze aardig en behulpzaam en heb hier een heel goed gevoel aan over gehouden! Voor alle betrokkenen, mijn complimenten voor uw professionele en patientvriendelijke werkwijze!!!

Bericht van T. Voskamp, 11-9-2015

Ik wil graag de dames van het vrijwilligers team bedanken voor de aandacht en vriendelijkheid tijdens mijn dagopname deze week. Als patiënt voel je je een beetje een VIP met deze persoonlijke begeleiding en dat helpt enorm bij alle onzekerheden en angsten.

Bericht van Steef Schinkel, 9-9-2015

Een column in huis-aan-huiskrant Utrecht Dichtbij waarin een van onze patiënten zijn waardering uitspreekt. (Klik op de afbeelding om deze te vergroten.)

Column Utrecht Dichtbij 9 september 2015

Bericht van A. Martinali, 21-8-2015

Onlangs werd ik opgenomen voor een neusoperatie, uitgevoerd door dr. Hallmann. Omdat ik een zeer gevaarlijke latex-allergie heb, gaf dit mij nogal wat stress. Maar zowel rondom de operatie als op de verpleegafdeling kno ging iedereen hier bijzonder zorgvuldig mee om ! Een enorm groot compliment voor het operatieteam, de voor- en nazorg rondom de operatie en zeker ook voor de lieve verpleegkundigen van 3c. Dankzij hun goede zorg en grote oplettendheid is alles prima verlopen. Mijn dank is bijzonder groot, omdat ik uit ervaring weet dat het in andere ziekenhuizen wel eens heel anders verloopt !

Bericht van D. Slokker, 18-8-2015

Onlangs was ik op de mammapoli voor advies en onderzoek en werd ontvangen door arts D. van de Zee. Ik was behoorlijk gespannen, maar ze wist me door haar kennis en kundigheid te kalmeren. We bekeken de foto en ze beantwoordde al mijn vragen. Overal had ze een antwoord op. En ze bleef rustig en vriendelijk. Ze nam echt de tijd, zonder te verzanden in prietpraat. Wat een bof dat ik door haar geholpen werd. Een pluim voor haar.

Bericht van C. Blom-Schut, 18-6-2015

Ik wil een pluim geven aan dokter Schapendonk en mevrouw J. Breel voor mijn operatie voor een nieuwe batterij voor de neuristimulator. Geweldig wat een goed team zijn zij. De hele operatie heb ik mee mogen maken en alles kunnen vertellen. Ook de wond die ziet er allermemachiche uit. Deze pluim hebben zij terecht verdiend, wat een kundigheid hebben deze doktoren, geweldig!

Bericht van H. de Lange, 3-6-2015


Ik wil graag een pluim geven aan het personeel van de afdeling Radiologie. Ik kwam onverwachts voor een vervelend onderzoek te staan en beide dames hebben me enorm gesteund. Steunend, zonder mee te gaan in mijn gevoel van paniek. Echt super! Daar kan de neuroloog nog wat van leren want die had mij totaal niet voorbereidt. Goed gedaan dames!

Bericht van Mw. Boer, 11-5-2015

Vrijdag 8 mei belde ik met Marianne van het afsprakenbureau pijnpoli. Het viel mij op hoe zij met mij meedacht en in alle rust mij te woord stond. Ze heeft haar uiterste best gedaan om op korte termijn een afspraak te maken en belt als er onverwachts een afspraak uitvalt. Dan voel je je begrepen en ... gehoord! Fijn dat er zulke mensen als Mariannne je op zo'n prettige manier te woord staan.

Bericht van S.Trisjina, 4-5-2015

Graag wil ik de pijnpoli en haar ondersteunend personeel bedanken voor de goede behandeling die ik ontvangen heb. Complimenten naar J. Teodorczyk voor de zorgzame en professionele benadering. Ook wil ik Dr. Clevers hartelijk danken voor de juiste diagnose en het effectief behandelen van mijn probleem. tot slot wil ik dan nog dr. N.W.E. Schuitemaker bedanken voor het goed laten verlopen van mijn operatie. De zorg die ik ontvangen heb was ontzettend goed, een dikke 10!

Bericht van Nienke van Leeuwen-de Pree, 28-4-2015

Graag wil ik al het personeel van de afdeling neurologie U1 bedanken voor alle goede zorgen.

