Gastenboek

Lees hier hoe mensen ons ziekenhuis ervaren. Wilt u zelf uw ervaring delen? Laat dan een bericht achter in ons gastenboek.

Laat een bericht achter

H. Hagenberg, 11-11-2022

Goedemiddag, Ik wil graag de vrouwelijke dienstdoende arts van de spoedeisende hulp bedanken die mij op zaterdag avond ( 20.00 hr ) 22 oktober 2022 heeft geholpen. Zij heeft er voor gezorgd dat mijn vinger (ontstoken) weer helemaal beter is geworden > Enorm bedankt!

J. Mooiman, 27-10-2022

Ik was gisteren op de poli Dermatologie, bij dr. van Schaik. Ik ben verrast hoe deze afspraak verliep. Op tijd geholpen, duidelijke uitleg, deskundig en vriendelijk. En gelijk ook nog de behandeling binnen 1 afspraak. Ben blij en tevreden.

T. Goud, 27-10-2022

Wat hebben jullie ons goed geholpen vandaag, toen ik met een bloedende hoofdwond aan kwam lopen: de security, de mevrouw van de gipskamer, de spoedverpleegkundige! Alleen jammer dat er geen spoedhulp meer is, terwijl dat wel overal staat aangegeven. Het is uiteindelijk goed afgelopen in het Diak in Utrecht, de ct scan Wad goed en de worden gelijmd. Dank jullie wel!

K. van Dam, 25-10-2022

Op 20 september heeft dr. Flinterman een kleine ingreep aan mijn voorhoofd gedaan. Mijn complimenten voor de professionele wijze waarop zij dat heeft gedaan, zelfs zo goed dat er van een litteken nauwelijks sprake is!

E. Fvriezen, 21-10-2022

De afgelopen periode onderzoek gehad op de polikliniek cardiologie bij de heer Groothuis. Wat een fijne mensen werken daar. Vlot in afspraak maken en alle testen sloten goed op elkaar aan. Het prettigste was dat na het sluiten van de behandeling dat ik samen met mijn partner nog een extra uitleg consult kreeg. Dat maakt het team cardiologie voor mij een aanrader voor anderen. Dank daar voor!

H. Staatsen, 29-9-2022

Ik ben op 27 september geopereerd aan een steen in de urineleider. Zowel het verplegend personeel als de specialisten waren uiterst vriendelijk en duidelijk over wat er met mij ging gebeuren. Ik werd daardoor erg op mijn gemak gesteld. Dank voor de goede behandeling❗️💐💐💐

M. de Sain, 26-08-2022

Compliment voor de snelheid, professionaliteit en mensgerichtheid medewerkers mammapoli! Ik had een ‘verdachte’ uitslag van mijn bevolkingsonderzoek en kon de volgende dag al terecht op de polikliniek. Hoewel heel spannend ook super fijn dat het zo snel kon. Dr. Wittebolle was super ervaren, adequaat en empathisch. Wat een goede samenwerking met de (in dit geval) dames van de radiologie! Fantastisch teamwork en er werd echt met patiënt meedacht. Echt top (en nu had ik geluk dat het allemaal wel los bleek te lopen maar bovenstaande is zo mogelijk nog belangrijker als dat niet het geval is!) Groot compliment aan deze poli!

A. Hovius, 24-08-2022

Op 10 juli ben ik 's avonds op de spoedeisende hulp door C. Folkersma gehecht aan mijn wenkbrauw en bovenlip. Volgens de assistent die een week later de hechtingen heeft verwijderd, was het erg netjes gedaan. Dit compliment geef ik hierbij graag met veel dank aan haar door.

M. E. Chami, 25-07-2022

Hello - I had my hearing test done and a follow up with the ear doctor and they all were very professional and friendly.

D. Kwint & J. Sellies 14-07-2022

Afgelopen week kwam ik binnen in het ziekenhuis met een gebroken neus. Ik werd snel geholpen door dokter R. Droog. Hij stelde ons gerust, wist een realistische verwachting te scheppen ('dit gaat even vervelend worden') en hij zette de neus (na verdoven) binnen een paar seconden. Hij was erg vriendelijk, sympathiek, en deskundig. Hij stelde voor om na een week nog eens af te spreken. Na de week vond ik mijn neus toch nog niet 100% goed. Dat was natuurlijk door de zwelling de eerste keer niet goed te zien. Hij liet aan mij de keuze, en toen heb ik besloten mijn neus nogmaals te laten zetten door hem. Hij deed dit weer vakkundig en vlot. Hij gaf aan dat ik volgende week wéér welkom ben als ik niet tevreden ben. Ik ga er niet vanuit want mijn neus is nu weer recht. Dr Droog is oprecht, meedenkend en geduldig. Top dokter!

G. van Dijk 13-07-2022

Nadat de operatie voor de verwijdering van de niersteen op 24 mei moest worden gestaakt, is een nieuwe afspraak gemaakt voor 5 juli jl. Op die dag is onder een algehele narcose de niersteen verwijderd. Kort daarna mocht ik al weer naar huis. Het programma zag er als volgt uit: 07.30 binnenkomst Diak Zeist, 09.00 aanvang operatie, 10.05 bijgekomen uit narcose, 11.45 naar huis. Het is wel allemaal goed gegaan maar toch wel heel erg snel.

E. van der Ham 07-07-2022

Ik wil dr. Jocobs graag bedanken voor de vakkundige ingreep aan mijn duimgewricht. Route 3 is heel goed georganiseerd. Er is nauwelijks wachttijd. De medewerkers zijn heel vriendelijk en de sfeer is ontspannen. Een groot compliment voor jullie afdeling.

M. Oskam, 01-07-2022

Op 11 april 2022 ben ik geopereerd aan een polsbreuk, locatie Zeist. Alle betrokkenen waren voorkomend en patiëntgericht. De sfeer op de afdeling tijdens de voorbereiding en tijdens de nazorg was ontspannen, wat voor mij rustgevend en geruststellend was.

E. Overduin, 22-06-2022

Ik wil de afdeling cardiologie bedanken voor het beantwoorden van mijn vraag over het gebruik van CBD olie vanwege mijn MS. Heel fijn dat mijn vraag zo snel beantwoord is.

K. Heres, 21-06-2022

Ik ben net bij neuroloog Bouvy geweest. Wat een fijne neuroloog. Echt een aanwinst voor het ziekenhuis. Hij rustig, werkt snel, komt zeker over en is heel Empathisch.

V. Veldhuizen 29-5-2022

Mijn man de heer A. Veldhuijzen is op 12 april geopereerd door de Orthopeed Dr. Weening. Wij zijn 25 mei voor controle geweest en de arts was heel blij dat mijn man geen pijn meer heeft. Wij willen graag een compliment geven dat hij dat zo mooi heeft gedaan en zijn hem heel dankbaar. 

N. Rizzato, 25-05-2022

Ik wil iedereen die met mij is geweest voor mijn behandeling in het Diakonessenhuis in Utrecht bedanken. En ook mijn chirurg dr. Melenhorst. Als ik een cijfer mag geven: een 10.

F. van Renesse, 12-05-2022

Gisteren ben ik op de dagopvang geweldig opgevangen en begeleid na mijn liesbreukoperatie. Op de operatieafdeling dito ervaringen met diverse mensen, allemaal even betrokken en hulpvaardig. Dokter Burgmans heeft mij geweldig geopereerd, nu 20 uur verder en nergens last van (gehad)!! Vanmorgen zei ik tegen mijn vrouw: “Ik zou het zo weer laten doen in het Diak!”, dat zegt alles denk ik!!!

J. Backus, 29-04-2022

Een paar jaar geleden heeft dokter David buisjes in mijn oren gedaan omdat ik last had van loop horen, ik merk dat ik daar goed aan geholpen ben en dat ik nu geen last meer heb van een loop hoor.

M, 19-04-2022

Onze kleindochter had haar arm gebroken en wat was iedereen lief voor haar! Echt complimenten zo goed als alles uitgelegd werd. 1 tip als kleintjes gips met een sling om moeten is misschien een hoesje dat je voor veiligheidsgordels een idee die zijn fluffy en snijden niet in de nek van de kleine.

D. Daris, 13-04-2022

Vorige week vrijdag zijn mijn amandelen er uit gehaald. De hele dag ben ik prettig verzorgd en iedereen was enorm aardig. Een compliment in het specifiek voor een verpleegkundige in opleiding die me de hele dag verzorgd heeft, echt een hele fijne vrouw!

G. van Voorn, 19-04-2022

Vanmorgen afspraak bij de gipsmeesters nieuw gipscorset aanmeten. Bij binnenkomst voelt het al vertrouwd aan, je wordt vriendelijk ontvangen je krijgt uitleg wat er gaat gebeuren en, het eindresultaat is top het corset zit als gegoten. Zelfs mijn rechter ringvinger waar al vanaf 28 augustus 1971 mijn trouwring zat hebben ze kundig verwijderd die moest eraf i.v.m. een onhandig klusje aan mijn rollator was deze flink opgezet, foto's gemaakt gelukkig niets gebroken wel flink gekneusd. Dan ga ik maar na 12 mei de ring laten maken want dan zijn wij 50 jaar getrouwd en doe ik de ring maar tijdelijk aan mijn linker ringvinger. Tevreden keerde ik huiswaarts.

J. Evers, 22-03-2022

Graag wil ik mijn dank uitspreken voor de goede zorgen op de afdeling in voorbereiding op mijn operatie. En natuurlijk het operatie team. Ik voelde mij toch wat nerveus maar dat was direct over op de OK. Bedankt dr. Zegers en zijn team.

M. van Ommeren, 10-03-2022

Ik ben zo SUPER blij dat dokter R.H.C. Zegers mijn oogoperatie heeft gedaan. Ik ben zelf zwaar slechthorend en mijn ogen zijn heel erg belangrijk voor liplezen. Ik ben gisteren geopereerd en vandaag zie ik heel erg scherp en heldere kleuren. Alsof ik opnieuw geboren ben. Ik ben hem heeeeeel erg dankbaar. 

H. Dorrestijn, 09-03-2022

Aardige medewerkster bij de MDL polikliniek. Lekker veel parkeerplaatsen en niet duur.

G. van Voorn, 28-02-2022

Onlangs was ik bij de gipskamer aanmeten gips corset/brace. Wat werken daar vrolijke vriendelijke medewerkers. Niets is hun teveel aandacht voor de patiënt is top. Het gips corset/brace is top gemaakt het zit als gegoten.

J. W. de Kok, 03-02-2022

Ontzettend dankbaar en blij met de hulp van C. van de Weerd, voor het correct en liefdevol bijstaan met ons. Zeer professioneel gehandeld naar eer en geweten. Onze hartelijke groeten.

Alike, 01-02-2022

Wat ben ik gistermiddag 31 januari op de dagbehandeling - route 244 - in een warm bad terecht gekomen. Vanwege mijn ernstige rugblessure ben ik door de verpleegkundige bijna letterlijk in de watten gelegd. Mijn dank is groot!!

C.A. 26-01-2022

Ik ben tijdens het longfunctieonderzoek erg prettig geholpen door Jellie. Ze was vriendelijk, bekwaam, nam de tijd voor me en stelde me goed om mijn gemak.

Alike, 24-01-2021

Afgelopen vrijdagmiddag had ik bij de afdeling Radiologie een MRI scan. Vanwege mijn claustrofobie zag ik hier enorm tegen op. Maar wat ben ik fantastisch begeleid!! Mijn partner mocht zelfs mee naar binnen! Mijn grote complimenten voor de 2 medewerkers!!

A. 21-01-2022

Vandaag ben ik gezien op de mammapolikliniek. Ik ben erg prettig en snel geholpen door de balie-medewerkers, arts echo- en röntgen specialisten. De bejegening was persoonlijk en vriendelijk. Een compliment waard!

J. den Ouden, 14-01-2022

Gisteren was ik op de afdeling Endoscopie. Ik was 10 minuten voor tijd aanwezig en werd meteen geholpen! Een compliment voor alle medewerkers van deze afdeling. Van de dame van het afsprakenbureau die ik aan de telefoon kreeg, de mevrouw van de receptie daar, de dames die assisteerden bij het onderzoek tot en met (last but not least) de arts. ALLEMAAL bijzonder VRIENDELIJK!!

Kalloe, 03-01-2022

Ik loop al 7 jaar bij de pijnpolikliniek bij dr. Zuiderma. Ik heb zoveel pijn en de jaarlijkse prik helpt mij enorm. Dr. Zuidema stelt zijn patiënten gerust en geeft veel vertrouwen. Prima ziekenhuis.

