Translate website
Disclaimer
Nederlands: U vraagt Google Translate Services om onze teksten te vertalen. Daardoor kunnen er fouten in de teksten zitten. Automatische vertalingen zijn niet perfect, ons ziekenhuis is niet verantwoordelijk voor mogelijke vertaalfouten. Heeft u vragen over uw gezondheid? Neem dan altijd contact op met uw arts.
Meer weten? Lees de toelichting vertaalbeleid
English: You ask Google Translate Services to actively translate our texts. Therefore they may contain errors. Automatic translations are not perfect. Diakonessenhuis is not responsible for possible translation errors. Do you have questions about your health? Then always contact your doctor.
Want to know more? Read the explanation of translation policy
Klacht indienen
We streven iedere dag naar betrokken, klantvriendelijke en deskundige zorgverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de zorg die we in het Diakonessenhuis verleend hebben. We stellen het op prijs als u in dat geval uw klacht of ongenoegen met ons bespreekt. Wij kunnen dan samen met u een oplossing zoeken.
In de folder Heeft u een klacht? Laat het ons weten vindt u meer informatie over het indienen van een klacht bij de klachtenfunctionaris of via het indienen van een schadeclaim.
U kunt uw klacht of ongenoegen op de volgende wijze aan ons kenbaar maken:
- U kunt uw klacht indienen via het digitale klachtenformulier onderaan deze pagina.
- Heeft u liever telefonisch contact? Bel dan met de klachtenfunctionaris via 088 250 6143 (op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 12.30 uur).
Heeft u een klacht over uw rekening?
Klachten over de financiële vergoeding van de zorg, de kosten van uw nota, de tarieven of het eigen risico kunt u indienen bij de afdeling zorgadministratie.
Heeft u een klacht over facilitaire voorzieningen of parkeren?
Heeft u een facilitaire klacht (over parkeren, voeding, bewegwijzering, de shuttledienst, schoonmaak, receptie, beveiliging) of ervaart u overlast? We stellen het op prijs als u ons dat laat weten. Onze afdeling facilitair kijkt dan graag samen met u naar uw klacht.
Heeft u een klacht over uw medische of verpleegkundige behandeling?
Heeft u een klacht over uw medische of verpleegkundige behandeling in ons ziekenhuis? We stellen het op prijs als u uw klacht of ongenoegen met ons bespreekt.