Bericht van J. Wiss, 25-3-2015

mevr. dr. v. dalen gisteren onverwachts weer ontmoet bij de OK. Refereerde aan 2 weken opname die we nooit meer zullen vergeten. Uiteindelijk toch vertrokken met een blij gevoel. Fijn om met haar kennis gemaakt te hebben. Dank voor de goede zorgen, met vriendelijke groet J.Wiss


Bericht van Marianne Rol-van Alphen, 23-3-2015

Graag wil ik onze grote waardering overbrengen aan dr. Snieders (uroloog), die onze dochter met chronische blaasklachten behandelt. Door zijn zorgzame en zeer professionele benadering is zij bij hem in allerbeste handen. Dank daarvoor Okke! 

Bericht van Eline vd Veen, 2-3-2015

Bij deze wil ik neuroloog Pleizier hartelijk bedanken voor zijn adequate aanpak. Het versneld gedane onderzoek bij dhr. JT en persoonlijk doorgeven van de resultaten naar betrokken MDL-specialist van ander ziekenhuis. Onze complimenten voor het herkennen van de urgentie en daar ook naar handelen over de grenzen van de specialismen en ziekenhuizen.

Bericht van Charlotte, 6-2-2015

Ik ben bij dr. H.G.Th. Lam van MDL voor een second opinion gekomen. Graag wil ik hierbij dr. Lam en de baliemedewerkers bedanken voor de uitstekende zorg. Dr. Lam luistert zeer goed en neemt zijn patiënten serieus. Hij doet er alles aan om de oorzaak van de medische klachten te achterhalen en hij communiceert zijn uiteindelijke diagnose duidelijk. Een zeer prettige ervaring en zeker aan te raden, ook bij een second opinion.

Bericht van J. van der Steen, 19-1-2015

Een ingezonden brief in het AD van maandag 19 januari 2015 van een van onze patiënten om zijn waardering uit te spreken. (klik op de afbeelding voor een vergroting)

Artikel AD Ik had alleen maar engelen om mij heen

Bericht van S. Gritite, 13-1-2015

Ik wil doktor Breeman van cardiologie bedanken voor de goede zorg, en nog steeds.

Bericht van R.D. Muller, 12-1-2015

Een ingezonden brief in het AD van maandag 12 januari 2015 van een van onze patiënten om zijn waardering uit te spreken. (klik op de afbeelding voor een vergroting)

Ingezonden brief AD - Alleen maar lof voor artsen van het Diak

Bericht van L. van der Zwaag, 12-1-2015

Mijn vader, op leeftijd, had jl maandag om 8.00 uur een afspraak voor het maken van een MRI. Helaas, hij raakte de weg kwijt in het drukke verkeer, in het donker, desoriëntatie. 2 uur te laat arriveerde hij alsnog. Hij werd vriendelijk ontvangen bij de MRI, gerustgesteld, kreeg een kopje koffie; zelfs dacht men er aan zijn vrouw te bellen dat mijn vader alsnog veilig was aangekomen. Mijn complimenten, voor de technische, maar vooral de menselijke zorg die geboden is. Zorg zoals zorg bedoeld is.

Bericht van M.G. Groen, 7-1-2015

Na een 14-daags verblijf in het Diakonessenhuis kan ik alleen maar beamen dat het oordeel van de commissie juist is. De sfeer, de deskundigheid en de motivatie van het personeel is boven alle lof verheven. Alleen begrijp ik niet hoe zo'n voortreffelijk ziekenhuis zo erbarmelijk slecht kan scoren op het gebied van de keuken. In de 14 dagen heb ik 4x een poging gewaagd, en het verder moeten doen met yoghurt en appelmoes en import van buiten. Maakt u na het eten eens een tochtje door de gangen, en zie wat er terug gaat naar de afvalcontainer... Jammer! Overigens nogmaals de complimenten voor het verplegend personeel.

Bericht van K. Gramkow, 6-1-2015

Een ingezonden brief in het AD van maandag 5 januari 2015 van een van onze patiënten om zijn waardering uit te spreken. (klik op de afbeelding voor een vergroting)

 

Bericht van W. van der Griendt, 6-1-2015

Vandaag ouderen geneeskunde bezocht Met de Heer Linschoten. alles prima geregeld En ook perfect verzorgd door gastvrouw Ivonne.