W. Seijers, 23-12-2021

Ik ben ontzettend blij met de geslaagde hernia operatie op 29 maart 2021. Ik wens dr. Rijen en medewerkers in het Diakonessenhuis, locatie Utrecht, een fijne en gezellige kerst!

Pechler, 16-12-2021

Covid afdeling: jullie waren geweldig. Sorry dat ik soms een pain in the .... was.

B. Pol, 06-12-2021

Zaterdag kwam ik met een nare pijn in mijn buik/linkerzijde naar de spoed eisende hulp. Het bleek te gaan om een niersteen. Ongelooflijk dat zoiets zo veel impact kan hebben. Wilt u de arts die me toen behandelde - ik ben de naam helaas vergeten - hartelijk danken voor de snelle behandeling? De injectie gaf snel verlichting, echt heel prettig in een aparte ruimte te kunnen wachten op het werken ervan en de medicatie heeft inmiddels aardig geholpen. Kortom - dank!!

M. van de Vijver, 04-12-2021

Ik wilde dr Donker (gynecologie) graag in het zonnetje zetten. Ontzettend dankbaar voor haar hulp bij mijn klachten. Ik liep al jaren met pijnklachten in mijn onderbuik en -rug. Na bekkenfysio, onderrug specialisten, (energetisch en medisch) masseurs, aangepaste kantoorspullen en de hele winkel aan pijnstillers al gehad te hebben, kwam ik bij een nieuwe huisarts. Zij verwees mij door naar mevrouw Donker. Binnen 2 afspraken heb ik geen pijn meer. Voor mij betekent dit genieten! Bedankt! en hopelijk tot niet meer ziens.

D Kirkels en C. Barendrecht, 03-12-2021

Wij willen onze complimenten geven aan de afdelingen KNO kinderdagopname en de kinderafdeling opname! Onze dochter Zoey is geopereerd aan haar amandelen. Er kwamen complicaties, we zijn toen zo liefdevol geholpen door iedereen! Echt heel fijn.

J. Blankensteijn, 03-05-2021

Dikke pluim voor de polikliniek Kaakchirurgie. Ondanks mijn stoornissen heb ik me het volledige traject van intake tot en met de ingreep echt op mijn gemak gevoeld. Dat is echt een hele knappe prestatie van het gehele team inclusief dr. de Ruiter. Voor de vervolgstappen kom ik op zeker terug!

K. Kooyman, 25-11-2021

Complimenten voor Dr. de Ruiter (en zijn assistentes) tijdens mijn twee behandelingen voor het verwijderen van mijn verstandskiezen. Erg fijn geholpen en ook de afdeling Kaakchirurgie staat je goed en persoonlijk te woord wanneer je nog vragen hebt achteraf.

G. Sonnemans, 25-11-2021

Complimenten voor de patiëntgerichtheid van dokter Avci. Een prettige man, aardig en begrijpend.

M. Hermes, 16-11-2021

Later deze week moet ik een MRI laten maken. Nu heb ik een nekherniaoperatie gehad en had geen idee hoe dat zat met een implantaat. Via het patientendossier kon ik alle info terugvinden die ik nodig had. Super handig!

E. Groot, 14-11-2021

Ik ben na een totale knie operatie 3 dagen verzorgd op de verpleegafdeling van het Diak in Utrecht. Ik wil graag mijn complimenten geven aan het verzorgende personeel van deze afdeling. Het zijn allemaal toppers. Tot aan de schoonmaker toe! Als ik met een vraag kom mijn bed wat te verstellen zegt ze dat ze dat niet mag maar gaat ze meteen naar de leiding. Ze komt terug dat ze nu druk zijn maar dat ze het toch maar even zal doen. Om 3 uur s' nacht bellen voor een ijskompres, een extra pijnpillletje of hulp bij de toiletgang het gebeurt met inzet en betrokkenheid. Ook de keuze van de menukaart is het vermelden waard.

G. Koefoed, 08-11-2021

Graag vanuit Suriname mijn hartelijke dank voor het secretariaat Longziekten en longarts G. Limonard. U heeft zich zeer ingespannen om op tijd geregeld te krijgen dat ik tijdens de vliegreis een zuurstoftank bij me had. Buitengewoon. De reis verliep voor mij zonder benauwdheid of andere problemen.

J. de Graaf, 07-11-2021

Wat een eerlijke en begripvolle orthopeed is dr. Bekkers. En begrijpelijke man. Super fijn hoe hij mij heeft geholpen.

H. Delsing, 07-11-2021

Méér dan complimenten aan cardioloog dokter Rood van de afdeling hartbewaking. 

T. Kits-Roeters, 01-11-2021

Dr. Dolmans, hierbij willen we u hartelijk bedanken voor de goede zorg van mijn wonden en het uiteindelijke resultaat dat zij compleet geheeld zijn. Helaas heeft alles een schaduwkant en hebben wij afscheid moeten nemen van onze dochter, 64 jaar oud. Dank voor al uw zorgen. U bent een topper.

T. de Vries, 15-10-2021

Gisteren op de Eerste Hulp geweest voor mijn hart. Super geholpen en veel aandacht.

George, 04-10-2021

Ik heb 4 dagen en 3 nachten op de afdeling Urologie doorgebracht. Opvallend de tomeloze inzet van de verpleegkundigen. Niet zelden met het zweet op het voorhoofd werd gehoor gegeven aan de onophoudelijke reeks oproepen van patiënten. Altijd vriendelijk, af en toe iets te veel stress, nauwelijks tijd voor een bakkie. Dat heeft een ongelooflijke indruk op mij gemaakt. Hetzelfde geldt voor de catering. De presentatie was prima, het eten fantastisch en ruim voldoende. De eerste dag vroeg de zuster of ik ook een eitje wilde. Uiteraard, de dag erna vergat ik dat te vragen maar geen probleem het werd alsnog gehaald. De heerlijke zalmmoot bleef over en “die lust u zeker nog wel?”. Klagers: stuur deze maar naar mij want dat is geheel onterecht. De hele dag door catering. Eveneens met veel bewondering gekeken naar het schoonmaak personeel. Alles werd dagelijks gepoetst alsof het weer nieuw moest worden. Uiterst secuur en met een enorme inzet. Bij deze wil ik het personeel, verplegend – catering en schoonmaak, van afdeling 3 heel hartelijk bedanken. Ik heb niets te klagen gehad en ben ontzettend dankbaar voor jullie attitude. Voor mij betekende deze, weliswaar zeer korte periode, een fijne tijd in “Hotel Urologie”.

K. Teunissen, 29-09-2021

Afgelopen maandag ben ik heel prettig en professioneel behandeld door M.E.E. de Ruyter, echoscopist o.a. barbotage. Ze stelde me gerust, was goed voorbereid, kundig en vlot. Ik zag enorm tegen de ingreep op en het viel erg mee.

Verder is mijn ervaring bij het Diak  A tot Z perfect. Van de poli, dr Lindenhovius, afspraken, communicatie. Ik merk al verbetering.

T. Leerink, 17-09-2021

Complimenten aan de verpleegkundigen van de Dagbehandeling voor hun adequate, professionele en ook mensvriendelijke zorg. Ook complimenten aan alle medewerkers van de O.K. en de uitslaapkamer voor de professionele zorg, humor en gezelligheid. Hierdoor verliep mijn operatie prettig. En ik kreeg meteen de resultaten van de operatie te horen. En de grootste verrassing was het IJSJE op de uitslaapkamer. Hierdoor voelde ik mij zo blij als een kind!! Veel dank!!

G. Schenau, 03-09-2021

Ik ben geweldig tevreden en gelukkig! Dr. Speigner, Dr. Hentenaar en het operatieteam hebben bij mij een nieuwe heup geplaatst! Vakwerk door het team, en een geweldige vakkundige, professionele en vriendelijke nazorg in Diak Utrecht!
Mijn revalidatie verliep snel. Ik kan weer pijnloos wandelen, fietsen en de trappen op en af! O wat ben ik blij. Dus een diepe buiging alle medewerkers van het Diak. De vlaai als dank is dik verdiend!!!!!

J. van der Waals, 26-08-2021

Ik ben vanmorgen door dr Kuck en Tilda geholpen, een re-excisie. Wil hier graag aan allebei een groot compliment maken voor de fantastische wijze waarop dat is gebeurd. heel veel dank!

R. Chedi, 16-08-2021

Via deze weg wil ik mijn dankbaarheid en waardering uitspreken voor het verplegend personeel dat gisteren werkzaam was op de SEH. Britney, Rutger en vooral Bart, en de arts die me onderzocht heeft, mijn dank is groot. Mede dankzij jullie begrip en inspanningen is wat een teleurstellende middag had kunnen worden a.g.v. de achillespeesfractuur uitgelopen in een onvergetelijke avond. Nogmaals hartelijk dank. De woorden van de arts die mij onderzocht heeft echoën nog door en ik zal later vandaag of maandag nog even contact opnemen om de vervolgstappen te bespreken.

R. Looye, 12-08-2021

In april heb ik een klacht ingediend n.a.v. mijn bezoek aan dermatoloog Drooge in Zeist. Na een fijn gesprek met uw klachtenfunctionaris, ben ik later nog door dr. Drooge gebeld met excuses; prima zo, streep eronder. Inmiddels ben ik twee keer in Diak geweest, in Utrecht en in Zeist. Ik vind het heel fijn om te melden dat mijn volledige (!) ‘patiëntenreis’ beide keren echt heel goed is verlopen. Een ‘dikke 9’ wat mij betreft voor de professionaliteit, aandacht en last but not least een prettige bejegening van alle medewerkers waar ik mee te maken kreeg in Diak Utrecht en Zeist. Dit mag/moet ook gezegd worden! Dank Diak!

J. Furman jr., 04-08-2021

Ik doe dit bijna nooit, maar in dit geval was ik zeer onder de indruk van uw assistente Eylem (poli Cardiologie, 26 juni j.l.), die op zeer professionele wijze mij en anderen behulpzaam was. Ook naar haar collega's toe met veel toewijding. Ook heeft zij een probleem in het afsprakensysteem op een heel menselijke en geïmproviseerde wijze opgelost. Met haar lach en rust worden je hartproblemen al bijna opgelost. Ook alle lof voor de twee verpleegkundigen die mij moesten testen. Een tien!

C. Lisman, 29-6-2021

Ik word hier gehoord en ik ben erg tevreden. Want na jaren tevergeefs bij de huisarts naar een oplossing gezocht, heb ik nu een smeerschema van de dermatoloog gehad. Ik ben nog nooit zo blij en dankbaar geweest.

A. Koster, 26-6-2021

Goede verzorging. Zelfs het eten is goed.

J. Rutting 22-6-2021

Zeer goed ziekenhuis waar de mens nog mens is en geen nummer. Natuurlijk heeft elke patiënt een nummer, maar de vriendelijkheid van al het personeel is deskundig en behulpzaam.

R. Scholten, 8-6-2021

Voor een tweede liesbreukoperatie heb ik weer gekozen voor het Diakonessenhuis. En wederom heb ik louter goede ervaringen, zowel met verplegend personeel als met de chirurg. De opvang, voorbereiding, operatie en nazorg op die dag waren dik in orde.

A. Hagenaar, 2-6-2021

Super ziekenhuis. Er werken allemaal lieve mensen. Ik heb veel steun gehad en goede zorgen. Chapeau!

M. Bus, 2-6-2021

Zeer goed verzorgd en wat een perfecte service.

A. Klaver, 1-6-2021

Ik ben gisteren behandeld aan nastaar. Er ging een wereld voor mij open. Het was alsof ik alle vuile ramen om mij heen had gesopt. Mijn hersenen moesten er wel even aan wennen. Bedankt!!

M. Wams, 28-5-2021

Een groot compliment voor de receptioniste van vanmorgen en afdeling 17 kaakchirurgie, voor de vriendelijke, snelle en oplossingsgerichte hulp. Een heel erg dank je wel!

A. Wijnholt, 7-5-2021

Alweer twee jaar geleden ben ik geopereerd door dr Unsalan. Dankzij deze operatie ben ik nog steeds gezond. Ik ben daar ontzettend blij mee. Ook de andere medewerkers van de polikliniek gynaecologie hebben mij fijn geholpen. En nog steeds. Daarom via deze weg een compliment en bedankt. Vriendelijke groet.

A. Smits, 8-4-2021

Een compliment voor de polikliniek dermatologie en dan specifiek voor N. Breetveld (ANIOS). Ik ben bij haar op controle geweest en dat was een zeer prettig bezoek. Heel professioneel en gedegen.

J. Reckers, 5-4-2021

Mijn vrouw heeft begin januari ruim twee keer in het Diakonessenhuis gelegen met Corona. Een week daarvan op de I.C. Met een goede afloop gelukkig. Wij willen al het betrokken personeel, hartelijke danken voor de geweldige verpleging en behandeling. En niet te vergeten de goede zorgen en betrokkenheid. Een en ander maakt het voor mijn vrouw en mij een stuk dragelijker en makkelijker om het te kunnen verwerken. Nogmaals onze dank hiervoor.

