Skip to main content

Algemeen

Hier vindt u algemeen veelgestelde vragen over mijnDiak.

Wat is online inzage van mijn medisch dossier?

Als patiënt van het Diakonessenhuis heeft u toegang tot mijnDiak. U kunt hier online een deel van uw medisch dossier inzien. Zo kunt u uitslagen bekijken, correspondentie vanuit het ziekenhuis inzien en afspraken maken/wijzigen. Wij zullen mijnDiak blijven doorontwikkelen.  In de loop van 2018 zullen er meer functies bijkomen.

Log in op mijnDiak.

Waarvoor is mijnDiak bedoeld?

Door de inzage kunt u zich beter voorbereiden op het bezoek aan het ziekenhuis en gesprekken met uw zorgverlener. Zodat u samen met uw zorgverlener betere beslissingen kunt nemen over zorg, diagnose of behandeling.

Hoe kan het dat ik geen of beperkte informatie zie in mijnDiak?

In mijnDiak ziet u een deel van de informatie die vanaf 1 april 2017 is ingevoerd in het Elektronisch Patiëntendossier (EPD). Gegevens van vóór 1 april 2017 zijn voor u niet zichtbaar, maar wel voor uw zorgverlener.
Wilt u uw gehele medisch dossier inzien? Dan kunt u een kopie opvragen van uw medisch dossier.

Wat moet ik doen als mijn gegevens verkeerd staan vermeld?

Bepaalde persoonsgegevens kunt u zelf wijzigen in mijnDiak. Als er verkeerde gegevens staan vermeld die u zelf niet kunt wijzigen (van bijvoorbeeld apotheek, huisarts of verzekeraar), dan kunt u dit doorgeven bij de balie van de afdeling waar u onder behandeling bent. Dit kunt u gelijktijdig doen met de volgende afspraak die u heeft met uw behandelend arts.


Staat het antwoord op uw vraag er niet bij én is uw vraag dringend?
Dan kunt u contact opnemen via het algemene telefoonnummer van het Diakonessenhuis: 088 250 5000.

 

Beste bezoeker,

U maakt gebruik van een verouderde versie van Internet Explorer.
Deze website werkt in deze verouderde versie niet optimaal.
Installeer de laatste versie van Internet Explorer.
Zo kunt u optimaal gebruik maken van de website.

Sluit deze melding