Skip to main content

Gastenboek

Lees wat onze gasten over ons vertellen, of laat zelf een berichtje achter in ons gastenboek.

Bericht van J. Gordijn, 8-1-2019

Op de avond van eerste kerstdag is mijn vrouw begeleid van huis naar het Diak in Utrecht door twee ambulancemedewerkers (Marja Koelewijn en een mannelijke collega). In het ziekenhuis deed zich geen gelegenheid voor om hen nog even te bedanken voor hun snelle, attente, vriendelijke, doortastende en professionele optreden. Met dit bericht wil ik hen graag alsnog bedanken.

Bericht van T. Branding, 2-1-2019

Op oudjaarsdag verzwikt mijn dochter haar enkel. Vanaf de binnenkomst bij het Diak Zeist werden we enorm persoonlijk en vriendelijk behandeld bij de huisartsenpost. Een goede samenwerking met de SEH. Ondanks een roerige avond met wat ingewikkelde situaties voor personeel van het Diak bleef al het personeel (security, arts, verpleegkundige, radiologie, allemaal…) ontzettend professioneel, persoonlijk en empatisch rondom de situatie. Mensen die op oud en nieuw (en andere vrije dagen) werken om andere mensen te helpen. Enorm groot compliment voor dit team! Ondanks dat je dan een nare avond hebt omdat je daar natuurlijk niet wil zijn hebben alle mensen zo goed geholpen dat we er met een goed gevoel op terug kijken. Dat is een compliment op zich!

Bericht van K. Melief, 19-12-2018

Van 13 tot 19 december heb ik op de longafdeling/neurologie gelegen. Ik heb me enorm goed verzorgd gevoeld. Iedereen is attent, voorkomend en zeer ondersteunend. Dat geldt voor al het ondersteunend personeel, de vaardige en vriendelijke verpleegkundigen tot aan de specialisten die deskundig zijn en de tijd voor je nemen. Ik heb geen woord teveel gezegd. Kortom: dankjulliewel!

Bericht van R. Berger, 29-11-2018

Langs deze weg wil ik een groot compliment maken aan de twee dames Bianca van Rossum en Laura van Buren van de patienteninschrijving, omdat zij beiden, kort gezegd, het woord klantenservice met een grote K schrijven. Recent moest ik met mijn 103-jarige moeder twe keer de poli Dermatologie bezoeken en door hun kopje thee en een vriendelijk woord zullen wij dit bezoek niet snel vergeten.

Bericht van J. Geraets, 28-11-2018

Op 19 november 2018 ben ik geopereerd aan een liesbreuk. Het hele traject van intake, operatie tot nazorg verliep perfect. Dank aan alle medewerkers van het Diakonessenhuis, Liesbreukcentrum, Zeist voor hun gastvrijheid, deskundigheid en professionalteit. TOP.

Bericht van T. De Man, 15-11-2018

Ik ben al een paar maanden onder behandeling in de pijnkliniek in Zeist. Mijn eerste ervaring is zeer positief, je blijft als mens behandeld worden. Je wordt ook nog behandeld door een arts. Nu moet ik naar Utrecht voor een radiologisch onderzoek.

Bericht van J. Alting-Zwart, 6-11-2018

Ik wil mijn complimenten overbrengen aan oogarts dr. Spijkers en haar medewerkers op de afdeling Staaroperaties in Zeist, aan anesthesioloog Michel en zijn medewerkers in Zeist, aan de verpleegkundigen van afdeling A1 in Utrecht en de OK assistenten die donderdag goed voor mijn moeder hebben gezorgd. Ik ben heel blij dat de operatie deze dag nog kon plaatsvinden en goed gegaan is. Het was allemaal erg hectisch maar met goede afloop. Mijn complimenten! Jullie bleven erg lief en vriendelijk. Een goed voorbeeld.

Bericht van S. Verburg, 26-10-2018

Mijn man verblijft al enige tijd op de Intensive Care. Vanmiddag kwam de vraag vanuit de IC of ik vanavond met onze honden naar het ziekenhuis kon komen. In een vergaderzaaltje kon mijn man onze honden na 16 dagen weer een keer aaien. Top idee van de dames internisten Van Lelyveld en De Rijk. Diep dankbaar!

Bericht van W. Bloemendaal, 23-10-2018

Wat een TOP ziekenhuis, het Diak in Utrecht. Ik ben nu anderhalf jaar onder behandeling bij de afdeling urologie. Bij een geweldige arts, dr. Kums, die mij zeer op mijn gemak stelt, en bij de super aardige verpleging. Ik ben super blij met deze mensen.

Bericht van I. Leenheer, 22-10-2018

Na een valpartij ben ik door de spoedeisende hulp geweldig geholpen. Zo vriendelijk, belangstellend en hulpvaardig: het maakte het allemaal een stuk minder erg. Bedankt allemaal.

Bericht van J. Helder, 19-10-2018

Vandaag om mijn röntgenfoto’s gevraagd. De afdeling radiologie zorgde ervoor dat ik de foto’s op dvd een paar uur later kon ophalen. Bedankt voor de snelle, adequate service!

Bericht van J. Alblas, 2-10-2018

Ik ben zeer onder de indruk van de kwaliteit van jullie zorg. Zowel de medewerkers achter de balie, als de artsen en verpleegkundigen zijn zorgvuldig en hulpvaardig. Belangrijk ook vind ik de tijd die er wordt besteed aan het diagnosticeren. Wat krijgt mijn dochter een ruimte en tijd om te praten met de artsen over haar lichamelijke klachten. In de gang las ik jullie 'werkplannen' over hoe jullie omgaan en gehoor geven aan de signalen die jullie krijgen van de patiënt. De vriendelijkheid en zorgvuldigheid waarmee dit is opgesteld is een mooie basis voor het werk. Veel werkplezier en collegialiteit gewenst en ook mooie ontmoetingen met hen die hier zijn voor behandeling.