Willemijn Z, 01-4-2021

Ik vind dr. Delaruelle een erg prettige arts. En sowieso is iedereen, inclusief de co-assistenten, op de polikliniek neurologie erg vriendelijk. 

A. Faber, 26-3-2021

Vandaag heb ik mijn JJ Katheter laten verwijderen op de afdeling urologie. Ik werd geholpen door mevr. van Tuijl. En ik zag hier erg tegenop. Ik werd echter snel en vakkundig geholpen door een arts met "fingerspitzen gefül". Goed werk!

K. van Loenen, 24-03-2021

Als eerste een pluim voor de goede zorg en uitleg voor het ambulancepersoneel en voor iedereen op de afdeling cardiologie. Allemaal bedankt daarvoor. Ook aan de vrouw bij het bloedprikken. Zij heeft mij heel veel rust gegeven door te luisteren en duidelijke uitleg. 

K. van Loenen, 24-03-2021

Aan de verpleging en artsen van afdeling cardiologie: Toppertjes. Mijn dank voor de goeie zorgen.

G. van Spelden, 23-03-2021

Op 18 maart 2021 kreeg ik een liesbreukoperatie. Graag wil ik alle medewerkers die daarbij waren betrokken heel veel danken  voor hun inzet. Het was top hoor.

M. van Lieshout, 27-2-2021

Gister was ik wederom bij de dagbehandeling voor mijn liesbreuk. 4 jaar geleden links, nu rechts. Echt super verlopen. Zeer vriendelijk personeel die je alles goed uitleggen en je goed verzorgen. Iedereen was aardig, van verpleging tot artsen. Nogmaals bedankt voor de goede zorgen.

R. g. n. Donket, 17-2-2021

Compliment voor de planner voor liesbreuken.

C. Lisman, 13-2-2021

Hulde aan de poli dermatologie, mijn eczeem is na 10 jaar hélemaal verdwenen!!!

A. van der Linden, 04-2-2021

Ik ben gisteren geopereerd aan mijn liesbreuk en kwam te liggen op afdeling B3 route 38. Ik ben heel goed opgevangen. Ik voelde mij op mijn gemak en veilig. 
Ik wil ook nog Dr Avci en alle operatie-assistenten bedanken voor de kundige behandeling. Zij legde prima uit wat er ging gebeuren. Ik heb een aantal operaties gehad maar deze was de topper qua veilig voelen en weten dat je in goede handen bent. En dat allemaal in deze roerige tijd tijdens Corona.
Mijn warme complimenten voor het hele team. 

L. Mooini, 02-1-2021

Op 29 januari was ik voor een dagopname in het Diakonessenhuis in Zeist. Ik ben geopereerd door dr. Bruekers. Ik was al bekend met hem en ik vind hem de béste arts van Nederland! Maar graag wil ik ook de complimenten geven aan dr. Schapendonk en zijn collega, zij waren beide zó vriendelijk en geduldig, wat een fijn koppel zeg! Ook ben ik verwend door de dames van B3. Ik ben met meer dan vijf sterren verzorgd. Wat een fantastische ervaring in het Diakonessenhuis in Zeist! Het is er kleinschalig en erg schoon. Fantastisch ziekenhuis! En TOP personeel, wat een toewijding!

E. Püschel, 26-1-2021

Het is alweer 35 weken is na mijn operatie aan mijn schouderkom door Dr. Lindenhovius. En ik realiseer me hoe goed het gaat. Ik heb bijna mijn bereik terug op een paar kleine remmetjes na. Ik kan gewoon voelen dat ik supergoed geopereerd ben. Ik weet gewoon dat de botjes weer keurig op hun plek zitten. En het litteken ziet er ook keurig uit, precies langs ’t lijntje van de spagettibandjes. Tijdens het herstel was ik vaak ongeduldig. Maar ik realiseer me ook heel goed, dat ik dankzij de operatiekunde van Dr Lindenhovius en alle fysio hierna van Rob van der Kam weer kan fietsen, autorijden, in de tuin werken en paardrijden. Dank, dank dank!

P. Hoogveldt, 20-1-2021

Ik was gisteren voor opname van een liesbreuk in jullie ziekenhuis. En wil met dit bericht mijn complimenten uiten naar al het verplegend personeel. Vanaf binnenkomst tot mijn vertrek was het ontvangst top. Al het personeel was zeer attent, ik ga het zeker aan vrienden doorgeven. Nogmaals bedankt voor goede zorgen. Ga zo door.

A. Siepman, 13-1-2021

Ik wil de verpleegkundige hartelijk danken voor het insnijden van mijn ontsteking in december. Ben blij dat ik met dit toch nog geholpen ben in het ziekenhuis. Het is genezen. Heel erg bedankt!

A. Schuurman, 10-1-2021

Wat fijn dat er een afdeling ouderengeneeskunde in Zeist is. Mijn vader, van bijna 92, is daar van de week opgenomen. Hij is daar zo liefdevol, respectvol en professioneel opgevangen. Wat een verademing na alle hectiek van Utrecht. Dit is allemaal erg belangrijk als je op leeftijd bent. Daarnaast zijn wij als familie snel en kundig door alle disciplines op de hoogte gebracht en gehouden.

H. Hofman, 26-12-2020

Op 21 ben ik acuut opgenomen. Allereerst mijn complimenten aan de ambulancemedewerkers. Waarna een perfecte opvang is verzorgd op zowel de Spoed Eisende Hulp, de IC en zeker ook op de afdeling. Ideale zorgmedewerkers.

M. Vergeer, 05-12-2020

Wij staan perplex van de torenhoge kwaliteit van zorg die we hebben ontvangen op de afdeling D4 verloskunde van het Diakonessenhuis. Zoveel persoonlijke aandacht. Zulke heldere communicatie. Een dikke pluim voor alle medewerkers, zowel de artsen als de verpleegkundigen.

Hr. J. Tonnon, 30-11-2020

Beste lezer, Van 8 t/m 31 oktober heeft u mw. (anoniem) behandeld tot haar overlijden. Mede namens mijn partner, wil ik laten weten dat we de zorg en de bejegening door al het personeel als goed en mensvriendelijk hebben ervaren.
Dit geldt voor de verpleging, de artsen (ic mw. Cazemier en mw. de Jong) en ook alle personeel bij de ingang die de weg wezen.
We zijn goed, duidelijk en tijdig op de hoogte gehouden van hoe mw. zich ontwikkelde. Daarvoor onze dank.
Hr. J.Tonnon, familie en executeur.

I.Schrall, 30-11-2020

Beste allen, Afgelopen vrijdag is bij mij een koperspiraaltje, onder een klein roesje, geplaatst. Graag wil ik de artsen, met name de anesthesist, en de verpleegkundige in het licht zetten. Bij mijn aankomst was men al aan het wachten op mij en mocht ik meteen door. Iedereen was erg vriendelijk en ze namen de tijd voor een geintje. De mensen waren erg vriendelijk en behulpzaam. De ingreep zelf duurde niet lang en binnen 1.5 uur mocht ik weer de deur uit. Dit was sneller dan verwacht. Ik was de laatste patiënt die behandeld werd die dag en werd dus als laatste patiënt naar huis gestuurd. Op een gegeven moment waren er nog maar 1 of2 verpleegkundige aanwezig omdat de rest al naar huis was. Zij hebben de tijd genomen om met mij te kletsen zodat de tijd voor mij snel voorbij leek te gaan. Graag wil ik de gynaecologie afdeling en de verpleegkundigen bedanken voor de goede zorg! Met vriendelijke groet, Ingrid

M.R. Riegen, 19-11-20

Op 7 oktober jl. opgenomen voor een knie-operatie. Wat een relaxte, ongedwongen sfeer bij alle disciplines! Uitstekende hulpvaardige verzorging met een knipoog. Wat een verschil met de ervaring in Utrecht. Totaal andere sfeer.

A. Proper, 17-11-2020

Hierbij wil een compliment geven aan de opnameplanning chirurgie voor hun accuraatheid en het na-bellen of de informatie juist is overgekomen. Nogmaals COMPLIMENTEN.

Y. Smid, 12-11-2020

Echt super goed geholpen door de assistente van de polikliniek cardiologie!

M. Rahman, 05-11-2020

I wish to thank Dr Burgmans and her outstanding team for the successful Groin Hernia repair on 15 Oct. Not only is the whole department world class, but their friendly interaction with patients is outstanding. I wish to express heartfelt thanks to the whole department.

L.van der Ham, 19-10-2020

Ik ben tot nu toe steeds professioneel geholpen in het Diakonessenhuis.

J. P. Van Rietschoten, 12-10-2020

Wat heerlijk om korte lijntjes te hebben met de specialisten!

E. de graaf, 07-10-2020

Hierbij wil ik graag mijn arts, dhr. J.R. Spermon, en het verplegend personeel van ZA4 bedanken voor de fantastische zorg.

R. Dewnath, 06-10-2020

Ik ben echt tevreden, ik ben erg goed behandeld door iedereen.

D.J. Poeisz van Dijk, 05-10-2020

Ik wil graag de complimenten geven aan de afdeling D3. Zij hebben mij in de periode van 10 september tot en met 17 september enorm bijgestaan. Ondanks alles wat er fout ging, stonden zij klaar voor mij en ze hebben keihard voor mij gevochten.

T. van Meer, 04-10-2020

De keuken kookt apart voor mij omdat ik met mijn veganistische/vegetarische dieet niet aan mijn trekken kwam bij langdurig verblijf. De keuken maakt nu heel gezonde gerechten voor me, met veel gezonde en gevarieerde groenten. Ik voel me er goed bij en ben hen erg dankbaar dat ze dit zo goed opgepakt hebben! Hulde aan de diëtist en de keuken! Ga zo door!

J. Fischer, 04-10-2020

Compliment voor Dr M. Biesbroek Neurologie 9+

R. Materman, 17-9-20

Ik ben op 16-9-2020 geopereerd in Zeist en ik wil de dames op de 3 etage kamer 37 bedanken voor hun goede zorgen. Deze dames zijn heel vakbekwaam! toppie dames!!

Positieve ervaring als mystery guest

Sinds een aantal jaar ben ik lid van de Cliëntenraad van het Diakonessenhuis. Met zijn zessen staan wij voor de belangen van alle (potentiele) patiënten en adviseren de Raad van Bestuur gevraagd en ongevraagd. Als lid van zo’n raad zou je natuurlijk graag eens als ‘mystery guest’  in het ziekenhuis rondlopen. Om te kijken en beoordelen of alles inderdaad klantvriendelijk gaat.

Dat heb ik gedaan, zij het niet vrijwillig. Lichamelijk ongemak leidde ertoe dat er een goed inwendig onderzoek moest plaatsvinden. Ik meldde me volgens afspraak stipt op tijd bij de balie, in dit geval  van route 244.  Ik werd verwacht, vrijwel meteen opgehaald en op een bed gelegd in afwachting van de feitelijke behandeling. In hoog tempo werd een checklist doorlopen.

Het was in een nieuwe vleugel van het ziekenhuis, ruim opgezet, mooi en goed georganiseerd. De wacht/uitrustkamer lag tegenover de operatiekamer.  Het ging allemaal erg snel. Eenmaal in de behandelkamer werkte het team goed samen. Iedereen nam zijn plaats in. Een dokter zei hardop welke verdoving ze mij ging toedienen. Ik ging half onder zeil: ik was er nog bij, maar kan er toch maar weinig van navertellen. Ik heb toch niet gedroomd dat alles zo voortvarend verliep?

Eenmaal terug in de uitrustkamer is de verdoving snel uitgewerkt. Binnen twee uur sta ik weer buiten. Wat een tempo!

Ik ben dus erg tevreden. Het verliep allemaal geolied en ik had zonder uitzondering te maken met aardige en vlotte verpleegkundigen,  dokters en baliepersoneel.

Pas na afloop vertelde ik een verpleegkundige dat ik lid ben van de Cliëntenraad. Ik heb dus geen voorkeursbehandeling gehad, het gaat altijd zo. En als klap op de vuurpijl kreeg ik ook nog een goede uitslag mee! Wat wil je nog meer?

