Skip to main content

Klacht indienen

Het Diakonessenhuis streeft ernaar optimale zorg te verlenen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij stellen het op prijs als u uw klacht of ongenoegen met ons bespreekt. Wij kunnen dan samen met u een oplossing zoeken. Blijf niet met uw ongenoegen lopen, maar vertel het ons zo snel mogelijk.

U kunt op verschillende manieren een klacht indienen.

Bespreek uw klacht direct met de betrokkenen

Uw zorgverlener heeft er recht op om te weten dat u niet tevreden bent. Uw klacht geeft hem/haar de mogelijkheid iets te herstellen of te verbeteren. Probeer daarom eerst met de direct betrokkenen te praten en tot overeenstemming te komen. U kunt ook de leidinggevende van de betrokken afdeling benaderen.

Neem contact op met onze klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris is een medewerker van het Diakonessenhuis. Zij geeft informatie en advies en kan voor u bemiddelen. Ze stelt zich neutraal op en heeft een geheimhoudingsplicht tegenover derden. U kunt op drie manieren contact opnemen met de klachtenfunctionaris:

  • Telefonisch, via telefoonnummer 088-250 61 43. Als er niet wordt opgenomen, kunt u een bericht achterlaten op de voicemail. Geef ook een nummer door waarop u bereikbaar bent. U wordt dan zo spoedig mogelijk teruggebeld.
  • Via het klachtenformulier op de website.
  • U kunt uw klacht ook per brief sturen.

    Utrecht
    Diakonessenhuis t.a.v. klachtenfunctionarissen
    Postbus 80250
    3508 TG Utrecht

Beste bezoeker,

U maakt gebruik van een verouderde versie van Internet Explorer.
Deze website werkt in deze verouderde versie niet optimaal.
Installeer de laatste versie van Internet Explorer.
Zo kunt u optimaal gebruik maken van de website.

Sluit deze melding