Bericht van B. Broer, 27-9-2018

Wat een tópziekenhuis. Nooit heb ik me er verloren gevoeld. Er is zonder uitzondering aandacht, een luisterend oor, een hand, een woord, een schouder. op iedere afdeling. Heel bijzonder. Ik ben blij dat ik voor het Diak gekozen heb. Dikke pluim!!

Bericht van B. Herters, 18-9-2018

In een groot ziekenhuis voelt een mens zich vaak verloren. Maar dit geldt niet voor het Diakonessen in Zeist. Korte lijnen, veel deskundigheid en een uitstekende zorg. Speciaal dank ik Dr. Clevers die mij met vaardige hand opereerde. En tevens zijn team.

Bericht van A. Voets, 14-9-2018

Graag wil ik MDL arts Dr. Verhagen danken voor zijn snelle bellen van de uitslag MRI alvleesklier. De afspraak met de arts waar ik naar toe zou gaan ging tot mijn grote verbazing niet door. Ik was wel naar het ziekenhuis gegaan voor de afspraak en hoorde daar pas dat de afspraak niet door ging. Ik was totaal overstuur. Dr. Verhagen belde mij direct om mij gerust te stellen. Mijn grote dank hiervoor. Ook geef ik graag mijn complimenten aan de baliemedewerkers van MDL. Toen mijn afspraak niet doorging hebben zij ervoor gezorgd dat ik werd gebeld door een andere arts met de uitslag van het onderzoek.

Bericht van A. Kruijer, 7-9-2018

Ik ben op 6 september 2018 van mijn liesbreuk afgeholpen, voor ik het mij realiseerde was ik op de uitslaap zaal, beetje suffig. De behandeling duurde 16 minuten bij navraag. Half 2 gemeld aan de balie en half zeven weer thuis. Verpleging uitstekend, op een schaal van 1-10 een 10.

Bericht van H. Edmondson, 4-9-2018

Mijn moeder was gisteren voor een dagopname (hartkatheterisatie) in het Diakonessenhuis. Haar verpleegster was Lisanka en zij was echt zo geweldig. Wat een enorm goeie service en persoonlijke aandacht! Haar cardioloog was Dr. Houtgraaf die ook echt fantastisch was en ook uitgebreid alles heeft uitgelegd. Erg fijn ziekenhuis.

Bericht van W. Bonouvrie, 23-8-2018

Complimenten voor de zeer goede snelle en fijne behandeling in dit ziekenhuis. En dan zeggen dat het slecht gaat in de zorg. Nou daar is in Zeist voor de patiënten niets van te merken. Helemaal top. Ga zo door

Bericht van J. Grobben, 11-7-2018

De longafdeling een 9+++ wat een inzet!!

Bericht van W. Van Donkelaar, 5-7-2018

Vandaag zou ik geopereerd worden, maar door ziekte van de orthopeed werd ik gisteren afgebeld. Natuurlijk vond ik dat moeilijk, je leeft er naar toe. Maar tot mijn verbazing ontving ik vandaag een prachtige bos bloemen als troost, met excuses van de afdeling planning orthopedie. Ik vind dat een prachtig gebaar en stel het zeer op prijs!

Bericht van A. Den Otter, 26-6-2018

Ik was voor een kijkoperatie vanwege een dubbele liesbreuk bij het Liesbreukcentrum van het Diakonessenhuis onder behandeling bij de fantastische Dr. Verleisdonk. Vanaf het polikliniekbezoek tot aan het einde van de opnamedag werd ik door eht verplegend en verzorgend personeel op een geweldige manier bijgestaan vol warmte en betrokkenheid.

Herstellende van mijn operatie denk ik met een heel erg goed gevoel terug aan mijn verblijf in het Diakonessenhuis in Zeist en zal in dien noodzakelijk jullie zeker aanbevelen bij derden.

Bericht van G. Reitsma, 26-6-2018

Hartelijk dank voor de prima behandeling! Hoe ze een erg hoge bloedruk zo snel naar beneden kregen! Chapeau! Vriendelijk personeel! Fijn ziekenhuis! Aan te bevelen!

Bericht van A. Voets, 14-6-2018

Van dinsdag 5 tot vrijdag 8 juni 2018 heb ik op de afdeling interne geneeskunde gelegen. Mijn complimenten en een dikke tien voor het verzorgend en verplegend personeel. Grandioos. Vol liefde en geduld en vakbekwaamheid. Ik voelde mij veilig en op mijn gemak. Zelfs ’s nachts heb ik goed geslapen. Wat voor mij uitzonderlijk is. Top, dank jullie wel.
Na de ziekenhuisopname bij dr. Dutilh voor controle en uitslag ct scan. Een rustige arts die naar je luistert en je serieus neemt. Echt een mensen-mens. Een toparts die ik een ieder kan aanraden. Je voelt je op je gemak en durft daardoor alles te zeggen en te vragen. Super dokter, dank.

Bericht van G. Van 't Wout, 31-5-2018

Op 30 mei 2018, in de locatie Zeist, heeft dokter Spijkers met een laserbehandeling nastaar verholpen bij mijn linkeroog. Alles ging vlot en aangenaam. Het resultaat is geweldig. Ik wist niet dat een mens zo scherp en contrastrijk kon zien.

Bericht van A. De Jong, 16-5-2018

Op 30 april voor controle nieuwe heup bij dokter Bekkers geweest. Een leuke dokter die vertrouwen geeft en goede uitleg geeft! Voor misschien de volgende heup ga ik weer naar hem toe omdat hij echt betrokken is bij wat je meemaakt, een aanwinst op Orthopedie en voor het Diakonessenhuis.

Bericht van R. Kievit, 15-5-2018

Op 8 mei 2018 heb ik een dubbele liesbreukoperatie ondergaan. De operatie werd succesvol uitgevoerd door dokter G.J. Clevers en zijn team. Ik wil graag mijn dank uitspreken aan dokter Clevers en zijn team, omdat naast de operatie, de voor- en nabehandeling op een uiterst liefdevolle en professionele manier zijn uitgevoerd. Naast een duidelijke uitleg voor en na de operatie door de verpleegkundige, was er ook ruimte voor persoonlijke aandacht. De afstand van 160 km heb ik er graag voor over gehad. Dit ziekenhuis en dokter Clevers en zijn team beveel ik bij iedereen van harte aan!