Bericht van M. Puyk, 14-11-2014

maandag 10 november kreeg ik een roos omdat het de dag van de mantelzorg was. Dit vond ik een hele leuke opsteker. (je kon ook je handen laten masseren en koffie krijgen)

Bericht van P. Rijnbeek, 14-11-2014

Na ruim een jaar gesukkeld te hebben met pijn in de onderbuik bleek na huisartsenbezoek en een scan in het regionaal ziekenhuis (Den Bosch) dat ik toch wel een duidelijke liesbreuk had. Op aanraden van kennissen heb ik ervoor gekozen om met te laten behandelen in het liesbreukcentrum te Zeist. Het was de reis er naar toe meer dan waard. Van het intakegesprek tot en met het het laatste controletelefoontje van de chirurg, ca 7 weken na de ingreep is alles perfect verlopen. Mijn ziekenhuiservaring bedroeg tot nu toe in 68 jaar niet veel meer dan een paar bezoekjes aan de gipskamer na wat sportongelukjes, een echte operatie was iets waar ik liever niet aan dacht. Deze angst voor het onbekende is dankzij de kundigheid van het liesbreukcentrum voorgoed verdwenen. Ik wil daarom de verpleegkundigen van de dagopname en het team van dr. Clevers heel hartelijk danken voor de goede behandeling, waarbij je niet alleen als patient, maar meer nog als gast wordt gezien. Ik zou bijna zeggen, doe mij nog maar zo'n kijkoperatie!

Bericht van Antoine Visser, 20-10-2014

Ik heb 13 oktober mijn definitieve pijnpomp gekregen, ik heb totaal bijna geen napijn gehad van de operatie uitgevoerd door Dr.Zuidema en zijn team.Nogmaals mijn complimenten voor het feit hoe jullie dit voor mij en mijn gezin hebben geregeld.Ik hoop nu een iets beter leven tegemoet te gaan. Nogmaals hartelijk dank. 


Bericht van N. van Eijkelenburg, 20-10-2014

Eind augustus werd ik geopereerd door dokter van de Wijngaard, voor mijn (te) vele migraine aanvallen. Hoewel het een kleine kans was dat het volledig weg zou gaan, hebben we samen de gok genomen. Helaas is hij nu met pensioen, dus kan ik het hem niet persoonlijk laten weten, maar ik hoop, oprecht, dat dit berichtje op de een of ander manier bij hem terecht komt. Bedankt, voor die 1 procent, hoofdpijn vrij niet volledig, maar wel migraine vrij. Geniet van uw pensioen, dat is verdiend!


Bericht van Emile, 1-10-2014

Vandaag bij dokter Deurloo geweest voor onderzoek en het plaatsen van een spiraaltje. Wat een prettige arts! Legt goed uit wat er gaat gebeuren, is heel geduldig en begripvol en stelt je op je gemak! Ik ga nooit meer naar een andere gynaecoloog! Super! Heel erg bedankt!
 

Bericht van Antoine Visser , 29-9-2014

Ongeveer 2 maanden geleden heb in zeist gelegen om de.proef inwendige pijnpomp te ondergaan. Zowel artsen Dr. Zuidema en het verplegend personeel kort verblijf zijn toppers, zeer medelevend en zorgzaam. Dit is waar een zorginstelling voor staat. Dankzij het verplegend personeel is de proef geslaagd en krijg ik nu de definitieve pomp. Jullie zijn toppers en een goede zorginstelling.

Bericht van H. van Norde, 15-9-2014

Vandaag weer zeer goed geholpen door Dr. smakman geduldig , duidelijk en vriendelijk ben weer even gerustgesteld!


Bericht van Pictoauti, 25-8-2014

Een grote pluim voor de medewerkers die ons geholpen hebben vandaag! Super hoe de dagopname, ingreep verlopen is!

Bericht van Ina Woning, 25-8-2014

Het zijn allemaal toppers!!! Na mijn operatie heb ik 2 weken op de afdeling 3cd in Utrecht gelegen en heb mij verbaasd over de goede, lieve, altijd vriendelijke verzorging, Echt niets is de verpleegkundigen en de vele vrijwilligers teveel echt helemaal geweldig


Bericht van H. Koolstra, 21-7-2014

Mede dankzij de geweldige zorg van Dr. Hartog, de verpleegkundigen en de ICD technici heb ik dit jaar de vierdaagse van Nijmegen weer kunnen lopen! Dat ik hier heel dankbaar voor ben moge duidelijk zijn. Nogmaals hartelijk dank!

Bericht van G. van Voorn, 11-7-2014

Mijn waardering gaat uit naar dr. Kloosterman en zijn assistente. Samenwerking noemen ze dat op sesamstraat maar zij kunnen er ook wat van. Enorm tegen op gezien achteraf 100% meegevallen mede door toedoen van beiden. Bedankt voor de duidelijke uitleg vooraf en de bijna pijnloze behandeling, als ik een cijfer geef voor vanaf het begin tot aan het eind dan wordt het een vette 10.

