Klacht indienen

We streven iedere dag naar betrokken, klantvriendelijke en deskundige zorgverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de zorg die we in het Diakonessenhuis verleend hebben. We stellen het op prijs als u in dat geval uw klacht of ongenoegen met ons bespreekt. Wij kunnen dan samen met u een oplossing zoeken.

U kunt uw klacht of ongenoegen op de volgende wijze aan ons kenbaar maken:

  • U kunt uw klacht indienen via het digitale klachtenformulier onderaan deze pagina.
  • Heeft u liever telefonisch contact? Bel dan met de klachtenfunctionaris via 088 250 6143 (op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 12.30 uur).

In de folder Heeft u een klacht? Laat het ons weten vindt u meer informatie over het indienen van een klacht bij de klachtenfunctionaris of via het indienen van een schadeclaim.

Heeft u een klacht over uw rekening?

Klachten over de financiële vergoeding van de zorg, de kosten van uw nota, de tarieven of het eigen risico kunt u indienen bij de afdeling zorgadministratie.

Heeft u een klacht over facilitaire voorzieningen of parkeren?

Heeft u een facilitaire klacht (over parkeren, voeding, bewegwijzering, de shuttledienst, schoonmaak, receptie, beveiliging) of ervaart u overlast? We stellen het op prijs als u ons dat laat weten. Onze afdeling facilitair kijkt dan graag samen met u naar uw klacht.

Heeft u een klacht over uw medische of verpleegkundige behandeling?

Heeft u een klacht over uw medische of verpleegkundige behandeling in ons ziekenhuis? We stellen het op prijs als u uw klacht of ongenoegen met ons bespreekt.