Bericht van Diane Visser, 17-4-2018

Maandag 16 april ben ik door dr. Quak aan mijn oor geopereerd op de afdeling KNO in Utrecht, en na 1 nachtje mocht ik naar huis. Ik ben erg tevreden over hoe alles is gegaan. Wat een vriendelijk personeel en alles was duidelijk. Bedankt voor de goede zorgen.

Bericht van Karen Londeman-Scheidema, 21-3-2018

Graag wil ik een groot compliment maken aan het MDL team en dan in het bijzonder de artsen die ik heb gesproken rondom en in de nasleep van mijn blindedarm-operatie: arts-assistent M.Gerritsen en dr. Breumelhof voor de goede zorg in het ziekenhuis, dr. Van Tuijl voor de snelle en doortastende (en vriendelijke!) doorverwijzing voor opname na aanhoudende klachten na de operatie en zeker ook dr. Onderwater, die mij woensdag te woord heeft gestaan en die mij ook onmiddellijk op een hele vriendelijke, doortastende manier heeft doorverwezen. Echt, ik kan niet anders zeggen, dan dat ik het gevoel heb dat er echt naar me geluisterd wordt en dat daar ook naar gehandeld wordt.
De dames aan de balie van de MDL afdeling waren ook buitengewoon vriendelijk; de eerste dame die ik donderdag sprak (een wat oudere dame met blond haar en naar mijn idee een licht Fries accent) zorgde er voor dat ik bij dr. Onderwater terecht kon, aangezien niet aan mij was doorgegeven dat mijn afspraak met dr. Breumelhof in Doorn zou plaatsvinden (en ik dus op locatie Utrecht stond), waarvoor veel dank! Echt heel fijn dat we niet alsnog naar Doorn hoefden of dat de afspraak verzet werd. De tweede dame die ik sprak, was een dame met donker haar, die (op verzoek van dr. Onderwater) op een zeer vriendelijke, doortastende manier regelde dat ik direct terecht kon op de afdeling Radiologie voor een echo en die mij de volgende ochtend telefonisch ook weer bijzonder vriendelijk te woord stond.
Petje af! Niets dan lof van deze kant!
Hartelijke groet, Karen


Bericht van B. Gamble, 13-3-2018

Ik was op donderdag j.l. bij jullie in Zeist voor een staaroperatie. Ik wil hierbij dr. Zegers en zijn team bedanken voor alles. Mijn zicht is prima en ik vond helemaal fantastisch wat jullie hebben gedaan Ik ben een tevreden (Engels)man.

Bericht van Fam. van Doorn, 26-2-2018

Geacht operatieteam, verplegenden, verzorgenden en allen die zich met mijn echtgenote hebben beziggehouden voor, tijdens én na haar heupoperatie. Wij willen u allen hartelijk danken voor de bijzondere, vriendelijke en uitermate kundige verzorging. Het ontbrak haar werkelijk aan niets. Een voorbeeld voor de zorg, jullie ziekenhuis. Gewoon goed om te vertoeven ook al is het voor zorg. Ga zo door en er zullen nog veel tevreden patiënten volgen. Nogmaals onze hartelijke dank.

Bericht van G. van Dockum, 19-1-2018

Ik ben erg vriendelijk geholpen en geweldig begeleid. Ze nemen de tijd voor je en ik zie er nu niet meer tegen op om er naar toe te gaan. Dank Diak. 

Bericht van R. Pouw, 4-1-2018

Op oudjaarsdag kwam ik bij jullie binnen. Geen leuke dag. Maar van de eerste minuut tot de laatste minuut (4 jan.) heb ik me liefdevol verzorgd gevoeld. Dank en petje af! Ik heb oud en nieuw niet gemist!

 

Bericht van M. Vernooij-Eisses, 11-12-2017

Als toch wel vaste klant van het Diakonessenhuis wil ik alle medewerkers een groot compliment geven. Ik ben erg tevreden over alle afdelingen waar ik mee te maken heb gehad.

Bericht van A.Hekking, 23-11-2017

Wat een fijne sfeer in dit ziekenhuis. Iedereen even aardig en attent, petje af!

Bericht van K. Bartman, 23-10-2017

Op maandag 16 oktober was ik ten val gekomen op het mountainbike parcours van Zeist, mijn schouder was uit de kom. Gelukkig kon ik hier toch terecht, ondanks het officieel ontbreken van een eerste hulp afdeling. Ik had het geluk dat er een dokter aanwezig was en iedereen zo behulpzaam en welwillend was, anders had ik helemaal naar utrecht moeten reizen. Met dank aan de welwillendheid en zorg van dokter Juul en Hanneke en de andere aanwezige hulpverleners is het gelukkig helemaal goed gekomen, waarvoor superveel dank!


Bericht van J.M. Masselink-van Herk, 25-7-2017

Op 24 februari opereerde dokter Avci mijn pols - ik zag daar erg tegenop, maar eenieder was zeer toegewijd en vriendelijk: de dokter, de anesthesist, het verplegend personeel. De nazorg door dokter Clevers was al even aardig en met duidelijke uitleg over de stand van zaken. Heel veel dank aan hen allen.

Bericht van J. Verhoeven Bleijswijk, 8-6-2017

Sinds juni 2016 ben ik onder behandeling voor borstkanker in het Diakonessenhuis. Zowel in Utrecht als in Zeist ben ik altijd zeer persoonlijk benaderd. Ik heb me nooit een nummer gevoeld. Op de dagbehandeling hangt een ontspannen sfeer; op kamer 4 van route 261 kon ik mijn ervaringen delen met lotgenoten, onder de bezielende begeleiding van zeer zorgzame verpleegkundigen. De reconstructie van mijn borsten is goed geslaagd. Dr. Burgmans en Dr. Bruekers zijn zeer kundig. Bij Mascha Mallo kon ik met al mijn vragen terecht. Zij was voor mij een baken. Maar ook in de OK-ruimte en uitslaapruimte werd ik omringd door lieve zorgzame mensen. Ik ben iedereen die heeft meegewerkt aan mijn herstel dan ook heel erg dankbaar.

