Translate website
Disclaimer
Nederlands: U vraagt Google Translate Services om onze teksten te vertalen. Daardoor kunnen er fouten in de teksten zitten. Automatische vertalingen zijn niet perfect, ons ziekenhuis is niet verantwoordelijk voor mogelijke vertaalfouten. Heeft u vragen over uw gezondheid? Neem dan altijd contact op met uw arts.
Meer weten? Lees de toelichting vertaalbeleid
English: You ask Google Translate Services to actively translate our texts. Therefore they may contain errors. Automatic translations are not perfect. Diakonessenhuis is not responsible for possible translation errors. Do you have questions about your health? Then always contact your doctor.
Want to know more? Read the explanation of translation policy
Status registratie coronavaccinatie
Bent u als patiënt in ons ziekenhuis gevaccineerd, dan kan het zijn dat nog niet al uw gegevens over uw vaccinatie op Mijn.RIVM.nl terug te vinden te zijn. In sommige gevallen ziet u bijvoorbeeld wel uw tweede vaccinatie, maar nog niet uw eerste vaccinatie.
Registratie achterstand RIVM over ongeveer één week opgelost
Dat komt door een landelijk softwareprobleem dat inmiddels is opgelost. Hierdoor is echter een achterstand in de verwerking van deze gegevens opgetreden van bijna 2 miljoen registraties. Bij het RIVM wordt hard gewerkt om die te verwerken. Het RIVM geeft aan dat ze nog ongeveer een week nodig heeft om deze achterstand helemaal weg te werken. Als ziekenhuis hebben wij hier geen invloed op.