M. Bouwmans

F. van Grondelle, 4-9-2020

Ik ben afgelopen maandag geopereerd en tot woensdag verzorgd. Ik wil afdeling 3CD in Utrecht bedanken voor de goede zorgen. De dames van het ontbijt en de lunch, de schoonmaakster, de zusters van de avond en de nacht en de vriendelijke jonge dame die het avondeten serveerde. Zuster J. en broeder O. en in het bijzonder zuster K. Molenaar die heel secuur werkt. En al het zorg personeel die ik niet heb gezien. Allemaal heel erg bedankt voor de goede zorgen. Het herstel verloopt voorspoedig en ik kijk vol goede moet uit naar de tweede ingreep over een maand of zes. Heel erg bedankt allemaal. Met vriendelijke groet.

E. Heideman, 27-8-2020

Ik ben dokter L. van Leeuwen-Snoeks ontzettend dankbaar voor de wijze waarop zij mijn moeder begeleidt in haar ziekteproces.
Ze neemt de tijd, is duidelijk en professioneel en is bovenal een empathische vrouw met een warm hart. Ondanks alle ellende, zie ik aan mijn moeder dat deze wijze van omgang met patiënten haar erg goed doet. Heel veel dank voor dit mooie werk! 

A. de Weerd Fourdraine, 23-8-2020

Lieve Spoed Eisende Hulp arts, Maag-darm-lever arts en alle verpleegkundigen. Dank voor jullie snelle ingreep en goede zorgen!

G. van Voorn, 22-8-2020

Op 7 juli ben ik geopereerd door dr. Weening en zijn team. Hiervoor heb ik er diversen operaties gehad, maar nog niet eerder door dr. Weening. Voor de operatie zei de orthopeed "ik ga proberen of u na de operatie en fysio zonder hulpmiddelen door het leven kan". Op dit moment voelt het zo goed dat hij gelijk krijgt. En daar zijn wij heel erg blij mee. Deze orthopeed is betrokken, neemt de tijd voor uitleg, vertelt wat er gaat gebeuren en is zeer kundig. Hij heeft verstand van zaken en wij zijn ontzettend blij met hem.

G. Coster Wierden, 19-8-2020

Op 15 juli voor de 2e keer een liesbreukoperatie laten doen in Uw ziekenhuis. Net als de eerste keer in 2017 een geweldige ervaring. Vriendelijk personeel en vakmensen. Je zou bijna verhuizen naar Zeist! Wat opvalt is vooral de geweldige sfeer in het ziekenhuis. Jammer dat je maar 2 liesbreuken kunt krijgen anders zou ik nog een keer komen hahaha.

M.B. Josephus Jitta, 19-8-2020

Gisteren heb ik een liesbreukoperatie gehad, die mijn gevoel van een goede keuze bevestigde. Bij mijn eerste bezoek, ruim een maand geleden, had ik mijn eerste gesprek bij dokter Postma en sprak ik vervolgens kort met dokter Clevers. Beide gesprekken gaven mij het terechte vertrouwen, dat ik bij u in goede handen ben. Gisteren werd dat vertrouwen meer dan waar gemaakt. Alles verliep zoals je als patiënt eigenlijk alleen maar van kan dromen. Wat mij opviel, dat er goed werd geluisterd en dat de vragen adequaat waren. Dat heb ik jammer genoeg in Amsterdam anders ervaren.

C. Kilian, 14-8-2020

Vandaag plotsklaps door de Tia straat geweest, afdeling neurologie. Wat een geweldige, vriendelijke ontvangst bij balie nr. 4. De mevrouw achter de balie stelde mij gerust, legde alles zorgvuldig uit en had alle begrip. De hele lange ochtend en halve middag was zij geduldig en behulpzaam. De neuroloog, mevrouw dr. Vriens vind ik geweldig: helder en duidelijk, had ik veel vertrouwen in. Vol begrip voor mij. Beide dames maakten, dat ik veel rustiger werd. Als ik een rapportcijfer mag geven: voor beiden een 10.

W.J. van den Steenhoven, 13-8-2020

Ik ben dr. Sulkers zeer erkentelijk voor mijn frisse oogopslag dankzij zijn behandeling!

S. Groenink, 10-8-2020

Tweemaal ben ik bevallen in het Diakonessenhuis. Beide keren was het een prettige ervaring met personeel wat met veel zorg en liefde voor het vak verloskunde gaat. Zaken worden goed besproken en ik voelde me betrokken bij alle beslissingen. Wat een fijne plek was het om te bevallen!

T. Sheldon, 03-8-2020

Beste Dr. Kums en team in urologie. Bedankt voor je geweldige werk in de chirurgie op vrijdag. Ik voel me erg bevoorrecht om te profiteren van deze zorgstandaard en van het zeer korte wachten op behandeling in een tijd waarin alle Nederlandse ziekenhuiszorg worstelt met de Corona-crisis. Goed gedaan allemaal!

En veel dank aan alle verplegende collega's op de "Dagbehandeling volwassen algemeen". Hun kalme beroep was een grote troost. Goed gedaan en zeer gewaardeerd. 

M.A. Storimans, 03-8-2020

Op de afdeling Dermatologie had ik in augustus 2020 een afspraak bij Dr M. Reyman gehad. In alle opzichten zeer plezierig en deskundig behandeld.

F. Davelaar, 03-8-2020

Vandaag 10 dagen na mijn liesbreukoperatie. Ik voel mij goed, alles functioneert prima. Ik kan weer fietsen. Dank aan alle verpleging, de chirurg en allen die ik vergeet. Klasse! Het liesbreukcentrum is een oprechte aanrader.

A. Friso, 29-7-2020

Compliments for your kindness and professionalism of all the colleagues.

J. Dorrepaal, 28-7-2020

Groot is mijn Dank aan Diak. In oktober 2019 ben ik opgenomen met darmklachten, een dag later was ik een tumor en stoma rijker. Later dat jaar nog een operatie om de tumor te verwijderen. Begin 2020 chemo op de dagbehandeling. Juli 2020 ophef stoma (in UMC weliswaar maar i.s.m. met Diak).

Het meest indrukwekkend is misschien nog wel jullie multidisciplinaire aanpak. Ik kreeg te maken met MDL (Dr Lam stelde de juiste diagnose en "regelde een bedje"), met de Stomaverpleegkundigen (zijn allemaal zeer professionele Engelen), met Chirurgie (Dr Schiphorst kan knippen en naaien en geruststellen als geen ander), met Oncologie (Dr Oostergo maar ook niet te vergeten Annemarie, mijn steun en toeverlaat op de dagbehandeling), mijn casemanager en last but zeker not least de verpleegkundigen, de bloedprikkers, de catering, de fysio, de schoonmakers. 

Het had een traumatische ervaring kunnen zijn; dankzij het Diak team kan ik nu dankbaar op deze periode terugkijken.

Dhr R. R. Gijsbertsen, 28-7-2020

ik zou graag iedereen in dit zeer vakkundige ziekenhuis een compliment geven! De ervaring die wij hebben gehad met alle zorgverleners, specialisten en doktoren. Heel erg bedankt. We zullen nooit vergeten wat deze mensen voor ons hebben betekend.

P. van Ewijk, 20-7-2020

Ik ben in juli j.l. op het hernia spreekuur geweest. Keurige en nette ontvangst door de receptioniste. Mijn bezoek aan neuroloog Voet verliep prima. Helaas was de uitslag minder maar wat een vriendelijke en fijne dokter. Hele duidelijke uitleg gegeven. Nogmaals bedankt voor jullie hulp op deze dag.

N. Catala-Moleon, 17-7-2020

Op maandag 13 Juli moest ik naar bloedtest bij Diakonessenhuis in Utrecht. Ik vond de hygiëne maatregelen geweldig goed. Daarnaast, wil ik de verpleegkundige complimenteren die mijn bloedtest heeft uitgevoerd. Zij deed het heel goed en pijnloos. Ze heeft ook een mondkapje en handschoenen gebruikt omdat ik daar om vroeg. Ik vond haar heel professioneel en vriendelijk. Dit bericht komt van een heel tevreden patiënt.

X. van Ankeren, 16-7-2020

Vrijdag 3 juli met mijn zoontje op de spoedeisende hulp beland. Mijn zoontje (7 jaar) werd heel lief behandeld. Wel erg vervelend dat papa er niet ook bij mocht zijn, ondanks dat er tussendoor wel toegezegd werd dat dit toch zou mogen gezien de behandeling. Verder complimenten voor het op het gemak stellen van ons kind. En de knuffel wordt nog steeds overal mee naartoe genomen.

S. van Beckhoven, 13-7-2020

Ik heb recent de afdelingen oogheelkunde en dermatologie bezocht. Ik moet even mijn tevredenheid kwijt, betreffende de ontvangst en de behandeling op deze afdelingen. Klasse!! Klasse!!

A. Steenhuis, 26-6-2020

Ik werd gisteren met de ambulance naar de spoedeisende hulp in Utrecht gebracht. Met een bloedneus die niet ophield en lage bloeddruk. Ik ben echt onder de indruk van hoe dat ging. De 3 ambulancemedewerkers waren onwijs kundig en heel erg vriendelijk. Aangekomen in het ziekenhuis was ook echt iedereen geweldig. Wat een vriendelijke en kundige mensen werken er bij jullie. Ik was erg blij met hoe ik geholpen werd. Vandaar dit compliment.

L. Veenstra, 19-6-2020

Allereerst mijn grote dank en waardering voor het team liesbreukcentrum. Allen medewerkers dd 17 juni: geweldig bedankt voor jullie betrokkenheid en inzet.

C.M. Kok, 15-6-2020

Ik wil met dit bericht mijn bijzondere tevredenheid uiten over mijn recente verblijf op de afdeling Cardiologie. 
Ik wil mijn waardering uiten omtrent de verpleegkundigen op de afdeling. Dit betreft zowel de afdeling Hartbewaking als de Verpleegafdeling (kamer 206). Alle medewerkers verdienen lof. Wat een inzet, niets was hen te veel. Altijd opgewekt en goed gehumeurd. Bovenal zeer deskundig/professioneel.
Dan wat betreft de ingreep, het plaatsen van een pacemaker. Dit gebeurde door de heer G. de Roest en zijn team. De “ontvangst” in de katheterisatieruimte ervaarde ik als bijzonder prettig. Van mijn komst tot aan mijn vertrek naar de verpleegafdeling, werd er alles aan gedaan om mij gerust te stellen. Men informeerde mij voortdurend omtrent de te nemen stappen in het proces. Ik merkte aan alles van doen te hebben met een professioneel team. Een ieder had maar een half woord nodig om zijn of haar bijdrage aan de behandeling te leveren. En gelukkig, er was ook ruimte voor humor. Met de minuut werd ik meer en meer ontspannen. Al met al heb ik de ingreep totaal niet als vervelend ervaren. Nogmaals mijn complimenten voor dit team. Fantastisch!
De voorgaande alinea raakte “de uitvoering”. Ik zou de overige cardiologen en verpleegkundigen (hartfalen) te kort doen als ik hen niet memoreerde in mijn waardering. Hun benadering naar mij, hun openheid en deskundigheid gaf mij bij alle bezoeken aan de polikliniek een goed gevoel. Ik heb het ervaren als geruststellend en professioneel.
Ten slotte ook mijn waardering voor de dames die de maaltijden verzorgen. Niets was hen te veel waar het ging om voedingswensen. Nooit een uiting van bezwaar. Altijd zoeken naar wat wel mogelijk was.
Ten slotte wil ik mijn complimenten uiten voor wat betreft de informatie die mij werd verstrekt in de diverse mappen, handleidingen en brochures (Hartstichting). Deze zijn duidelijk, goed leesbaar en voorzien in de behoefte (zeker vóóraf) om kennis te nemen van wat mij te wachten stond en wat er van mij verwacht werd.
Nogmaals, mijn waardering aan alle betrokkenen!!

W. Bloemendaal, 05-6-2020

Dr Kums een geweldige arts.

A. C. Vink, 04-6-2020

Graag wil ik namens mijn moeder mevr. A.C. Vink-Wilschut een groot compliment geven aan S. Kolman. Hij heeft mijn moeder zo fantastisch geholpen door goed naar haar te luisteren en vervolgens mee te denken met het gebruik van de voorgeschreven medicatie en de gevolgen daarvan. S. Kolman is bijzonder vriendelijk en er is hem geen moeite teveel om mijn moeder met raad en daad bij te staan! Hartelijk dank daarvoor!!!

H. Peach, 13-5-20

Mijn vader is de laatste jaren heel veel in het ziekenhuis geweest, zowel in Utrecht als Zeist. Vorig jaar is hij overleden, maar wil toch nog graag een compliment doorgeven. Hij is fantastisch altijd geholpen door de chirurg die hem aan zijn darmen heeft geopereerd maar ook door de cardioloog die ingrepen heeft gedaan i.v.m hartproblemen. Maar bovenal al het personeel achter de balie, assistentes en andere medewerkers. Iedereen was altijd vriendelijk en behulpzaam. Dat wilde ik toch nog graag even terugkoppelen.