Bericht van Tim, 21-5-2014

Ik wil graag mijn dankbaarheid laten blijken voor de ongelofelijke goede zorg die heb ontvangen op afdeling 3D. Alle verpleegkundigen zijn erg professioneel en persoonlijk betrokken bij iedere patiënt. Er is tijd en begrip voor een persoonlijke aanpak en in noodsituaties wordt er snel en efficiënt gehandeld. Ik voelde me erg op mijn gemak en in goede handen hier. Ook het ondersteunend personeel op de afdeling mag niet vergeten worden! Wat zijn jullie een sterren - allemaal.


Bericht van A. Jonker, 8-5-2014

De dagopname van gisteren in Zeist vond ik – en ook mijn begeleidende – gezinsleden, uitstekend georganiseerd en verzorgd. Bovendien werden wij getroffen door de rustige en prettige sfeer. Met dank en groeten aan Dr. Bot, mevr.Ingrid (verpl.k.) e.a. alsmede mijn groeten aan Dr.Faay.

Bericht van Erik Verhagen, 8-5-2014

Op koningsdag ben ik na een insult met sneeen onder m'n oog, binnengebracht op de SEH. 6 dagen zijn de hechtingen verwijderd en overal waar ik kom, krijg ik complimenten over hoe netjes het gehecht is. Ik weet niet meer wie mij gehecht heeft, alleen dat ze in opleiding was tot plastisch chirurg. Bij deze wil ik de betreffende arts bedanken voor hoe ze mijn gezicht gehecht heeft.

Bericht van J. Nauw, 25-4-2014

Wij waren heel blij met de gang van zaken tijdens het zetten van de buisjes in de oren van Dennis. Dennis is op donderdag 17 april ’s ochtends geholpen aan zijn oren (buisjes) door de KNO arts. Ik weet alleen niet meer hoe ze heet. De verpleegkundige van de kinderafdeling  was Christel (geloof ik) was heel competent en de vrijwilligster was ook heel vriendelijk (een getinte mevrouw van een jaar of 50). Ook de verpleegkundigen van de uitslaapkamer waren heel vriendelijk, duidelijk over de gang van zaken en leken oprecht geïnteresseerd in de patiëntjes en hun ouders.

Bericht van B. Wieland, 23-4-2014

Ik ben vrijdag geopereerd aan mijn rug mijn complimenten aan de zusters van b2 orthopedie en fysiotherapie en doktor van gaalen

 

Bericht van Jan Berkhof, 2-4-2014

Bedankt voor de goede zorgen voor pepijn op de dagopname in zeist vandaag 1 april

Bericht van Jorine Baay, 20-3-2014

Bedankt verpleegkundigen van de dagbehandeling in Zeist dat jullie zo attent waren om voor mij en mijn dochter een plekje vrij te maken waardoor ik toch gewoon bij haar kon blijven!

Bericht van L. Kainde, 25-2-2014

Vrijdag 14 februari 2014 ben ik door chirurg Clevers geopereerd aan mijn liesbreuk. Vanaf mijn aankomst in de ochtend bij de receptie tot aan mijn vertrek later in de avond in één woord fantastisch!!!

Ik was blij dat ik mijn afspraak in een ander ziekenhuis had geannuleerd. Ondanks mijn heftige pijn kon ik daar niet snel worden geholpen. Een goede vriend van mij (Guy Cremers) die in 2012 ook hier aan een liesbreuk is geopereerd heeft mij het Diakonessenhuis in Zeist aanbevolen.

Ik kan iedereen aanbevelen zich hier voor een liesbreuk te laten behandelen.

Bericht van C.E.Leusink-de Jong, 13-2-2014

Tussen 4 en 27 januari ben ik 2x verpleegd op afd. 2B, 2A en 2C (cardiologie) in Utrecht. Ik kwam daar na na hartproblemen met de ambulance terecht.



Wat een samenwerking van diverse teams en snelle reacties. De controle bij dr.Limburg (Zeist) was prima.Ik heb op alle vragen antwoord gekregen ondanks een druk spreekuur.


Bericht van A.H.O. Riem, 14-1-2014

De loftrompet klinkt voor Dr. ter Linde en het Diakonessenziekenhuis! Absoluut optimale zorgverlening ontving onze 10 jarige zoon op zaterdagavond 11-01-2014; al spelend kwam een metalen object tegen zijn mond waardoor de bovenlip flink diep scheurde. De plastisch chirurg ter Linde bleek in het ziekenhuis aanwezig en was bereid te helpen.

30 minuten na het ongelukkige voorval waren wij weer thuis en had de specialist onze zoon op uiterst vakkundige wijze, zowel op communicatief gebied als op technisch gebied, geholpen. Wat ben je dan onbeschrijfelijk blij als ouders, want beter bestaat gewoon niet !!


