Translate website
Disclaimer
Nederlands: U vraagt Google Translate Services om onze teksten te vertalen. Daardoor kunnen er fouten in de teksten zitten. Automatische vertalingen zijn niet perfect, ons ziekenhuis is niet verantwoordelijk voor mogelijke vertaalfouten. Heeft u vragen over uw gezondheid? Neem dan altijd contact op met uw arts.
Meer weten? Lees de toelichting vertaalbeleid
English: You ask Google Translate Services to actively translate our texts. Therefore they may contain errors. Automatic translations are not perfect. Diakonessenhuis is not responsible for possible translation errors. Do you have questions about your health? Then always contact your doctor.
Want to know more? Read the explanation of translation policy
Contact voor zorgverleners
Wilt u contact met ons opnemen? Hier leest u bij wie u terecht kunt voor welke onderwerpen.
Huisartsentelefoon
Wilt u overleggen met een medisch specialist, verpleegkundig specialist of physician assistant? Dat kan via de huisartsentelefoon: nummer 088 250 5555.
Spoedverwijzing
Wil u een patiënt met spoed verwijzen? Dit kan via de huisartsentelefoon 088 250 5555. U wordt doorverbonden met de dienstdoende specialist. Ook via Zorgdomein kunt u een patient met spoed verwijzen. Per verwijsproduct staat vermeld hoe u een spoedverwijzing naar het ziekenhuis kunt regelen.
Teleconsult
Wilt u digitaal een vraag stellen aan een medisch specialist in ons ziekenhuis? Maak dan gebruik van een teleconsult. U vraagt dit aan via Zorgdomein. Het grote voordeel van een teleconsult is dat u uw vraag kunt stellen op een moment dat het ú uitkomt. Omdat u ook een foto kunt meesturen (bijvoorbeeld van een plekje op de huid) of informatie over de patiënt (zoals de bloeduitslagen of medicatie), hoeft de patiënt niet altijd voor een diagnose of advies naar het ziekenhuis. Op afstand krijgt u binnen 3 werkdagen een diagnose en/of advies van een medisch specialist. U blijft daarbij de hoofdbehandelaar.
Overdracht/ ontslag van patiënten
Heeft u vragen over het ontslag van een patiënt, neem dan contact op met het transferteam via 088 250 6747. Voor medisch inhoudelijke vragen kunt u terecht bij de specialist.
Transmuraal Incident Melden
Transmurale incidenten zijn onbedoelde gebeurtenissen tijdens de overdracht van patiënten, die geleid hebben of hadden kunnen leiden tot schade voor een patiënt. Het doel van Transmuraal Incident Melden is leren van dingen die (bijna) misgaan bij opname en ontslag. Daarmee kunnen we onze samenwerking verbeteren en daarmee de kwaliteit en veiligheid van zorg.
Wijzigingen in uw praktijk
Heeft u een wijziging van een huisarts of verloskundige in uw praktijk? Wilt u al uw patiënten overzetten op naam van een nieuwe collega? Stuurt u dan email aan [email protected].
Vermeld alstublieft van de betreffende zorgverleners én van uw praktijk: de AGB-code en het Edifact abonnement nummer.
Klachten van patiënten
Uw patiënten kunnen een klacht indienen via onze klachtenfunctionaris.
Samenwerking
Heeft u een vraag, wens of idee over uw samenwerking met het Diakonessenhuis? Neemt u dan contact met ons op via [email protected]
U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met een van onze contactpersonen:
- Nienke Hulshof, manager transmurale zorg: mail [email protected], (088) 250 9513.
- Wanda van Gameren, beleidsadviseur transmurale zorg: mail [email protected], (088) 250 5978.
Laboratorium
Wilt u een onderzoek aanvragen bij een van onze laboratoria?