J. van Hiel, 07-5-2020

Graag een compliment voor de Bruin, medisch secretaresse bij afdeling Radiologie Zeist. Door haar professionele en doortastende optreden, kon mijn afspraak toch doorgaan. Nogmaals dank.

A. van Hamersveld, 05-5-2020

Voor glaucoom word ik behandeld door Dr. Zegers, en hierbij een groot compliment voor hem en alle medewerkers.

O. Arts, 01-5-2020

Geachte dr. Schiphorst en collega’s, graag wil u bedanken voor de goede en snelle zorg die ik van u kreeg voor mijn liesbreuk. Ondanks de pandemie ben ik binnen twee dagen geholpen en inmiddels goed aan het herstellen. Ik ben u zeer dankbaar. 

A. Kaspers, 24-4-20

Ik heb erg prettig samen gewerkt met de geriater voor het naar huis begeleiden van een kwetsbare heer van 91 jaar. De zorgvuldigheid en aandacht vond ik hartverwarmend. Een hartelijke groet, Arjan.

J. Wassen, 07-4-20

Ik ben in het Diakonessenhuis op 6 aug 2019 geopereerd door hoofd neurochirurg dr. van Rijen! Uiteraard waren daar ook andere artsen bij. Ik wilde u bedanken vanaf deze plek. Ik ben vandaag exact 8 maanden aanvalsvrij van epilepsie. Ook alle verpleegkundige waren super voor mij. Dit is een droom die uit komt. Ik wilde dit tegen u zeggen vanwege A: het coronavirus, dat nu veel pijn doet bij mensen. U levert fantastisch werk. Groot compliment. B: lieve mensen met epilepsie.. het is dus echt mogelijk. Veel liefs J.E. Wassen. Fijne dag.

S. van Lingen en S. Postma, 01-4-20

We willen graag onze enorm grote dank uitspreken dat onze zoon Rutger Postma vandaag 1 april geopereerd kon worden aan zijn vorige week afgescheurde achillespees (en het direct testen op Corona), in deze voor ziekenhuizen zo zware tijd. Onze grote complimenten en heel veel waardering voor jullie inzet en al het werk dat jullie doen. Fantastisch. Met vriendelijke groet, Simone van LIngen en Sjoerd Postma

S. Kalloe, 04-4-20

Had gisteren een afspraak op de afdeling nucleaire geneeskunde. Ik ben zo goed geholpen door de arts en de verpleegkundige, al waren de onderzoeken langer dan gepland, het was helemaal geen punt voor mij. Ze namen alle tijd die er nodig waren zorgzaam en met alle liefde vol begrip goede gesprekken mee gehad. Al bij alle gezondheidsbeperkingen die ik heb, loop ik vanaf het begin bij het Diakonessenhuis. Ben super tevreden met alle zorgverlening. Toppers zijn ze allemaal en vooral in deze moeilijke periode waarin we zitten. Ieder die daar werkt is goed voor de patiënten en zijn behulpzaam. Ze verdienen om gewaardeerd te worden en dat doe ik uit bodem van me hart heb geen andere woorden voor. Dik tevreden.

A. Scholten, 24-3-2020

Hierbij willen wij graag Dr. Snieders, van Urologie, en Dr. Deurloo Gynaecoloog, een groot compliment geven. Dr. Snieders ontzettend bedankt voor uw interesse en begeleiding, uw warme betrokkenheid en kunde betreffende de zwangerschapsbegeleiding! We hopen dat u nog heel lang op deze manier kunt blijven werken! Dr. Deurloo, dankzij uw kunde en uitmuntend handelen kunnen we zelfs in crisis tijd met het Corona spreken over een zeer geslaagde moeder geassisteerde keizersnee. We hebben ons zeer op onze plek gevoeld bij uw sectio en bewonderen uw enthousiasme en kunde! We hopen dat u het enthousiasme en de empathie gedurende uw gehele carrière kunt behouden! Chapeau! Hartelijke groet, Arne, Santine en Filippa Scholten

H. Baaij, 20-3-20

Hartelijk Bedankt voor uw hulp bij het verkrijgen van andere medicatie Dr. Voet. Ik stap over naar een andere apotheek.

G. van Voorn, 17-3-20

Geachte heer Dr. Weening, orthopeed. Wij willen u bedanken voor de inspanning die u heeft geleverd om mij de spoedoperatie donderdag 19 maart uit te laten voeren. Nogmaals onze dank.

R. Korrel, 18-3-20

Op 11-3-20 geopereerd (borstoperatie en schildwachtklierprocedure). Mijn complimenten aan Dr. Burgmans voor haar weloverwogen, gedegen, vastberaden en adequate optreden! Het verpleegkundig team werkt als één soepel systeem en ik ben dan ook geweldig voor en na de operatie opgevangen, TOP!

G. Hengst, 7-3-2020

Ben gisteren geopereerd door Dr. Burgmans aan mijn liesbreuk. Het bezoek aan het ziekenhuis begon met een intake door een groep van 5 artsen in oplieidng en een arts, waarna Dr. Burgmans zich er ook bijvoegde. Uitgebreid gesproken en zeer goede ontvangst. Daarna overgedragen aan het team van Rana. Wat een lieve en bekwame verpleegsters op die afdeling. Met een lach en deskundigheid zowel goed voorbereid op de operatie als de nazorg was fantastisch. Het team op de OK was ook zeer bekwaam, snel en behulpzaam. Binnen een mum van tijd was alles aangesloten. Om 13:07 de operatiezaal in en binnen enkele minuten onder zeil. Om 14:27 zag ik de klok weer en was alles achter de rug. Om 17:45 heeft zelfs een van de zusters mij naar het hotel gebracht. Wat een service. Het ziekenhuis mag zeer blij zijn met deze medewerkers. Allemaal weten hun taak en voeren dat met groot enthousiasme uit. Niets dan lof.

J. van Hanegem, 6-3-2020

Graag wil ik langs deze weg dr. Kortenhorst heel erg bedanken voor de hele fijne begeleiding tijdens mijn zwangerschap. Ik heb het altijd ervaren als oprechte interesse, grote deskundigheid. Ook was er mogelijkheid voor eigen inbreng. Ondanks dat het wel eens druk was, nam ze altijd alle tijd voor je en konden we met al onze vragen bij haar terecht! Door haar hebben we de zwangerschap als zeer positief ervaren ondanks de soms spannende momenten. Zelfs tijdens de nacontrole heeft ze nog extra haar best voor ons gedaan, dus al met al chapeau!

W. Deinum, 3-3-2020

Op 16 januari 2020 ben ik geopereerd i.v.m. een liesbreuk, na intake gesprek in november 2019 bij chirurg Clevers. Vanaf ontvangst tot vertrek, diezelfde dag, voelde ik mij in deskundige handen. Operatie is zeer goed gelukt, ik heb nog twee dagen paracetamol gebruikt en daarna nauwelijks pijn gehad. Meteen begonnen met kleine stukjes wandelen. Kijkoperatie is prachtig, 3 kleine sneetjes en weinig bloedverlies. Complimenten aan het hele team en natuurlijk aan chirurg Clevers!

J. van Kolck, 28-2-2020

Gisteren geopereerd aan zowel een Liesbreuk als Navelbreuk. Binnen één maand afspraak, onderzoek en geopereerd. Nu een dag na de operatie voel ik me alweer heel wat. Wat een soepele en gesmeerde machine is het bij jullie in het Diakonessenhuis. Niet te vergeten de kwaliteit van de operatie. Verplegend personeel en specialisten, hartelijk dank van een zeer tevreden patiënt. :-)

Familie Aygun, 14-2-2020

Mijn complimenten aan de kinderafdeling. Mijn zoon Ahmed Aygun is zo lief en zorgzaam behandeld!

J. Heijmans, 31-1-2020

Op 18/12 werd bij mij d.m.v. een coloscopie een tumor in de dikke darm vastgesteld. Op 24/12 kreeg ik een CT-scan en 's middags de uitslag. Op 16/1 lag ik op de operatietafel, tumor verwijderd m.b.t. kijkoperatie. Op 19/1 alweer thuis. Behandeling is nog niet afgerond. Tot nu ben ik heel erg tevreden over de snelheid waarmee alles is verlopen en de bejegening en deskundigheid van de (poli- en klinische) medewerkers.

R. Dekker, 29-1-2020

Ik wil de medewerkers achter de receptie locatie Zeist/Utrecht, chauffeur van de shuttle-bus en medewerkster van de val-polikliniek bedanken voor 't volgende. Ik ben werkzaam bij Abrona en had gisteren een afspraak gepland staan met een cliënt van de mij in Zeist. De cliënt is woonachtig in Utrecht maar het kwam zo uit dat de afspraak in Zeist was gemaakt. Door miscommunicatie is de cliënt vanuit zijn afdeling naar de locatie in Utrecht afgereisd. Na lange tijd buitengestaan te hebben werd mijnheer opgemerkt en gevraagd of het goed met hem ging. Mijnheer gaf aan dat hij op mij stond te wachten maar dat ik maar niet kwam opdagen. Er is contact gezocht met locatie Zeist en die vervolgens mij de vraag stelde of ook ik stond te wachten. Het liep dus niet zoals gepland en de oplossing in eerste instantie zou zijn de afspraak af te zeggen en een nieuwe plannen wat even zou duren was de boodschap. Spijtig maar het was even niet anders. Toen kwamen de medewerkers in beweging en hadden voor ons een uitstekende oplossing! Er werd voorgesteld de cliënt op te halen met de shuttle-bus die wordt ingezet voor het vervoeren van personeel tussen locatie Zeist-Utrecht. Resultaat van deze actie was, de cliënt werd voorzien van koffie in Utrecht, vervolgens veilig vervoerd naar Zeist en heeft de afspraak met enige vertraging alsnog plaatsgevonden. Bedankt!

T. Kosian, 22-1-2020

Vanmorgen had ik een afspraak bij de afdeling nucleaire geneeskunde. De dame die de dexa scan afnam had de ideale mix van vriendelijkheid, efficiëntie en deskundigheid!

P.J. van Harmelen, 22-1-2020

Compliment over opvang, onderzoek, deskundigheid en vriendelijkheid van alle personeelsleden van afdeling acute cardiologie, waar ik gisteravond werd binnengebracht met hartklachten. Complimenten.

Y. Vogel, 21-1-2020

Compliment aan het personeel van de uitslaapkamer. Vooraf en achteraf fijne mensen. En heel belangrijk de mensen assistent anesthesie. Zo fijn dat die bij je blijven en praten met je.

G. Tjaden, 14-1-2020

Maandag 13-01 ben ik in het liesbreukcentrum geholpen. Langs deze weg mijn complimenten voor het “totale pakket”. Strak georganiseerd; een team dat op elkaar ingespeeld is en dat uitstraalt; een gezonde dosis humor (inderdaad, er zijn wat zwellingen op plekken die gevoelig zijn voor mannen 😎). Kortom: zo moet zorg zijn!

W. Hovy, 6-1-2020

Zeer tevreden over de poli, neuroloog Bouvy, en het secretariaat van de afdeling Neurologie. Heel prettige en professionele benadering. Snelle en meer dan correcte bejegening + afhandeling. Een 9!

Familie Delsasso, 30-12-2019

Zondag 29 december is mevrouw Delsasso bij uw ziekenhuis in Utrecht op het Intensive Care gedeelte gebracht. Helaas is zij diezelfde dag overleden daar. Vanaf het begin tot het einde zijn wij met zoveel respect en geduld behandeld dat wij dit erg hebben gewaardeerd. Heel bijzonder! Zeer veel dank. Dit heeft er voor gezorgd dat onze (schoon)moeder/oma waardig is heen gegaan.

J. Nooij, 30-12-2019

Na een snelle diagnose door Dr. de Vries-Feyens met voorrang op 23 december 2019 een pace maker gekregen. Prima geplaatst door Dr. Hersbach en zijn team. Ook de verzorging op de afdeling 2AB was prima in orde en daarna nog voor de kerst ontslagen en naar huis. Geweldig.

F. de Wit, 24-12-2019

12-12-2019 een pacemaker gekregen, wat een prachtig team deskundigen die op een heel betrokken en sociale manier hun vak beoefenen! Het hele team (van de verpleging t/m de cardiologen) super bedankt!!

B. Verheij, 23-12-2019

Ik ben zeer te spreken over de behandeling van neuroloog W. Voet, die na jarenlange klachten van een tintelende gevoelloze linkerhand/arm na EMG de diagnose carpale tunnelsyndroom stelde en meteen de juiste injectie gaf. De klachten zijn zo goed als verdwenen dus ik ben ontzettend blij.