Bericht van S. Hankins-Wilbers, 23-5-2017

Mijn moeder is vorige week ernstig ziek opgenomen op de longafdeling van het Diakonessenhuis Utrecht. Daar is zij na een paar dagen komen te overlijden; iets wat niet te voorkomen was vanwege haar gezondheidstoestand. Kort na opname was dat al snel duidelijk. Wat heeft zij op deze afdeling fantastische, respectvolle en liefdevolle zorg gekregen tot het laatste moment. Ook wij als familie kregen alle steun en begeleiding, en de mogelijkheid zoveel mogelijk bij haar te zijn. Mede dankzij die steun en zorg heeft mijn moeder een waardig afscheid gekregen en heeft zij niet hoeven lijden. Ik ben de verpleegkundigen en artsen hier diep dankbaar voor.

Bericht van F. Albertazzi, 27-3-2017

Ik ben al meerdere malen geholpen in het Diakonessenhuis; ook mijn kinderen zijn hier geboren. Iedere keer sta ik weer versteld van de hoge kwaliteit van de geboden zorg en de vriendelijkheid van deze professionals. Bedankt voor alles!

Bericht van H.M. Nicolai, 21-3-2017

Als 81-jarige vrouw kwam ik met een forse longontsteking, uitdroging en blaasontsteking in het ziekenhuis terecht. Ik werd opgenomen op de afdeling Geriatrie en was daar een van de weinige niet-demente patiënten. De liefde, de warmte en het geduld die ik daar heb ondervonden was geweldig. Ondanks alle drukte namen ze alle tijd voor je. Er zijn zo veel klachten over de zorg, ik vind dat dit nu ook wel eens gezegd mag worden.

Bericht van W. Vernooij , 13-3-2017

Hierbij wil ik mijn dank uitbrengen naar dokter Hentenaar  (orthopedisch chirurg ) en zijn team die mijn twee knieën hebben vervangen. De eerste operatie was in september 2016 en de tweede in december 2016. Beide operaties zijn zeer goed gelukt en de verzorging op de verpleegafdeling was prima met vriendelijk personeel. De revalidatie na beide keren is zeer goed gegaan, zonder pijn door rustig te oefenen met fysio. Nu kan ik weer prima lopen zonder pijn, wat voorheen niet meer kon door grote slijtage in de knieën. Nogmaals bedankt voor de goede organisatie in het Diak.

Bericht van J. Thijssen, 24-2-2017

Ik ben uiterst tevreden over de zorg in het ziekenhuis. Een woord dat in mij opkomt: menselijke maat, fijn contact met de zorgverleners van zowel het OK centrum als de verpleegafdeling. Tevens: vertrouwen in kennis en kunde op alle niveaus.  

Bericht van H. Boshuizen, 24-2-2017

Op 16-02-2017 ben ik in Zeist geopereerd aan mijn rug door dr.van Gaalen (orthopedisch chirurg ). Ik wil hem en natuurlijk zijn gehele staf en afdeling bedanken voor de begripvolle en kundige benadering. Daarnaast hulde aan alle medewerkers van het ziekenhuis waar ik mee te maken heb gehad en dat waren er vele. Met elkaar hebben zij gezorgd voor een geweldige opvang. Tot slot een minpuntje. Ik heb gebruik gemaakt van de tv-aansluiting. Erg duur en weinig patiëntvriendelijk.

Bericht van R. Vos, 20-1-2017

Ik moest rontgenfoto's laten maken en een MRI. Was 3 kwartier te laat.. :-( De dames op die bewuste afdeling waren zeer begripvol, behulpzaam en hebben mij zeer kundig en buitengewoon snel geholpen. Mogen andere ziekenhuizen een voorbeeld aan nemen. Nogmaals dank dames!! Warme groet,

Bericht van P. van Eijk, 20-1-2017

Na twee bezoek aan de Oog poli en twee staar operatie een compliment voor deze afdeling zowel bij de receptiebalie als door orthoptisten en specialisten op een correcte manier behandeld en geïnformeerd.

Bericht van El hannouche, 22-12-2016

Dokter Zegers heeft mijn moeder aan haar oog geopereerd wegens de ziekte van glaucoom. Dokter Zegers is heel zorgvuldig en vriendelijk . Dit is een dokter die zijn patiënten heel erg goed behandeld. Ik hoop dat er meer dokters als dokter Zegers zullen zijn. Hartelijk dank dokter voor de operatie en de nazorg. Deze arts verdiend een super 10.

Bericht van F. Velderman, 8-12-2016

Enkele weken geleden werd ik, toen ik na een gesprek over een onderzoeksresultaat bij uroloog dr. Spermon was en andere klachten aangaf in de darmstreek, gelijk doorgestuurd voor een echo: de dagplanning werd flexibel aangepast! Heel klantvriendelijk hoor! Vandaag kwam ik voor een vooronderzoek bij dr. Kwak en ook hier kon ik even later ongepland geholpen worden. Wederom zeer klantvriendelijk. Kortom : zeer tevreden over de prettige en zeer snelle zorg!!

Bericht van S. Karamat-Ali, 1-12-2016

Meerdere malen een geweldige ervaring gehad met de neuroloog W. Voet. Hij is zeer kundig, correct, duidelijk en menselijk. Neemt de tijd voor de patiënt, luistert en vertelt je waar het opstaat. Wat een toparts! Veel dank dokter Voet!

Bericht van C. van Beek, 3-10-2016

De ervaring die ik heb in het ziekenhuis is fijn. Ik word er fijn geholpen. Dank jullie wel. Lekker dichtbij en fijn parkeren. Wat willen we nog meer.

Bericht van Marcel uit Schalkhaar, 23-8-2016

Ik wil graag alle mensen van de afdeling spoed en de IC bedanken voor alles wat ze afgelopen zondag en maandag voor mij gedaan hebben. Dat geldt natuurlijk ook voor het ambulancepersoneel. De zorg en opvang was prima. Nogmaals bedankt!

