Skip to main content

Vriendelijkheid en professionele aanpak

De heer Busker (76 jaar) is in 2017 geopereerd aan zijn liesbreuk in het Liesbreukcentrum Nederland van het Diakonessenhuis. Het hele proces, van begin tot eind, geeft hij een dikke 9.

‘Toen mijn huisarts bij mij een liesbreuk constateerde, ben ik op Zorgkaart Nederland op zoek gegaan naar de zorgorganisatie die mij daarbij het beste kon helpen. Ik kwam uit bij het Liesbreukcentrum Nederland van het Diakonessenhuis: hoge cijfers en goede reviews van tevreden patiënten. Mijn keus was gemaakt. Ik woon aan de kust en heb bewust gekozen voor het Liesbreukcentrum Nederland in Zeist. Het is een stukje rijden, maar het belangrijkste vond ik dat ik goed geholpen werd.’

‘Ik kon binnen drie weken terecht op de polikliniek voor mijn eerste afspraak. Dat vond ik best snel. Na enkele onderzoeken werd mij verteld dat ik in aanmerking kwam voor de kijkoperatie. Heel fijn, want dat betekent kleine wondjes en een snel herstel. Ik knapte na de operatie vrij snel op en ik mocht daarom dezelfde dag nog naar huis.’

‘Ik had van te voren de patiëntenfolder doorgelezen en dat gaf me een goed beeld van wat me te wachten stond. Alles liep soepel en volgens planning, ik werd goed begeleid en hoefde niet overal zelf achteraan. Wat me vooral opviel waren de vriendelijke mensen en de professionele aanpak gedurende het hele proces. Je kijkt er in het begin toch wel wat tegenop, maar achteraf gezien was het een fluitje van een cent. Ik kan het iedereen aanbevelen.’

‘Als ik deze ervaring een cijfer moet geven, krijgt het Liesbreukcentrum Nederland van mij een dikke 9!’

Beste bezoeker,

U maakt gebruik van een verouderde versie van Internet Explorer.
Deze website werkt in deze verouderde versie niet optimaal.
Installeer de laatste versie van Internet Explorer.
Zo kunt u optimaal gebruik maken van de website.

Sluit deze melding