 

Bericht van H.C.A. van Grieken, 7-1-2014

Afgelopen weekend is onze dochter Vivianne geopereerd aan haar blinde darm. Wij zijn heel blij met alle goede zorg die zij tijdens haar verblijf in het ziekenhuis heeft gekregen. De huisarts van de huisartsenpost, het verplegend personeel van afdeling U 1 en niet in de laatste plaats de behandelend chirurg DR Meijkamp. Ik verzoek u onze dank aan hen over te brengen want dat hebben deze mensen absoluut verdiend.


 


Bericht van J.Versteegh-Hollenberg , 6-1-2014

Het is de laatste dag van 2013, en vandaag mocht ik afscheid nemen van Dr.Thijs van Dalen. Eind januari moest ik halsoverkop geopereerd worden aan een darmperforatie. Na spannende weken moest ik nog een keer geopereerd worden aan een buikwandbreuk.

Ik wil in het bijzonder Dr.Thijs van Dalen bedanken voor de persoonlijke betrokkenheid, kunde en belangstelling voor zijn patiënten. Ook het team van verpleging op de afdeling dank voor hun goede zorgen klasse!

Janny Versteegh - Hollenberg


Bericht van C.B. Althues, 6-1-2014

Hierbij wil ik een compliment uitspreken aan radioloog F. Sanders. In een zware situatie wist hij strakke professie een menselijk tintje te geven. Dit hebben wij als steun en betrokkenheid heel erg op prijs gesteld.

Bericht van J. Demmer, 6-1-2014

Vandaag voor de tweede keer op de kinderpoli in Diak Zeist. Dames achter de bali zijn bijzonder vriendelijk. Je voelt je erg welkom. Top

Bericht van Mw. Silvis-Van Beem, 3-12-2013

Diak Zeist is voor mij de beste. Uitstekende doktoren, verpleegkundigen, verzorgenden en fijne kamers! Vriendelijk en alert wordt er gereageerd. Prima.

Bericht van Monique Veltrop, 2-12-2013

De afdeling pijnbehandeling is zeer goed georganiseerd. Je wordt op tijd geholpen, alles ziet er netjes, fris en opgeruimd uit. Ook de baliemedewerkster was erg vriendelijk en mededeelzaam / medelevend. Een fijn gesprek en zeer goede uitleg gehad met mijn nieuwe specialist X. Zuidema, een topper!

Bericht van H. de Lange, 29-11-2013

Vandaag een dagopname met een jong volwassene met een verstandelijke beperking begeleidt die operatief kiezen moest laten verwijderen. Ik wil graag laten weten dat ik zeer tevreden ben met de manier waarop wij benaderd zijn. Natuurlijk had ik voorbereidend werk gedaan en jullie goed geïnformeerd over de beperkingen maar wat hebben jullie hier goed op ingespeeld!

Alles was geregeld, alle afspraken zijn nagekomen en ik merkte dat jullie mij allemaal volgde in de manier waarop ik mijn cliënt benaderde. Ondanks dat het voor hem een hele ongemakkelijke dag was, was het goed te doen. Een dikke pluim voor het verplegende personeel van de dagopname, de ok, het personeel op de recovery, anesthesisten en natuurlijk Dokter Kloosterman.

Bericht van Jesse Ceulemans , 27-11-2013

Ik vind de kinderen afdeling geweldig. Ik geef jullie een 9+.
Groet. Jesse Ceulemans 
Heel erg bedankt Quak.

We kregen ook nog een mooie tekening van Jesse, bekijk 'm hier.

Bericht van Christel Terwiel (ex-voorzitter en lid cliëntenraad) , 7-10-2013

Van harte gefeliciteerd met het keurmerk 'Diakonessenhuis seniorvriendelijk'. Vergeet de 65e plaats in de AD Top 100. Met dit keurmerk laat je zien dat je klaar bent voor de toekomst: met senioren als grootste klantengroep!

Bericht van Mevrouw Witteveen, 2-10-2013

Het is alweer even geleden (2 juli) dat ik een vleesboom heb laten verwijderen. Ik wil jullie nogmaals hartelijk bedanken voor deze ingreep. Allereerst ging de eerste afspraak op de menstruatiepoli al heel fijn. Er werd naar me geluisterd, ik had eindelijk het gevoel serieus genomen te worden over mijn klachten en er was ruimte voor mijn emoties daarbij. De opname zelf kon heel snel, te snel zelfs voor mij (ik kon zelf niet). Toen het zo ver was, werd ik heel prettig opgevangen door de verpleegkundigen. Op de OK was het gewoonweg gezellig en na afloop was de verzorging en controle fantastisch. Jullie hebben mijn leven verbeterd, daarvoor kan ik jullie niet genoeg bedanken!