Bericht van Jaap H.J.W Krocké , 1-8-2016

Ingezonden brief voor het Liesbreukcentrum.

ingezonden brief

Bericht van S.M. Kalloe, 30-5-2016

Graag wil ik mijn waardering overbrengen aan specialist X. Zuidema van de pijnpoli. Zeven maanden geleden heb ik pijn in me rug gekregen (rughernia). 13/10/2015 ging ik naar het Diakonessenhuis in Utrecht voor een intake bij specialist X. Zuidema met zoveel pijn trok ik niet dat zag hij die dag ben ik gelijk geholpen op de pijnpoli in Diakonessenhuis Zeist. Wat een fantastisch arts, twee behandelingen gehad dankzij hem kan ik nu mijn werkzaamheden uitvoeren en weer voor de kinderen kunnen zijn en weer voor mezelf zorgen. Ben heel erg hoopvol met zo'n arts . Dokter Zuidema is gewoon een engel voor mij. Dat mag ook een keer gezegd worden. Dat meen ik ook echt het komt uit de bodem van m'n hart.

Bericht van C. Schoots, 9-5-2016

21-03-2016 ben ik geopereerd aan liesbreuk. Kijkoperatie uitgevoerd door dr.Davids en is prima gegaan. Nauwelijks pijn en heel snel weer op de been. Dus alle lof voor dr.Davids en team en dan speciaal ook voor anesthesist Dr.Lo. Wat een vriendelijke en zorgzame man, stelde mij meteen op mijn gemak en de nerveusiteit verdween. Niet alleen chirurgen maar ook een anesthesist als deze verdient een dikke pluim!

Bericht van Johan Perk, 22-3-2016

Lieve mensen,

Ongeveer een jaar geleden werd ik bij u op de afdeling uitstekend geholpen door onder andere heren Bossink en Limonard en niet te vergeten al het verplegend en faciliterend personeel.

Inmiddels ben ik weer aan het sporten. 5km in 25 minuten maakte mij #79 van de 513 bij de Utrecht Science Park Marathon.

U bent geweldig!

Bericht van J. Zinkstok, 14-3-2016

Ik wil graag een compliment maken aan mijn nacht- en dagverpleegkundigen van verpleegafdeling A1, met name Annemarie en Marleen. Jullie hebben mij, ondanks de behoorlijke drukte, uitstekend verzorgd en voor mij klaargestaan. Ga zo door, dan komt en blijft het goed!

Bericht van M. Schoonen, 5-2-2016

Graag wil ik de poli Cardiologie bedanken voor de snelle behandeling van mijn onderzoeken, en wel met name dr. Limburg en de administratieve medewerkers. Binnen 2 uur alles afgehandeld, en 2 dagen later rapportage in de bus. Complimenten!

Bericht van L. El Hannouche, 15-1-2016

Dokter F.A. Muller, internist, is een zorgzame, vriendelijke arts die zijn patiënten goed behandelt. Ik wil hem hierbij vriendelijk danken voor zijn goede inzet voor zijn patiënten.

Bericht van L. Schouten, 15-1-2016

Mijn dochter heeft sinds anderhalf jaar proctitus wat inmiddels colitus ulcerosa is geworden. Vandaag heeft zij een afspraak bij dokter Lam gehad en is er blij en opgelucht van terug gekomen. Wat een fijne en goede arts. Een arts die de taal van jong volwassenen spreekt en hun leefwereld begrijpt! Een dikke pluim.

Bericht van R. Schothorst, 7-1-2016

Uit voorzorg een plekje op mijn rug verwijderd. Met dank Dr. Kuck voor de uiterst plezierige consulten, maar ook voor uw doortastend optreden om bij twijfel dit weg te laten halen. Inmiddels de uitslag gekregen die gelukkig goed was en daardoor kan ik met rust in mijn hoofd op vakantie gaan.

Bericht van J. van Gorp, 7-1-2016

Een emotionele, maar tegelijk uiterst positieve ervaring/herinnering. Tijdens mijn verblijf op de verpleegafdeling A1 van Neurologie werd ik op de hoogte gehouden door "basis student" Michiel Poorthuis. Jong, enthousiast vertellend dat hij iets wilde gaan doen om patiënten te helpen in relatie tot de zwaartekracht. Ik begreep niet precies hoe hij dat wilde realiseren, maar later zag ik de noodzaak er van in: patiënten laten nogal eens iets vallen, terwijl zij niet mogen bukken om het op te rapen! Ik vermoed echter niet dat hij dit enkel en alleen bedoelde? Wellicht heeft het meer met ruimtevaart te maken en dus het nog in de nevelen der toekomst ligt opgesloten. Dat niet meer mee te kunnen maken veroorzaakte emotie bij mij, maar zijn idealisme een grote vreugde er over heen.

Bericht van J. Gaasbeek namens Mevr. E. Gaasbeek - De Bruin , 30-12-2015

Mijn moeder heeft haar verblijf van ca. 10 dagen beleefd als topzorg! Goede medische zorg en aandacht. Het personeel was bijzonder hartelijk en vriendelijk. Een broeder kwam haar zelfs 's nachts vla brengen. Dit alles heeft haar weer op de been gebracht. Dank aan allen!

Bericht van J. van Gorp, 16-12-2015

Een opname voor Lumbale Stenose (vernauwing in het doorvoer kanaal,voor een bundel zenuwbanen, door de onderste rugwervels) gaat vooraf (thuis) aan veel veel spanning en onnodig piekeren. Dar in tegen werd de operatie (1dec. j.l.) een goed te dragen intermezzo in een leven van een verder sterke gezondheid. mijn slogan: er blijft nog zo veel positiefs over om aan te denken! Dit was op een voortreffelijk manier te danken aan een groot team van bekwame en vriendelijke mensen. In het bijzonder mijn respect voor dr. Ameling, als operateur van zware gevallen, die verlicht worden door zijn kundige handen. Daarnaast al die lieve mensen rond het bed: verpleeg afdeling A1 mijn hartelijke dank voor een liefdevolle verzorging en dit - met nadruk - ondanks de niet aflatende drukte die het proces omhult.