K. van der Veeken, 09-12-2019

Op 21 oktober dit jaar ben ik, na het maken van een telefonische afspraak, bij mevrouw Klein Hesselink geweest. Dit was gebeurd naar aanleiding van een verzoek van de opticien van Pearl Nieuwegein. Ik was bij hem geweest met een brilvoorschrift afgegeven door de orthoptist van het Diakonessenhuis. Maar dat was niet goed gegaan. Door mevrouw Klein Hesselink heb ik een nieuw brilrecept gekregen en zij zou contact opnemen met mijnheer van de Heuvel. Dat is gebeurd en mijn recept heeft daarna geresulteerd in een prismabril, die ik nu anderhalve week heb gebruikt en getest. Mijn conclusie is dat deze bril perfect is. De perfectie ervan is dus een samenwerking van mevrouw Klein Hesselink en de opticien mijnheer van de Heuvel. Ik heb van mevrouw Klein Hesselink begrepen dat zij graag het resultaat van haar meting wilde weten. Mijn nieuwe bril is in alle opzichten meer dan fijn om te hebben. Bedankt mevrouw Klein Hesselink! P.S. En ik vond uw ziekenhuis qua gebouw een bijzonder gebouw, intiem en rustgevend ingericht.

H. Meier, 09-12-2019

Op Sinterklaasdag geholpen bij Radiologie (EEG) i.v.m. met een cyste-onderzoek. Zeer prettig geholpen werd goed op mijn gemak gesteld. Ben tevreden en blij naar de pepernotenbak gegaan. Kundig en rustig een dikke 9.

B. Driever, 04-12-2019

Beste Dr. van der Ploeg, Ik besef dat staaroperaties routine zijn in uw praktijk als arts in het Diak. In mijn eigen vak als musicus weet ik dat routine een belangrijk aspect is van het beroep maar dat routine nooit het enige kan zijn. Toewijding en aandacht zijn altijd essentieel. Ik heb dat laatste in het korte contact dat wij als patiënt/behandelaar hadden, gelukkig gevoeld. Waardering is iets dat je als musicus direct krijgt van het publiek. Ik kan me zo voorstellen dat dat laatste in uw geval wat minder direct gaat. Daarom wil ik u op deze plek bedanken en mijn bewondering uitspreken voor de toewijding, de aandacht en het vakmanschap waarmee u uw werk hebt gedaan. met vriendelijke groet, B. Driever

R. van Weenen, 28-11-2019

Ik heb vandaag, 28 november 2019, een darmonderzoek gehad. Ik wil even laten weten dat ik prima ben ontvangen en opgevangen op de dagbehandeling. Alles met de nodige rust en humor. Tevens mijn complimenten voor de arts en haar team. Prima voorlichting en begeleiding. Hulde!

J. J. Mellegers, 22-11-2019

Op 19 november ben ik geopereerd aan een liesbreuk in Zeist. De zorg en toewijding van het verplegend personeel vond ik uitstekend. Ook op de 20ste, de actiedag, was alles optimaal en zelfs ludiek geregeld. Mijn complimenten voor het personeel van deze afdeling !!! J.J. Mellegers

A.W. van Engen, 22-11-2019

De heer dr L. Vogelaar is een deskundig en betrokken arts. Hartelijk dank,

Gr. T. van Engen.

T. van Dam, 14-11-2019

Twee jaar terug had ik een knobbel in mijn rechterbeen, deze zou verwijderd worden. Dr. M. de Vries zou de ingrijp doen. Hij zag in dat de kans op complicaties te groot zouden zijn en de ingreep niet nodig was. Ik twijfelde aan zijn oordeel, hij heeft toen onder vier ogen in zijn pauze uitgelegd waarom hij zo besloten had. Hij heeft mij daardoor niet alleen mogelijke complicaties voorkomen, maar ook een dure medische ingreep. Twee jaar later is de knobbel niet verdwenen en bleek zijn oordeel juist. Voor zijn deskundig en moedig handelen ben ik hem zeer dankbaar.

P. Vermeulen, 04-11-2019

Middels deze weg wil ik even een groot compliment geven voor de huisartsenpost en spoedeisende hulp op zaterdag 2 november 2019. Op die dag had onze dochter Eline haar verjaardag’s feestje waarbij ze rond 14.00 in een klim toestel een gat in haar hoofd had opgelopen. Doordat wij niet alleen goed en kundig maar ook nog snel geholpen konden worden, kon Eline na drie hechtingen en met een knuffelbeer als troost alsnog terug naar haar eigen verjaardagsfeestje. Zo eindigde de dag voor haar toch nog positief! Een door Eline gemaakte tekening is als bedankje per post reeds onderweg naar jullie. Een dikke pluim voor het gehele team dat ons die zaterdag middag geholpen heeft!

E. Woland, 29-10-2019

Ladies and gentlemen! I thank the surgeon Jill van den Bosch and his colleagues, for making me a brilliant operation in April 2019, and they removed my bad kidney. I was so afraid of death that I could not even sleep. I constantly cried and suffered, but this is in the past. I feel very good right now. Your doctors are the best people in the world. I love them all, and wish them happiness in everything. Your medical colleagues are the best! I also thank K.C. van Dalen, uroloog. She is a great professional, and a good person. She helped me a lot. With high respect, E. Woland

C. van Wezel, 25-10-2019

Ik heb pas met een longembolie bij jullie in het ziekenhuis gelegen in Utrecht. Respect voor jullie allemaal, zo aardig en behulpzaam. Dank jullie wel.

P. Doornenbal, 24-10-2019

De afgelopen drie jaar ben ik meerdere malen opgenomen geweest in Utrecht. De verzorging die ik kreeg en wat ik bij anderen zag, dit heeft me ontroerd. Je wordt echt goed behandeld en ook de mensen die het eten verzorgen zijn zo lief. Bij mijn eerste opname op de afdeling neurologie was er een jongedame met kort blond haar die het eten uitdeelde. Ze zei je moet nu echt even een eitje nemen, met zo lief gezicht, ik denk nog vaak aan haar. Zo zijn ze allemaal! Geef die mensen hun loonsverhoging en bespaar op dat restaurant beneden en zo kan ik nog wat meer dingen op noemen om op te besparen. Bedankt voor de uitstekende zorg!

W. Ruijssenaars-de Klerk, 18-10-2019

Graag wil ik iedereen bedanken voor de goede zorgen. De arts mevrouw Bulstra, team operatiekamer, team verpleegafdeling 4e etage. Iedereen was even zorgzaam en vriendelijk. Allemaal hartelijk dank hiervoor.

D. Postma, 16-10-2019

Geachte heer Bekkers (orthopedie), dank voor de goede behandeling. En u vertelde mij over 2 natuurlijke ingrediënten die je ook bijvoorbeeld bij de Etos kan kopen. Het zijn bestanddelen die kunnen helpen bij artrose en de namen zijn mij te moeilijk om te onthouden. Dank hiervoor.

E. Van Beek, 1-10-2019

Op 30-09-2019 heb ik een liesbreukoperatie gehad. Als aan de voorwaarden voldaan wordt voor een single visit is dit een verademing in de Nederlandse zorg. Alles op 1 dag: diagnose en operatie, waarbij je niet het gevoel krijgt van lopende bandwerk. Vriendelijk, accuraat en deskundig. Allen hartelijk dank; mede hierdoor is het mij enorm meegevallen.

A. Van Oossanen, 20-9-2019

Hallo artsen en verplegend personeel spoedeisende hulp, ik ben de wielrenner die gisterenmorgen bij jullie op de afdeling belandde. Het ziekenhuis, niet echt de place to be voor een wielrenner, normaal gesproken eindig je met koffie en appeltaart. Mocht het me echter in de toekomst nog een keer overkomen, dan hoop ik dat de verpleging net zo hartverwarmend en begripvol is als bij jullie.

E. Muller, 29-8-2019

Gistermiddag had ik een afspraak op de polikliniek oogheelkunde. Ik kwam om de uitslagen van eerder verricht oog onderzoek te horen. Maar daarnaast had ik inmiddels behoorlijke verminderd zicht ontwikkeld aan mijn linker oog. Het was druk op de poli, lange wachttijden en "spoedjes" tussendoor. Toch stelde dr. Zegers voor om diezelfde middag de nastaar te behandelen. Dat gebeurde, met als gevolg dat ik van 50% zicht in een paar minuten weer 100% zicht had aan mijn oog. Nog voor ik hem goed en wel kon bedanken was hij alweer terug geracet naar zijn spreekkamer om verder te gaan met het drukke spreekuur. Mijn compliment gaat dus naar dr. Zegers. Bedankt voor het ondanks de drukte toch tijd vrijmaken om me direct van mijn klachten af te helpen.

A. Vink, 19-8-2019

Gisteravond naar de dokterspost geweest met mijn moeder van 88 jaar die vermoedelijk een trombosebeen had. Er is direct goed en vriendelijk gehandeld (injectie bloedverdunner) door de dienstdoende arts. Vanmorgen terug geweest, omdat er nog een echo gemaakt moest worden en vervolgens door naar de SEH verpleegkundige (M.) en arts (dr. van der Zalm). Vervolgens naar poli dermatologie om haar been te laten zwachtelen en daarna terug naar de SEH (M. en dr.). Heel graag wil ik via deze weg onze (mijn moeder: mevr. Vink-Wilschut en ik (haar dochter A. Vink) dank uitspreken voor de zéér vriendelijke behandeling en professionaliteit! Dikke pluim voor jullie allen!!! Met vriendelijke groet, A. Vink

D. Cohen, 17-8-2019

Op 16 augustus heeft de art assistent R. van Tol bij mij de dubbel J katheter verwijderd. Aangezien ik 2 keer een slechte ervaring heb gehad met een cystoscopie, was ik erg nerveus hiervoor. De arts assistent heeft mij gerustgesteld en op zeer adequate wijze, bijna zonder pijn, geholpen. Hiermee wil ik haar graag complimenteren voor de wijze waarop ze mij heeft geholpen.

P. Silvius, 14-8-2019

Op 17 juli ben ik (70) geopereerd aan een dubbele liesbreuk. 's Middags rond twee uur was ik aan de beurt, om kwart over vijf zat ik in de auto naar huis. Ik ben onderweg even misselijk geworden, maar dat is alles. De volgende dag ben ik gestopt met pijnstillers. Niet omdat ik zo'n harde jongen ben, maar omdat ik niet kon voelen of ik voorzichtig genoeg was; om niets te forceren. Ik had namelijk helemaal geen pijn. De zwellingen in mijn lies namen niet af, dus ik heb na ruim een week een fotootje gestuurd naar Dr. Avci, die mij had geopereerd, en hij belde me kort daarna op om me gerust te stellen! Na een maand is er bijna niets meer van de operatie te zien en mijn buik is weer plat. Ik fiets weer, doe mijn klussen ik sjouw met boodschappen. Ben ik tevreden? Nou!

Y. Vergauwen, 11-8-2019

Mijn man en ik wensen Chella Hagmeijer en het personeel op de spoedafdeling te bedanken voor de snelle, degelijke en vriendelijke behandeling die ik van hen mocht ontvangen nadat ik op de Oude Gracht aangereden was door een fietser.

E.M.K. Tol, 28-07-2019

Dinsdag 23 t/m vrijdag 26 juli ben ik opgenomen geweest op de afdeling urologie. Mijn complimenten voor uroloog dr. Spermon en assistent-arts Tol. Juiste diagnose, juiste medicijnen en goed gevolgd.

E.M. Sonneveldt, 10-07-2019

Voor alle dames met goede en minder prettige borstgerelateerde klachten. Ik wil jullie aandacht voor een zeer vakkundige en vak bekwame arts: plastisch chirurg De Heer Wynand Melenhorst. Hij heeft een luisterend oor en staat open voor vernieuwing en kijkt ook niet op bij een problematiek die anders is dan normaal (normaal is namelijk een breed begrip). Kortom deze plastisch chirurg is erg modern er kan veel zolang het esthetisch verantwoord is en anders maakt hij het bespreekbaar met de patiënt en wordt er met u samen gekeken naar een behandelplan of oplossing naar uw wensen. Ik ben dan ook uiterst tevreden met het eindresultaat. Ik raad dan ook een ieder aan om bij deze plastisch chirurg De Heer Wynand Melenhorst in gesprek te gaan.

E. Andringa, 7-7-2019

Ik bén al jaren patiënt van dr. ten Bokkel Huinink. Een heel fijne arts. Ook het verplegend personeel is uitermate vriendelijk. Het ziekenhuis zelf verandert ten goede. Er zijn twee minpuntjes het parkeergeld en het restaurant is duur. Verder wat mij betreft een dikke 10.