Bericht van Hare koninklijke hoogheid Akahi Wahine (Koninkrijk Hawaii), 30-9-2013

Hare koninklijke hoogheid Akahi Wahine (Koninkrijk Hawaii) spreekt haar complimenten uit voor de goede behandeling van de Hawaiiaanse ambassadeur in Nederland. De ambassadeur werd geopereerd in ons ziekenhuis, locatie Zeist, aan een hernia en een liesbreuk. Hij was zeer tevreden over de behandeling en de geboden zorg. Lees hier de brief die we ontvingen (pdf).

Bericht van T. Harinck, 24-9-2013

Ik wil Dr Davids bedanken voor zijn geweldige lies operatie en het hele team die hier aan heeft meegewerkt.Alles zeer proffesionals .thanks again.

Bericht van K. Leusink, 13-9-2013

3 jaar geleden via de spoedeisende hulp na een aanrijding voortreffelijk geholpen en geopereerd door Dr Oosterhuis op de chirurgie Nu jl 15 juli geopereerd door Dr Rije neurochirurg dankzij zijn snelle reaktie en behandeling ws erger voorkomen.. Ook de poli-ass van neurologie/neurochirurgie en de pijn poli: ALLE LOF voor jullie inzet en hulp.

Bericht van J. Bloemkolk, 23-7-2013

Ik wil langs deze onsympathieke weg persoonlijk dokter Van Es bedanken voor de vootreffelijke manier waarop hij mij heeft behandeld. Ook de nazorg (bellen met mijn apotheek en vervolgens mij bellen) deed mij goed. Nogmaals dank!

Bericht van L. du Prie, 9-7-2013

Bericht via ons Twitterkanaal www.twitter.com/diakhuis:

Kijk je komt er liever niet te vaak, maar als het dan toch moet is @diakhuis in mijn 'ogen' de beste van allemaal!

Bericht van E. de Poel, 28-6-2013

Ik ben onlangs als patiënt op de MDL polikliniek in Zeist geweest. Ik wil graag mijn compliment maken voor de vriendelijke en professionele benadering. Dank hiervoor en een grote pluim.

Bericht van Mevr. de Haas, 10-6-2013

Wat ik prettig vind aan het Diak is dat je meestal vrij snel terecht kan.

Bericht van I. Wentink, 5-6-2013

Van receptie, info balie, poliklinieken tot laborant , verpleegkundigen en een aantal artsen die ik heb ontmoet kan ik niets anders zeggen dan allemaal zeer vriendelijk, informatief en helder! Alhoewel het gebouw niet echt nieuw is, zien de poliklinieken er verzorgt uit. Sommige verpleegafdelingen zijn de kamers wat klein maar het personeel op de afdelingen maken door hun inzet en aangenaam gedrag en vriendelijkheid, alles goed. Onlangs 1 dag in het nieuwe gedeelte van het ZH geweest op een verpleegafdeling. De kamers zijn daar ruim en wederom zeer vriendelijk en informatief personeel! Onderzoek en behandeling van de artsen waar ik mee te maken heb gehad waren allen goed en duidelijk, met name ook heldere communicatie! Heel prettig vind ik de afspraak herinnering via de mail en de mogelijkheid dan nog om deze te verzetten! Ik ben vanuit mijn eigen professie en ook ervaringen binnen de gezondsheidszorg erg kritisch m.b.t. behandelingen onderzoeken e.d. Die ruimte en mogelijkheid krijg ik in dit ziekenhuis! Heb dat elders wel anders ervaren!


Bericht van A.J.M. van Beckhoven, 30-5-2013

Ik doe het niet gauw, maar wil nu een dikverdiende PLUIM uitdelen aan het Diakonessenhuis in Utrecht. Omdat een hartklepoperatie gepland staat, moest er eerst nog een afspraak gemaakt worden met de internist (Dr. van Loon). Deze afspraak viel precies op mijn verjaardag en toen de internist bij het afscheid nemen de datum zag, kwamen ook de felicitaties. Toen ik echter later bij de afspraakbalie stond, kwam onverwachts de internist naar mij toe lopen, met gebakjes in haar hand (dit had zij even snel geregeld met de verpleging). Wat een klein menselijk gebaar dat alle "ellende" even doet vergeten. Zo kan het dus ook!!! Complimenten voor het ziekenhuis.

