Skip to main content

Klanttevredenheid in cijfers

Wij vragen iedere patiënt die ons ziekenhuis heeft bezocht voor een spreekuur of op een verpleegafdeling heeft gelegen om mee te doen aan ons digitale tevredenheidsonderzoek. De belangrijkste resultaten van dit onderzoek vindt u hieronder. Wij gebruiken de resultaten om onze dienstverlening verder te verbeteren zodat wij onze dienstverlening optimaal aansluiten bij de wensen van onze patiënten.

Resultaten

Wij meten de tevredenheid van onze patiënten sinds november 2012. In deze tabel ziet u hoeveel mensen onze vragenlijst ondertussen hebben ingevuld. De procenten geven aan hoeveel procent van de mensen die een vragenlijst ontvingen dat heeft gedaan. Daarnaast ziet u hoeveel mensen dat dan precies zijn.

Indien u hierboven geen gegevens ziet kunt u hier klikken

Welk cijfer geeft u?

In het onderzoek vragen wij onze patiënten om ons een rapportcijfer te geven. Dat cijfer ziet u hieronder. U treft een cijfer aan per locatie en het gemiddelde cijfer voor onze locaties samen. Wij werken dit cijfer steeds bij. U ziet het meest actuele cijfer.

Indien u hierboven geen gegevens ziet kunt u hier klikken

Netto Promotor Score (NPS)

NPS staat voor hoeveel van de 100 patiënten ons ziekenhuis aan andere mensen aanbeveelt. In de tabel ziet u de cijfers van het laatste kwartaal.

Indien u hierboven geen gegevens ziet kunt u hier klikken

Aanraders en afraders

Sommige patiënten raden andere mensen af naar ons toe te gaan. Dat percentage ziet u in de tabel hieronder. Dit betreft het rode gedeelte. Het groene gedeelte geeft het percentage mensen aan dat ons ziekenhuis aanraadt aan anderen.

In het midden ziet u het percentage mensen dat tevreden is en ons niet afraadt maar ook niet aanraadt.

Indien u hierboven geen gegevens ziet kunt u hier klikken

In cijfers

Hier ziet u voor hoeveel mensen de percentages uit de vorige grafiek precies staan. Dit zijn de cijfers van de vorige maand.

Indien u hierboven geen gegevens ziet kunt u hier klikken

Cijfer dienstverlening

Het algemene tevredenheidscijfer dat u in de tabel hieronder ziet is samengesteld uit diverse rapportcijfers gegeven voor verschillende onderdelen van het ziekenhuisbezoek. We leggen kort uit waar we precies naar vragen in het onderzoek.

  • Uw entree: dat is het cijfer voor onze parkeerplaats en de receptie in de entreehal.
  • Balie polikliniek: we vragen onze patiënten een cijfer te geven voor de manier waarop zij geholpen worden bij de balie van de polikliniek. Is er genoeg aandacht en ontvangt men  voldoende informatie?
  • Wachtkamer: wat vinden onze patiënten van het interieur in de wachtkamer. Welke moeite  is genomen om het eventuele wachten aangenamer te maken.
  • Informatievoorziening vertraging: wordt er aan onze patiënten verteld of er wachttijd is, hoelang en waarom? Krijgen onze patiënten de informatie die zij willen ontvangen als hun afspraak uitloopt?
  • De behandeling: Wat vinden onze patiënten van de deskundigheid van onze artsen. Weet de arts onze patiënt op hun gemak te stellen en gaan de artsen op een prettige manier met onze  patiënten om?
  • Afstemming behandelingen: Stel onze patiënt heeft op één dag meerdere behandelingen. Liep dat goed? Is er gezorgd voor onderlinge afstemming tussen de behandelingen?


Indien u hierboven geen gegevens ziet kunt u hier klikken

Indien u hierboven geen gegevens ziet kunt u hier klikken

Beste bezoeker,

U maakt gebruik van een verouderde versie van Internet Explorer.
Deze website werkt in deze verouderde versie niet optimaal.
Installeer de laatste versie van Internet Explorer.
Zo kunt u optimaal gebruik maken van de website.

Sluit deze melding

Welkom op de website van het Diakonessenhuis.

Wij gaan met de grootst mogelijke zorgvuldigheid om met uw privacy.

Onze website maakt gebruik van de volgende cookies om de website optimaal te laten werken:

  • Functionele cookies: deze cookies zijn noodzakelijk om de website te laten functioneren;
  • Analytische cookies: wij maken gebruik van Google Analytics om statistische informatie te verzamelen en te analyseren. Denk hierbij aan duur van een bezoek of klikgedrag op de website. Dit gebruiken wij om de website te verbeteren. Deze gegevens worden zo anoniem als mogelijk verwerkt en zijn niet terug te voeren op individuen. Wij hebben met Google hiervoor een verwerkersovereenkomst afgesloten en hebben de opties om gegevens te delen uitgeschakeld;
  • YouTube cookies: we tonen video’s van YouTube. YouTube plaatst zelf cookies via deze filmpjes. Als u deze cookies wilt toestaan, kunt u dat hieronder aangeven. U kunt alleen als u deze cookies accepteert video’s van ons ziekenhuis op deze website zien.

Op deze pagina vindt u meer informatie over deze cookies.

Alleen functionele en analytische cookies accepteren    
Functionele, analytische en Third-party-cookies accepteren    

Meer weten...