Bericht van E. Mulder, 10-12-2015

Mijn complimenten voor het personeel in Utrecht. Zeer vriendelijk, begaan en begripvol. Mag ook wel eens worden gezegd.

Bericht van Hanny van Dorp, 5-11-2015

Een wat verlaat bericht wellicht, vorig jaar na een val geopereerd aan mijn elleboog. Toch een gecompliceerd gewricht, daarom des te blijer dat mijn arm weer helemaal genezen is en ik er alles weer mee kan doen. Met dank aan het bekwame werk van dr. Hentenaar, orthopedisch chirurg!

Bericht van Thea Ensing, 5-11-2015

Een pluim voor Helga van radiologie, voor het soepele omgaan met de openingstijden :)

Bericht van Dominique van Zelm, 30-10-2015

Lieve verpleegkundigen (in het bijzonder Hanneke) en de artsen van de spoedeisende hulp van het Diak. Ontzettend bedankt voor al jullie goede zorgen voor mijn vriendin afgelopen maandag. Jullie hebben echt het verschil gemaakt voor haar en voor ons met jullie vriendelijkheid, geduld en vastberadenheid om haar de best mogelijke zorg te geven. Hartelijk bedankt! Dominique

Bericht van S. Boersma, 14-10-2015

Ik mis de routebeschrijving per fiets naar locatie Utrecht. En iets te veel verplichte velden, hier!

Bericht van P. Zoun, 2-10-2015

Nadat er een liesbreuk bij mij was vastgesteld koos ik bewust voor de het liesbreukencentrum i.v.m. met hun goede naam. We kwamen een half uur te laat doordat we ons ook nog naar en door Zeist moesten worstelen tijdens het spitsuur. Eenmaal op de afdeling merk je niets van ongeduld of irritatie, maar staan vriendelijke attente dames klaar om je voor te bereiden. En voordat ik het wist reden ze met me de operatiekamer binnen. Ook daar een vriendelijk woord, humor en een letterlijk heerlijk warme deken. Al gauw oogjes dicht en effe later word je wakker en is de klus geklaard. Op de afdeling werd mijn vrouw gebeld om te vertellen dat ik geholpen was en hoe laat ze me kon komen ophalen. Naast haar liefdevolle aanwezigheid heeft ze ook op haar laptop haar werkzaamheden in het restaurant kunnen voortzetten. Chirurg dr. Davids kwam nog even aan mijn bed langs om te zien hoe het me verging en ik kon dus ook nog even een vraag kwijt. Een dikke pluim voor artsen en verplegers!

Bericht van J. Geelen, 23-9-2015

Vandaag voor onderzoek naar vermeende tia naar Ziekenhuis in Utrecht gegaan. Na ontvangst het programma doorgenomen van bloedprikken tot ct scan etc met aan het einde gesprek met neuroloog. Alles verliep perfect op tijd, iedereen was reuze aardig en behulpzaam en heb hier een heel goed gevoel aan over gehouden! Voor alle betrokkenen, mijn complimenten voor uw professionele en patientvriendelijke werkwijze!!!

Bericht van T. Voskamp, 11-9-2015

Ik wil graag de dames van het vrijwilligers team bedanken voor de aandacht en vriendelijkheid tijdens mijn dagopname deze week. Als patiënt voel je je een beetje een VIP met deze persoonlijke begeleiding en dat helpt enorm bij alle onzekerheden en angsten.

Bericht van Steef Schinkel, 9-9-2015

Een column in huis-aan-huiskrant Utrecht Dichtbij waarin een van onze patiënten zijn waardering uitspreekt. (Klik op de afbeelding om deze te vergroten.)

Column Utrecht Dichtbij 9 september 2015

Bericht van A. Martinali, 21-8-2015

Onlangs werd ik opgenomen voor een neusoperatie, uitgevoerd door dr. Hallmann. Omdat ik een zeer gevaarlijke latex-allergie heb, gaf dit mij nogal wat stress. Maar zowel rondom de operatie als op de verpleegafdeling kno ging iedereen hier bijzonder zorgvuldig mee om ! Een enorm groot compliment voor het operatieteam, de voor- en nazorg rondom de operatie en zeker ook voor de lieve verpleegkundigen van 3c. Dankzij hun goede zorg en grote oplettendheid is alles prima verlopen. Mijn dank is bijzonder groot, omdat ik uit ervaring weet dat het in andere ziekenhuizen wel eens heel anders verloopt !

Bericht van D. Slokker, 18-8-2015

Onlangs was ik op de mammapoli voor advies en onderzoek en werd ontvangen door arts D. van de Zee. Ik was behoorlijk gespannen, maar ze wist me door haar kennis en kundigheid te kalmeren. We bekeken de foto en ze beantwoordde al mijn vragen. Overal had ze een antwoord op. En ze bleef rustig en vriendelijk. Ze nam echt de tijd, zonder te verzanden in prietpraat. Wat een bof dat ik door haar geholpen werd. Een pluim voor haar.

Bericht van C. Blom-Schut, 18-6-2015

Ik wil een pluim geven aan dokter Schapendonk en mevrouw J. Breel voor mijn operatie voor een nieuwe batterij voor de neuristimulator. Geweldig wat een goed team zijn zij. De hele operatie heb ik mee mogen maken en alles kunnen vertellen. Ook de wond die ziet er allermemachiche uit. Deze pluim hebben zij terecht verdiend, wat een kundigheid hebben deze doktoren, geweldig!

Bericht van H. de Lange, 3-6-2015


Ik wil graag een pluim geven aan het personeel van de afdeling Radiologie. Ik kwam onverwachts voor een vervelend onderzoek te staan en beide dames hebben me enorm gesteund. Steunend, zonder mee te gaan in mijn gevoel van paniek. Echt super! Daar kan de neuroloog nog wat van leren want die had mij totaal niet voorbereidt. Goed gedaan dames!