R. Helsloot, 5-7-2019

Onlangs opgenomen in Diak Zeist voor een heupprothese operatie. Ben buitengewoon ingenomen met het totale proces : eerste gesprek met uitvoerige relevante informatie en voorlichting, de pre-operatieve gesprekken met de 5 verschillende disciplines (keurig gepland in 1 dagdeel), de opname zelf (efficient, vriendelijk, begeleidend en immer voorlichting en noodzakelijke checks), de operatie (toppunt van vakmanschap en teamwork), de zorg op de afdeling en de eerste begeleiding door de fysio. Je doet dit niet voor de lol, maar ik ben dankbaar dat ik hier zo snel en goed ben geholpen!

H. Cornielje, 2-7-2019

Jaren geleden voor het laatst in het Diak geweest. Bij binnenkomst vandaag leek het al niet op een ziekenhuis. Receptioniste en patiëntenregistratie heel vriendelijk. Doorlopend naar route 10, dermatologie waande ik mij eerder in kinderopvangbedrijf. Vanwege inrichting en kleuren. Balie 10 alweer aardige mensen. En de wachtplek kijkt uit op mooi groen buiten. Als klap op de vuurpijl zie ik een koffiedame met kar bij de wachtenden. Hoe lang is dat geleden, dat dat voorkwam. Wat een aardige geste om het zo te doen! Al het mensenwerk maakt dat mijn totaalindruk bijzonder positief was. De medische deskundigheid kan ik niet beoordelen natuurlijk. Dit wilde ik graag tegen ‘ u’ als ziekenhuis zeggen.

C. Gladbeek, 1-7-2019

Door het accurate en doortastende optreden van Dr. Vogelaar zit ik, na drie operaties, weer thuis aan de keukentafel. Hartelijk dank hiervoor!

H. Heersma, 29-6-2019

De afgelopen twee weken ben ik tot twee keer toe voor een tweetal behandelingen in jullie ziekenhuizen geweest. Wat een prachtig liefdevol personeel. Zonder iemand te kort te doen, twee namen zijn me bijgebleven, Bianca en Cisca. Maar ook de anderen in de operatiekamer, hulde. Professioneel maar niet afstandelijk. Helaas door de nervositeit voor de operatie ben ik hun namen vergeten! Wat me opviel was de wijze waarop jullie borgen de juiste patiënt over te dragen van zaal naar voorbereidingsruimte, de verkoeverkamer, en vervolgens de overdracht naar de operatiekamer. Mooi, maar vooral vertrouwenwekkend. Vrijdag moest ik mij plotseling melden bij de Spoed opname voor iets dat op een bijwerking van medicijnen leek. Het leek even zeer acuut. Ook hier de liefde, de uitleg, het meedenken, het openlijk uitspreken van twijfels over de oorzaak. De professionaliteit. Ik heb van geen van de medewerkers de naam onthouden, helaas, daarvoor was het te urgent. Daarvoor was ik even te veel met mezelf bezig. Maar, van baliemedewerker tot huisarts tot de medewerkers bij spoedeisende hulp, prachtig. De snelheid van handelen, de efficiëntie. Top. Ik wil graag iedereen op deze wijze bedanken.

R. van Barneveld, 28-6-2019

Van 20 t/m 26 juni is mijn moeder opgenomen geweest in het Diak, locatie Zeist, afdeling Geriatrie, A2. Van alle artsen en verpleegkundigen met wie wij te maken hebben gehad, heeft Ruby Hooft (basisarts) de meeste indruk achtergelaten. Mijn moeder heeft in deze dagen een snelle fysieke achteruitgang doorgemaakt, na vervelende diagnoses. Zij is overgeplaatst naar een Hospice. Ruby heeft een aantal maal vervelend nieuws moeten brengen en dit besproken. Mijn moeder hoort slecht, ziet slecht en was zeer kwetsbaar. Ruby heeft met geduld, begrip, passende emotie steeds zeer professioneel deze gesprekken gevoerd. Dat heeft bij ons, als familie veel respect afgedwongen. Het heeft mij persoonlijk zeer geraakt.
Ruby, heel veel dank voor alles en van ons veel complimenten. Dit helpt om een positief beeld van de gezondheidszorg van de toekomst voor ogen te houden. Wij hebben je als een bijzonder mens en goede arts ervaren.

G. Beijen, 27-6-2019

Ik ben 4 dagen opgenomen geweest op de afdeling A4. Wat een top verpleging. Super vriendelijk en altijd even tijd voor de patiënt.

J. de Planque, 26-6-2019

Op 25 juni jl. was ik op de poli chirurgie met mijn 92 jarige moeder. Zij heeft onlangs haar nek gebroken, zit in een rolstoel en heeft alzheimer. Daarnaast was er nog een probleem waardoor het fijn was dat de medewerker achter de balie direct actie ondernam zodat mijn moeder, ondanks dat ze nog niet aan de beurt was, vrij direct bij de chirurg terecht kon. Een zeer patiëntvriendelijke medewerker en chirurg.

I. Harmelink, 4-6-2019

Fantastisch geholpen en begeleid bij de endoscopie. Met zorg omringd, erg fijn.

J. & M. Favier, 24-5-2019

Aan de oogheelkunde afdeling wij willen graag een complimentje uitdelen aan het personeel van Utrecht en Zeist voor de vriendelijkheid en zorgzaamheid gedurende de staaroperaties.die wij beiden hebben ondergaan. Onze dank daarvoor.

M. Westerink, 24-5-2019

Ik ben op A4 opgenomen geweest voor een buikwandcorrectie. Zelf werkzaam als verpleegkundige in een ander ziekenhuis. Ik vond de sfeer en de vriendelijkheid erg prettig om te ervaren, ook op de holding. Complimenten voor de verzorging, jullie lijken me leuke collega's :)

B. Taafraouti, 12-5-2019

Op 16 april is ons dochtertje Liyana geboren om 12.11 uur. Mijn vrouw en ik hebben de zorg in het ziekenhuis echt als heel fijn ervaren. Wij zijn goed geholpen en alle handelingen zijn duidelijk en op tijd aan ons uitgelegd. Vooral het middagteam was superfijn en deed het heel erg goed! Bedankt voor alle zorg en wij hebben veel respect voor de manier waarop de zorg is verleend.

Fam. van Unen, 10-5-2019

Een groot compliment voor vrijwilliger Jozien! Heel erg aardig is zij! Uitermate vriendelijk, meelevend en fijn om haar zo even te zien en spreken.

M. Bakhuizen, 8-5-2019

Graag wil ik jullie complimenteren voor de goede zorgen die ik heb ontvangen rondom mijn sportblessure (afgescheurde achillespees). Vanaf de ontvangst bij de eerste hulp, de gipskamer tot en met het laatste bezoek bij arts Avci heb ik goede zorg ontvangen. Ik wil jullie daarom bedanken voor de zorgen in de eerste hulp, de gipskamer (en in het bijzonder Leen), de dagopname, de anesthesie, de uitslaapkamer. Kortom iedereen die heeft geholpen. Alle afspraken verliepen op tijd. Er was voldoende tijd om antwoorden te geven en voor de nodige humor. Dank!

T. de Bont, 30-4-2019

Aangenaam verrast waren wij toen wij maandag 29 april een prachtig boeket van het Diaconessenhuis mochten ontvangen, als compensatie voor een totaal verkeerd gegane operatiedag (vrijdag eerst in Zeist en rond de middag naar Utrecht gebracht en 's avonds aldaar geopereerd). Dr. Heyl, zijn team en de verpleging op beide locaties alsmede het bestuur, nogmaals hartelijk dank. Dit gebaar heeft veel goed gemaakt.

I. Winnips, 18-4-2019

Wij zijn als familie van onze vader, die nog helemaal niet toe was aan afscheid nemen, heel liefdevol begeleid naar zijn laatste adem. Via de spoedeisende hulp en een kamer voor ons alleen. Dit betekent ontzettend veel voor ons. Hij heeft ruim een dag in het Diakonessenhuis gelegen. Hij was een ijzersterke man en apetrots op zijn 92 jaar, maar hij besefte niet hoe kwetsbaar je lijf is op die leeftijd. Hij hield voor zich hoe lang hij al nauwelijks at, wilde ons geen verdriet doen, wilde ook geen onderzoeken. We waren de laatste weken aan het regelen dat hij een nieuw kunstgebit zou krijgen. Hij had in zijn hele leven maar een paar dagen in ziekenhuizen gelegen: maagzweer, prostaatkanker, en hij slikte een korte tijd reumamedicijnen. Hij bleef levenslustig, kritisch, tot hij ging slapen en in coma raakte, door nierfalen. Hij had nog commentaar op de plafonds: "Dat plafond is saai." Hij had een foto of een tekst denk ik heel fijn gevonden. Je ligt daar maar, ziek te zijn in je bedje, en te liggen en te wachten tot je beter bent.

Wij - Anneke, Pieter, Ineke en Koos Winnips - willen alle verpleegkundigen heel erg bedanken en met name dokter Pekelharing en dokter Sankatsing.

J. De Bruijn, 16-4-2019

Mijn recente bezoek aan uw ziekenhuis was een zeer positieve ervaring (single visit enkelzijdige liesbreukoperatie). Dr. Davids en zijn team toonden zich efficiënt en hartelijk. Dikke pluim daarvoor! Positief aan de planning: ik kon snel terecht. Een minpuntje: een later ingeplande patiënt mocht opeens voorgaan? De verpleging was aardig, spontaan en vakkundig, ze gaven goede informatie over wat er gebeurt. Het ziekenhuis is erg fijn. Het is klein, dus overzichtelijk en rustig, wat allemaal aangenaam is voor de patiënt.

A. Westbroek-van Ee, 02-4-2019

Voor de afdeling Cardiologie: Wat een vriendelijke en prettige behandeling gisteren in het Diakonessenhuis in Zeist. Groot compliment voor alle dames.

Familie De Graaf, 30-3-2019

Mijn man heeft op vrijdag 29 maart een darmonderzoek gehad n.a.v. het bevolkingsonderzoek. Wij willen een compliment maken voor de lieve en zorgzame verpleegkundigen en artsen die mijn man heel goed bij dit onderzoek hebben geholpen en op ons gemak hebben gesteld. Dank jullie wel!!

Mario de Beus, 07-3-2019

Op 5 maart 2019 geholpen aan een liesbreuk met de TEP methode door Dr. Burgmans. Door haar kennis, ervaring en persoonlijke benadering is de operatie goed verlopen. Tijdens mijn verblijf ben ik uitstekend begeleid door de verpleegkundigen op de verschillende afdelingen. Je voelt je hier, ondanks de situatie waar je in verkeert, snel thuis.

Het bleek in mijn geval nodig toch nog een nachtje te blijven, wat ondanks de drukte snel geregeld werd. Ik heb alleen maar lieve, vriendelijke, gedreven en hulpvaardige mensen ontmoet, met aandacht en begrip voor de patiënt. Nu na 3 dagen gaat het alweer erg goed met me. Het Diakonessenhuis in Zeist is dus naar mijn idee een aanrader. Aan een ieder hartelijke dank.

Frans Elshout, 14-3-2019

Ik heb drie dagen op neurochirurgie gelegen. Perfect geholpen door chirurgen en verplegend personeel. Ondanks de drukte waren ze allemaal erg vriendelijk. Een dikke 10 en hartelijk dank voor de goede zorgen.

Minouck van der Salm, 13-3-2019

Vorige week woensdag is mijn neef overleden in uw ziekenhuis. Hij lag de laatste dagen van zijn leven op de longafdeling. Ik was er alleen op maandagmiddag en -avond. En ik was bij het gesprek met de palliatieve arts (of verpleegkundig specialist?) over hoe de behandeling zou worden voortgezet richting overlijden.

Dit gesprek heeft erg veel indruk op me gemaakt. De arts sprak met zoveel respect tegen mijn neef, die zo nu en dan even weg viel, en ze zorgde ervoor dat hij de regie in handen zou blijven houden. Ook benoemde ze duidelijk wat er zou gebeuren als dat niet meer mogelijk was. Hij zou niet hoeven lijden en er werd hem duidelijk verteld wat hij kon gaan verwachten. Het maakte hem rustig en hij vertrouwde volledig op de kundigheid van het personeel.

Ook de verpleegkundigen die hem verzorgden, verdienen alle lof! Zij waren er volledig voor hem en ze hebben er alles aan gedaan om hem tot het laatst toe goed te verzorgen. Ik was hier erg van onder de indruk en wilde daarom de medewerkers van de longafdeling graag een compliment geven. Jullie doen ontzettend goed en zwaar werk en het is belangrijk om dat onder de aandacht te brengen! Heel erg bedankt voor de goede zorgen, het gaf mij een goed gevoel!