Bericht van F. Breedijk, 27-5-2013

Op dinsdag 2 april ben ik op bezoek geweest bij dokter Davids ivm een liesbreuk. Ik was voornemens om op 11 mei op de racefiets naar Italie te rijden vanaf Utrecht. Een tocht van circa 1.500 kilometer. Door de snelheid van opname en de perfecte (kijk) operatie is de tocht doorgegaan en heb ik in 10 dagen de eindbestemming bereikt. Geen enkele last gehad van de operatie, gewoon super. Bij deze veel dank aan het artsenteam van het Diak in Zeist, in het bijzonder dokter Davids en dokter van Leisdonk.

Bericht van J. Ritmeester, 8-5-2013

Ik ben bijzonder tevreden over het Zeister ziekenhuis, de vriendelijke manier van ontvangst en ook de behandeling, het doet zó aangenaan aan. Ga zo door.

Bericht van C. de Jong-Egbers, 6-5-2013

Op 23 april is mijn zwaar verstandelijk beperkte zus opgenomen op de afdeling dagbehandeling in Zeist voor een gynaecologische ingreep. De ontvangst en begeleiding door de twee hiervoor gespecialiseerde verpleegkundigen was in één woord geweldig! Zeer respectvol en warm. Mijn zus kreeg een eigen kamer en men hield goed rekening met haar beperking. Haar vaste begeleider vanuit de instelling waar ze woont had alle ruimte om haar te verzorgen zoals ze dat gewend is. We mochten haar tot in de OK begeleiden en na de behandeling mochten we ook weer direct bij haar zitten. Ook dank voor de begripvolle houding van dr. Berkhout.

Bericht van H. Koolstra, 5-4-2013

Na mijn hartfalen ben ik behandelt door de hartfalenpoli in Zeist. De deskundigheid en zorgzaamheid van de dames op deze polikliniek en dan in het bijzonder de verpleegkundigen hebben mij zeer goed gedaan en mij weer vertrouwen in mjn lijf hebben gegeven! Van mij dus een dikke tien en nogmaals hartelijk bedankt!

Bericht van L. van Os, 26-3-2013

Graag wil ik u laten weten dat ik zeer tevreden ben over de organisatie van mijn afspraken bij de allergoloog, de oogarts en voor het longfunctieonderzoek, alle drie de afspraken binnen een uur afgerond. Geweldig ,deze organisatie scheelt enorm veel tijd en geld.

Bericht van J.G. Jongerius, 26-3-2013

Mijn compliment betreft de heer Ter Linden: u heeft mij dinsdag 12 maart behandeld aan mijn rechterhand. ik wil u berichten dat ik meer dan buitengewoon tevreden ben over de ontvangst, behandeling en nazorg van u en natuurlijk al uw collegae. Ik ben meer dan buitengewoon blij met het resultaat van de behandeling. Mijn hand is niet helemaal meer wat het ooit was, maar veel beter dan ik ooit had kunnen denken. Dank en groet!

Bericht van J. Doelman, 13-3-2013

Ik wil graag het personeel en met name dokter Burgmans van het Diakonessenhuis hartelijk bedanken voor het kordaat handelen bij mijn liesbreukoperatie op 18 december jl. Het herstel is prima verlopen en ik heb tijdens mijn 9 weekse reis, zie http://elnojo.tumblr.com, geen last ondervonden. Met sportieve groet, Joost

Bericht van J. J. Kolijn, 13-3-2013

Iedereen waar ik mee te maken heb gehad is zo 'mensvriendelijk'. En de doktoren geven goede uitleg. Houden zo! Die herinneringsmailtjes zijn ook handig.

Bericht van J. Jongeneel, 13-3-2013

De enige dagen geleden gekregen behandeling op Urologie (secretariaat, verpleegster, arts) was prima: een acht.

Bericht van M. Spijker-Kwast, 15-1-2013

Via het gastenboek wil ik dokter Limburg, de cardioloog, een heel groot compliment geven voor zijn goede zorgen voor mijn man. Hij is al een aantal jaren onze cardioloog. Bij elk bezoek is hij altijd buiten zijn kundigheid, vriendelijk, begripvol en zorgzaam. Hij heeft ondanks zijn drukke praktijk, ook altijd tijd voor ons. Onze complimenten en dank zijn voor hem. Maar ook het baliepersoneel en het personeel die allerlei onderzoeken doen, zijn altijd erg vriendelijk. Ook daarvoor onze dank! Wij wensen dr. Limburg ook in zijn prive-leven het allerbeste toe!

Bericht van Mv. Lekkerkerk, 15-1-2013

Ik wilde bedanken voor de geweldige zorg en medeleven van alle medewerkers van de Dagbehandeling Oncologie.

Bericht van J. van Meenen, 14-1-2013

Vanmorgen (10-01-2013) een foto van de borsten en oksel laten maken, en ben geholpen door een alleraardigste mevrouw die me gerust stelde en lief was! Compliment!