Bericht van Mw. Boer, 11-5-2015

Vrijdag 8 mei belde ik met Marianne van het afsprakenbureau pijnpoli. Het viel mij op hoe zij met mij meedacht en in alle rust mij te woord stond. Ze heeft haar uiterste best gedaan om op korte termijn een afspraak te maken en belt als er onverwachts een afspraak uitvalt. Dan voel je je begrepen en ... gehoord! Fijn dat er zulke mensen als Mariannne je op zo'n prettige manier te woord staan.

Bericht van S.Trisjina, 4-5-2015

Graag wil ik de pijnpoli en haar ondersteunend personeel bedanken voor de goede behandeling die ik ontvangen heb. Complimenten naar J. Teodorczyk voor de zorgzame en professionele benadering. Ook wil ik Dr. Clevers hartelijk danken voor de juiste diagnose en het effectief behandelen van mijn probleem. tot slot wil ik dan nog dr. N.W.E. Schuitemaker bedanken voor het goed laten verlopen van mijn operatie. De zorg die ik ontvangen heb was ontzettend goed, een dikke 10!

Bericht van Nienke van Leeuwen-de Pree, 28-4-2015

Graag wil ik al het personeel van de afdeling neurologie U1 bedanken voor alle goede zorgen.

Bericht van J. Wiss, 25-3-2015

mevr. dr. v. dalen gisteren onverwachts weer ontmoet bij de OK. Refereerde aan 2 weken opname die we nooit meer zullen vergeten. Uiteindelijk toch vertrokken met een blij gevoel. Fijn om met haar kennis gemaakt te hebben. Dank voor de goede zorgen, met vriendelijke groet J.Wiss


Bericht van Marianne Rol-van Alphen, 23-3-2015

Graag wil ik onze grote waardering overbrengen aan dr. Snieders (uroloog), die onze dochter met chronische blaasklachten behandelt. Door zijn zorgzame en zeer professionele benadering is zij bij hem in allerbeste handen. Dank daarvoor Okke! 

Bericht van Eline vd Veen, 2-3-2015

Bij deze wil ik neuroloog Pleizier hartelijk bedanken voor zijn adequate aanpak. Het versneld gedane onderzoek bij dhr. JT en persoonlijk doorgeven van de resultaten naar betrokken MDL-specialist van ander ziekenhuis. Onze complimenten voor het herkennen van de urgentie en daar ook naar handelen over de grenzen van de specialismen en ziekenhuizen.

Bericht van Charlotte, 6-2-2015

Ik ben bij dr. H.G.Th. Lam van MDL voor een second opinion gekomen. Graag wil ik hierbij dr. Lam en de baliemedewerkers bedanken voor de uitstekende zorg. Dr. Lam luistert zeer goed en neemt zijn patiënten serieus. Hij doet er alles aan om de oorzaak van de medische klachten te achterhalen en hij communiceert zijn uiteindelijke diagnose duidelijk. Een zeer prettige ervaring en zeker aan te raden, ook bij een second opinion.

Bericht van J. van der Steen, 19-1-2015

Een ingezonden brief in het AD van maandag 19 januari 2015 van een van onze patiënten om zijn waardering uit te spreken. (klik op de afbeelding voor een vergroting)

Artikel AD Ik had alleen maar engelen om mij heen

Bericht van S. Gritite, 13-1-2015

Ik wil doktor Breeman van cardiologie bedanken voor de goede zorg, en nog steeds.

Bericht van R.D. Muller, 12-1-2015

Een ingezonden brief in het AD van maandag 12 januari 2015 van een van onze patiënten om zijn waardering uit te spreken. (klik op de afbeelding voor een vergroting)

Ingezonden brief AD - Alleen maar lof voor artsen van het Diak

Bericht van L. van der Zwaag, 12-1-2015

Mijn vader, op leeftijd, had jl maandag om 8.00 uur een afspraak voor het maken van een MRI. Helaas, hij raakte de weg kwijt in het drukke verkeer, in het donker, desoriëntatie. 2 uur te laat arriveerde hij alsnog. Hij werd vriendelijk ontvangen bij de MRI, gerustgesteld, kreeg een kopje koffie; zelfs dacht men er aan zijn vrouw te bellen dat mijn vader alsnog veilig was aangekomen. Mijn complimenten, voor de technische, maar vooral de menselijke zorg die geboden is. Zorg zoals zorg bedoeld is.

Bericht van M.G. Groen, 7-1-2015

Na een 14-daags verblijf in het Diakonessenhuis kan ik alleen maar beamen dat het oordeel van de commissie juist is. De sfeer, de deskundigheid en de motivatie van het personeel is boven alle lof verheven. Alleen begrijp ik niet hoe zo'n voortreffelijk ziekenhuis zo erbarmelijk slecht kan scoren op het gebied van de keuken. In de 14 dagen heb ik 4x een poging gewaagd, en het verder moeten doen met yoghurt en appelmoes en import van buiten. Maakt u na het eten eens een tochtje door de gangen, en zie wat er terug gaat naar de afvalcontainer... Jammer! Overigens nogmaals de complimenten voor het verplegend personeel.

Bericht van K. Gramkow, 6-1-2015

Een ingezonden brief in het AD van maandag 5 januari 2015 van een van onze patiënten om zijn waardering uit te spreken. (klik op de afbeelding voor een vergroting)

 

Bericht van W. van der Griendt, 6-1-2015

Vandaag ouderen geneeskunde bezocht Met de Heer Linschoten. alles prima geregeld En ook perfect verzorgd door gastvrouw Ivonne.