A. Gijtenbeek, 13-3-2019

Complimentje voor het personeel van de nucleaire geneeskunde, werkzaam in het Diakonessenhuis te Utrecht. Vandaag fantastisch geholpen door het personeel van deze afdeling. Zorgzaam,belangstellend en gezellig. Wat ik heel goed vind, is dat dat ik op de deur van het toilet een briefje zag, dat de mannen moesten gaan zitten als ze moesten plassen. Dat zijn ze niet gewend,maar ik heb vele jaren bij de kleuters gewerkt, als kleuterleidster en de kleuters moesten, of het nu een jongen of een meisje was, gaan zitten op de toiletbril van het toilet. Het was vreemd voor ze, maar ze waren er aan gewend en het scheelt een hoop tijd in het schoonmaken!

J. Boumans, 11-2-2019

Op 9 januari jl. werd ik met de ambulance naar de eerste hulp van het Diakonessenhuis Utrecht gebracht, na een ernstige val van een huishoudtrap (helaas, nogal vaak voorkomend!) in Zeist. Voor onderzoek. De wijze waarop ik werd opgevangen, heeft me positief diep geraakt. Professioneel, gestructureerd, zakelijk maar ook heel menselijk ! Ik voelde me direct heel vertrouwd. Geweldig. Grote complimenten voor dokter van Tol en haar team. Dankjewel.

F. Wiel, 4-2-2019

In november zijn we in het Diak ouders geworden van een dochter. We hadden bewust gekozen voor dit ziekenhuis, omdat we veel goede verhalen hadden gelezen over de begeleiding tijdens de bevalling. Dit hebben ze zeker waargemaakt. Vooral het gevoel dat we zelf de regie hadden en dat we ook in bad mochten waren voor ons belangrijke punten.

dhr. Bouyaddou, 2-2-2019

Ik, de vader van chaima, bedank U, alle artsen en het personeel van het ziekenhuis. Mijn dochter is gisteren met spoed opgenomen na een aanval hyperventileren. Ze had ook al een week verlammingsverschijnselen aan haar benen. Maar vanochtend is ze weer gezond opgestaan en kon ze weer op haar benen lopen en en staan. Met alle dank aan u...

L. van der Bilt van Wierst, 31-1-2019

Hiermee wil ik de maatschap Cardiologie heel erg bedanken voor de mooie bos bloemen die ik mocht ontvangen als excuses voor het ontstaande technisch mankement waardoor mijn ingreep woensdag 30 januari niet door kon gaan.

J. Gordijn, 8-1-2019

Op de avond van eerste kerstdag is mijn vrouw begeleid van huis naar het Diak in Utrecht door twee ambulancemedewerkers (Marja Koelewijn en een mannelijke collega). In het ziekenhuis deed zich geen gelegenheid voor om hen nog even te bedanken voor hun snelle, attente, vriendelijke, doortastende en professionele optreden. Met dit bericht wil ik hen graag alsnog bedanken.

T. Branding, 2-1-2019

Op oudjaarsdag verzwikt mijn dochter haar enkel. Vanaf de binnenkomst bij het Diak Zeist werden we enorm persoonlijk en vriendelijk behandeld bij de huisartsenpost. Een goede samenwerking met de SEH. Ondanks een roerige avond met wat ingewikkelde situaties voor personeel van het Diak bleef al het personeel (security, arts, verpleegkundige, radiologie, allemaal…) ontzettend professioneel, persoonlijk en empatisch rondom de situatie. Mensen die op oud en nieuw (en andere vrije dagen) werken om andere mensen te helpen. Enorm groot compliment voor dit team! Ondanks dat je dan een nare avond hebt omdat je daar natuurlijk niet wil zijn hebben alle mensen zo goed geholpen dat we er met een goed gevoel op terug kijken. Dat is een compliment op zich!

K. Melief, 19-12-2018

Van 13 tot 19 december heb ik op de longafdeling/neurologie gelegen. Ik heb me enorm goed verzorgd gevoeld. Iedereen is attent, voorkomend en zeer ondersteunend. Dat geldt voor al het ondersteunend personeel, de vaardige en vriendelijke verpleegkundigen tot aan de specialisten die deskundig zijn en de tijd voor je nemen. Ik heb geen woord teveel gezegd. Kortom: dankjulliewel!

R. Berger, 29-11-2018

Langs deze weg wil ik een groot compliment maken aan de twee dames Bianca van Rossum en Laura van Buren van de patienteninschrijving, omdat zij beiden, kort gezegd, het woord klantenservice met een grote K schrijven. Recent moest ik met mijn 103-jarige moeder twee keer de poli Dermatologie bezoeken en door hun kopje thee en een vriendelijk woord zullen wij dit bezoek niet snel vergeten.

J. Geraets, 28-11-2018

Op 19 november 2018 ben ik geopereerd aan een liesbreuk. Het hele traject van intake, operatie tot nazorg verliep perfect. Dank aan alle medewerkers van het Diakonessenhuis, Liesbreukcentrum, Zeist voor hun gastvrijheid, deskundigheid en professionaliteit. TOP.

T. De Man, 15-11-2018

Ik ben al een paar maanden onder behandeling in de pijnkliniek in Zeist. Mijn eerste ervaring is zeer positief, je blijft als mens behandeld worden. Je wordt ook nog behandeld door een arts. Nu moet ik naar Utrecht voor een radiologisch onderzoek.

J. Alting-Zwart, 6-11-2018

Ik wil mijn complimenten overbrengen aan oogarts dr. Spijkers en haar medewerkers op de afdeling Staaroperaties in Zeist, aan anesthesioloog Michel en zijn medewerkers in Zeist, aan de verpleegkundigen van afdeling A1 in Utrecht en de OK assistenten die donderdag goed voor mijn moeder hebben gezorgd. Ik ben heel blij dat de operatie deze dag nog kon plaatsvinden en goed gegaan is. Het was allemaal erg hectisch maar met goede afloop. Mijn complimenten! Jullie bleven erg lief en vriendelijk. Een goed voorbeeld.

S. Verburg, 26-10-2018

Mijn man verblijft al enige tijd op de Intensive Care. Vanmiddag kwam de vraag vanuit de IC of ik vanavond met onze honden naar het ziekenhuis kon komen. In een vergaderzaaltje kon mijn man onze honden na 16 dagen weer een keer aaien. Top idee van de dames internisten Van Lelyveld en De Rijk. Diep dankbaar!

W. Bloemendaal, 23-10-2018

Wat een TOP ziekenhuis, het Diak in Utrecht. Ik ben nu anderhalf jaar onder behandeling bij de afdeling urologie. Bij een geweldige arts, dr. Kums, die mij zeer op mijn gemak stelt, en bij de super aardige verpleging. Ik ben super blij met deze mensen.

I. Leenheer, 22-10-2018

Na een valpartij ben ik door de spoedeisende hulp geweldig geholpen. Zo vriendelijk, belangstellend en hulpvaardig: het maakte het allemaal een stuk minder erg. Bedankt allemaal.

J. Helder, 19-10-2018

Vandaag om mijn röntgenfoto’s gevraagd. De afdeling radiologie zorgde ervoor dat ik de foto’s op dvd een paar uur later kon ophalen. Bedankt voor de snelle, adequate service!

J. Alblas, 2-10-2018

Ik ben zeer onder de indruk van de kwaliteit van jullie zorg. Zowel de medewerkers achter de balie, als de artsen en verpleegkundigen zijn zorgvuldig en hulpvaardig. Belangrijk ook vind ik de tijd die er wordt besteed aan het diagnosticeren. Wat krijgt mijn dochter een ruimte en tijd om te praten met de artsen over haar lichamelijke klachten. In de gang las ik jullie 'werkplannen' over hoe jullie omgaan en gehoor geven aan de signalen die jullie krijgen van de patiënt. De vriendelijkheid en zorgvuldigheid waarmee dit is opgesteld is een mooie basis voor het werk. Veel werkplezier en collegialiteit gewenst en ook mooie ontmoetingen met hen die hier zijn voor behandeling.

B. Broer, 27-9-2018

Wat een tópziekenhuis. Nooit heb ik me er verloren gevoeld. Er is zonder uitzondering aandacht, een luisterend oor, een hand, een woord, een schouder. op iedere afdeling. Heel bijzonder. Ik ben blij dat ik voor het Diak gekozen heb. Dikke pluim!!

B. Herters, 18-9-2018

In een groot ziekenhuis voelt een mens zich vaak verloren. Maar dit geldt niet voor het Diakonessen in Zeist. Korte lijnen, veel deskundigheid en een uitstekende zorg. Speciaal dank ik Dr. Clevers die mij met vaardige hand opereerde. En tevens zijn team.

A. Voets, 14-9-2018

Graag wil ik MDL arts Dr. Verhagen danken voor zijn snelle bellen van de uitslag MRI alvleesklier. De afspraak met de arts waar ik naar toe zou gaan ging tot mijn grote verbazing niet door. Ik was wel naar het ziekenhuis gegaan voor de afspraak en hoorde daar pas dat de afspraak niet door ging. Ik was totaal overstuur. Dr. Verhagen belde mij direct om mij gerust te stellen. Mijn grote dank hiervoor. Ook geef ik graag mijn complimenten aan de baliemedewerkers van MDL. Toen mijn afspraak niet doorging hebben zij ervoor gezorgd dat ik werd gebeld door een andere arts met de uitslag van het onderzoek.

A. Kruijer, 7-9-2018

Ik ben op 6 september 2018 van mijn liesbreuk afgeholpen, voor ik het mij realiseerde was ik op de uitslaap zaal, beetje suffig. De behandeling duurde 16 minuten bij navraag. Half 2 gemeld aan de balie en half zeven weer thuis. Verpleging uitstekend, op een schaal van 1-10 een 10.

H. Edmondson, 4-9-2018

Mijn moeder was gisteren voor een dagopname (hartkatheterisatie) in het Diakonessenhuis. Haar verpleegster was Lisanka en zij was echt zo geweldig. Wat een enorm goeie service en persoonlijke aandacht! Haar cardioloog was Dr. Houtgraaf die ook echt fantastisch was en ook uitgebreid alles heeft uitgelegd. Erg fijn ziekenhuis.

W. Bonouvrie, 23-8-2018

Complimenten voor de zeer goede snelle en fijne behandeling in dit ziekenhuis. En dan zeggen dat het slecht gaat in de zorg. Nou daar is in Zeist voor de patiënten niets van te merken. Helemaal top. Ga zo door.

J. Grobben, 11-7-2018

De longafdeling een 9+++ wat een inzet!!

W. Van Donkelaar, 5-7-2018

Vandaag zou ik geopereerd worden, maar door ziekte van de orthopeed werd ik gisteren afgebeld. Natuurlijk vond ik dat moeilijk, je leeft er naar toe. Maar tot mijn verbazing ontving ik vandaag een prachtige bos bloemen als troost, met excuses van de afdeling planning orthopedie. Ik vind dat een prachtig gebaar en stel het zeer op prijs!

A. Den Otter, 26-6-2018

Ik was voor een kijkoperatie vanwege een dubbele liesbreuk bij het Liesbreukcentrum van het Diakonessenhuis onder behandeling bij de fantastische Dr. Verleisdonk. Vanaf het polikliniekbezoek tot aan het einde van de opnamedag werd ik door het verplegend en verzorgend personeel op een geweldige manier bijgestaan vol warmte en betrokkenheid.

Herstellende van mijn operatie denk ik met een heel erg goed gevoel terug aan mijn verblijf in het Diakonessenhuis in Zeist en zal in dien noodzakelijk jullie zeker aanbevelen bij derden.

B. Gamble, 13-3-2018

Ik was op donderdag j.l. bij jullie in Zeist voor een staaroperatie. Ik wil hierbij dr. Zegers en zijn team bedanken voor alles. Mijn zicht is prima en ik vond helemaal fantastisch wat jullie hebben gedaan Ik ben een tevreden (Engels)man.

Fam. van Doorn, 26-2-2018

Geacht operatieteam, verplegenden, verzorgenden en allen die zich met mijn echtgenote hebben beziggehouden voor, tijdens én na haar heupoperatie. Wij willen u allen hartelijk danken voor de bijzondere, vriendelijke en uitermate kundige verzorging. Het ontbrak haar werkelijk aan niets. Een voorbeeld voor de zorg, jullie ziekenhuis. Gewoon goed om te vertoeven ook al is het voor zorg. Ga zo door en er zullen nog veel tevreden patiënten volgen. Nogmaals onze hartelijke dank.

G. van Dockum, 19-1-2018

Ik ben erg vriendelijk geholpen en geweldig begeleid. Ze nemen de tijd voor je en ik zie er nu niet meer tegen op om er naar toe te gaan. Dank Diak.