Bericht van P. van der Wolf, 4-12-2012

Op zondagochtend komt de dermatoloog speciaal naar het ziekenhuis om de verergering van ontstekingen op het hoofd van mijn zoontje te beoordelen en ons verder op weg te helpen. We zijn zeer plezierig ontvangen en geholpen! Het is heel prettig dat er nu een diagnose gesteld is, die verder reikt dan oppervlakkig symptoomniveau.

Bericht van Van Tilburg, 21-11-2012

Al een hele tijd is mijn zoon onder behandeling bij kinderarts Kok. Wij zijn allemaal groot fan! Zo'n kundige, vriendelijke, lieve en daadkrachtige dokter! Alle lof voor dokter Kok!

Bericht van W. Nouwen, 7-11-2012

Op 16 oktober 2012 heb ik op de locatie Zeist een uitgebreid hartonderzoek ondergaan. (Door dikke voeten was er een verdenking van hart falen.) Ik wil mijn complimenten maken over de efficiente, professionele en persoonlijke wijze waarop dit onderzoek is verlopen. Dat het onderzoeksresultaat voor mij positief uitpakte is uiteraard fijn, maar dat staat los van genoemde ervaring.

Bericht van T. Wagenaar, 7-8-2012

"Het begon met me beroerd te voelen waarop de weekendarts me voor nader onderzoek naar het Diakonessenhuis locatie Utrecht liet brengen. Een spoedoperatie bleek noodzakelijk. Professioneel geschoolde medewerkers maakten me op een geruststellende manier direct hiervoor gereed. De ingreep duurde van ongeveer 21.45 tot 00.10 uur. Ik werd uiteraard nog verward wakker op de IC met aan de ene arm mijn vrouw en aan de andere een verpleegkundige die zich voorstelde als een ‘strenge’ zuster. Zij verbood me op te staan en bleek uiteindelijk een ‘engel’ te zijn. Dus twee engelen aan mijn bed.

De volgende dag naar afdeling A1 Chirurgie. Met alles geholpen moeten worden valt niet mee, maar juist omdat het deskundig, maar ook met respect en aandacht voor de ‘menselijke’ kant gebeurde, was er doorheen te komen. Aardig was ook een kort gesprekje met de chirurg over aspecten van mijn vakgebied.

Voor mij een eerste echte kennismaking met een continubedrijf dat 24-uurszorg garandeert waarbij de patiënt centraal staat. Door het medisch personeel werd hard en met veel inzet gewerkt. Van dichtbij heb ik meegemaakt hoe verpleegkundigen met elkaar samenwerken en bereid zijn om elkaar bij te staan wanneer de een het drukker heeft dan de ander, of hoe snel collegae op een noodoproep (patiënt werd niet lekker) reageerden. Dankbaarheid en waardering zijn dan ook op hun plaats.

Blijft er dan niets meer te wensen over? Vanuit mijn beperkte ervaring denk ik dat een aantal verbeterpunten in aanmerking komen. Gelukkig bestaan er plannen om tot nieuwbouw voor de afdeling over te gaan, wat een oplossing kan bieden voor onder andere ruimte-, klimaat-, en geluidproblemen. Hopelijk dat zelfs op korte termijn aandacht wordt besteed aan een aantal meer technische verbeteringen en bijvoorbeeld aan het meer systematisch schoonmaken van toiletten en kamers. De patiënt zal dit zeker weten te waarderen."

Bericht van J. Baas, 11-5-2012

Maandag 7 mei een totale extractie gehad. Zag er vreselijk tegenop. Het ingeplande 1/2 uur bleek toch te kort. Het werd een uur en 15 minuten. En toch .... Ik kan niet zeggen dat ik genoten heb, maar de behandelwijze van dr. R. van Es sprak mij erg aan. Gedurende de hele procedure een opbeurend commentaar ondanks de moeilijkheden die zich voordeden. Het leek erg veel op een spannende sportwedstrijd. Anderen zullen zeggen, hou je mond en doe je werk, maar mij heeft de manier van werken erg aangesproken. Ik heb nu niets meer om te laten trekken, maar anders wist ik wel bij wie ik aan zou kloppen.
P.S.: Het kunstgebit past ook nog perfect ondanks het hak- en breekwerk. Kies voor Van Es, een behandeling zonder stress!!

Beste bezoeker,

U maakt gebruik van een verouderde versie van Internet Explorer.
Deze website werkt in deze verouderde versie niet optimaal.
Installeer de laatste versie van Internet Explorer.
Zo kunt u optimaal gebruik maken van de website.

Sluit deze melding