Bericht van M. Puyk, 14-11-2014

maandag 10 november kreeg ik een roos omdat het de dag van de mantelzorg was. Dit vond ik een hele leuke opsteker. (je kon ook je handen laten masseren en koffie krijgen)

Bericht van P. Rijnbeek, 14-11-2014

Na ruim een jaar gesukkeld te hebben met pijn in de onderbuik bleek na huisartsenbezoek en een scan in het regionaal ziekenhuis (Den Bosch) dat ik toch wel een duidelijke liesbreuk had. Op aanraden van kennissen heb ik ervoor gekozen om met te laten behandelen in het liesbreukcentrum te Zeist. Het was de reis er naar toe meer dan waard. Van het intakegesprek tot en met het het laatste controletelefoontje van de chirurg, ca 7 weken na de ingreep is alles perfect verlopen. Mijn ziekenhuiservaring bedroeg tot nu toe in 68 jaar niet veel meer dan een paar bezoekjes aan de gipskamer na wat sportongelukjes, een echte operatie was iets waar ik liever niet aan dacht. Deze angst voor het onbekende is dankzij de kundigheid van het liesbreukcentrum voorgoed verdwenen. Ik wil daarom de verpleegkundigen van de dagopname en het team van dr. Clevers heel hartelijk danken voor de goede behandeling, waarbij je niet alleen als patient, maar meer nog als gast wordt gezien. Ik zou bijna zeggen, doe mij nog maar zo'n kijkoperatie!

Bericht van Antoine Visser, 20-10-2014

Ik heb 13 oktober mijn definitieve pijnpomp gekregen, ik heb totaal bijna geen napijn gehad van de operatie uitgevoerd door Dr.Zuidema en zijn team.Nogmaals mijn complimenten voor het feit hoe jullie dit voor mij en mijn gezin hebben geregeld.Ik hoop nu een iets beter leven tegemoet te gaan. Nogmaals hartelijk dank. 


Bericht van N. van Eijkelenburg, 20-10-2014

Eind augustus werd ik geopereerd door dokter van de Wijngaard, voor mijn (te) vele migraine aanvallen. Hoewel het een kleine kans was dat het volledig weg zou gaan, hebben we samen de gok genomen. Helaas is hij nu met pensioen, dus kan ik het hem niet persoonlijk laten weten, maar ik hoop, oprecht, dat dit berichtje op de een of ander manier bij hem terecht komt. Bedankt, voor die 1 procent, hoofdpijn vrij niet volledig, maar wel migraine vrij. Geniet van uw pensioen, dat is verdiend!


Bericht van Emile, 1-10-2014

Vandaag bij dokter Deurloo geweest voor onderzoek en het plaatsen van een spiraaltje. Wat een prettige arts! Legt goed uit wat er gaat gebeuren, is heel geduldig en begripvol en stelt je op je gemak! Ik ga nooit meer naar een andere gynaecoloog! Super! Heel erg bedankt!
 

Bericht van Antoine Visser , 29-9-2014

Ongeveer 2 maanden geleden heb in zeist gelegen om de.proef inwendige pijnpomp te ondergaan. Zowel artsen Dr. Zuidema en het verplegend personeel kort verblijf zijn toppers, zeer medelevend en zorgzaam. Dit is waar een zorginstelling voor staat. Dankzij het verplegend personeel is de proef geslaagd en krijg ik nu de definitieve pomp. Jullie zijn toppers en een goede zorginstelling.

Bericht van H. van Norde, 15-9-2014

Vandaag weer zeer goed geholpen door Dr. smakman geduldig , duidelijk en vriendelijk ben weer even gerustgesteld!


Bericht van Pictoauti, 25-8-2014

Een grote pluim voor de medewerkers die ons geholpen hebben vandaag! Super hoe de dagopname, ingreep verlopen is!

Bericht van Ina Woning, 25-8-2014

Het zijn allemaal toppers!!! Na mijn operatie heb ik 2 weken op de afdeling 3cd in Utrecht gelegen en heb mij verbaasd over de goede, lieve, altijd vriendelijke verzorging, Echt niets is de verpleegkundigen en de vele vrijwilligers teveel echt helemaal geweldig


Bericht van H. Koolstra, 21-7-2014

Mede dankzij de geweldige zorg van Dr. Hartog, de verpleegkundigen en de ICD technici heb ik dit jaar de vierdaagse van Nijmegen weer kunnen lopen! Dat ik hier heel dankbaar voor ben moge duidelijk zijn. Nogmaals hartelijk dank!

Bericht van G. van Voorn, 11-7-2014

Mijn waardering gaat uit naar dr. Kloosterman en zijn assistente. Samenwerking noemen ze dat op sesamstraat maar zij kunnen er ook wat van. Enorm tegen op gezien achteraf 100% meegevallen mede door toedoen van beiden. Bedankt voor de duidelijke uitleg vooraf en de bijna pijnloze behandeling, als ik een cijfer geef voor vanaf het begin tot aan het eind dan wordt het een vette 10.

Beste bezoeker,

U maakt gebruik van een verouderde versie van Internet Explorer.
Deze website werkt in deze verouderde versie niet optimaal.
Installeer de laatste versie van Internet Explorer.
Zo kunt u optimaal gebruik maken van de website.

Sluit deze melding

Welkom op de website van het Diakonessenhuis.

Wij gaan met de grootst mogelijke zorgvuldigheid om met uw privacy.

Onze website maakt gebruik van de volgende cookies om de website optimaal te laten werken:

  • Functionele cookies: deze cookies zijn noodzakelijk om de website te laten functioneren;
  • Analytische cookies: wij maken gebruik van Google Analytics om statistische informatie te verzamelen en te analyseren. Denk hierbij aan duur van een bezoek of klikgedrag op de website. Dit gebruiken wij om de website te verbeteren. Deze gegevens worden zo anoniem als mogelijk verwerkt en zijn niet terug te voeren op individuen. Wij hebben met Google hiervoor een verwerkersovereenkomst afgesloten en hebben de opties om gegevens te delen uitgeschakeld;
  • YouTube cookies: we tonen video’s van YouTube. YouTube plaatst zelf cookies via deze filmpjes. Als u deze cookies wilt toestaan, kunt u dat hieronder aangeven. U kunt alleen als u deze cookies accepteert video’s van ons ziekenhuis op deze website zien.

Op deze pagina vindt u meer informatie over deze cookies.

Alleen functionele en analytische cookies accepteren    
Functionele, analytische en Third-party-cookies accepteren    

Meer weten...