Skip to main content

Klacht indienen

We streven iedere dag naar betrokken, klantvriendelijke en deskundige zorgverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de zorg die we in het Diakonessenhuis verleend hebben. We stellen het op prijs als u in dat geval uw klacht of ongenoegen met ons bespreekt. Wij kunnen dan samen met u een oplossing zoeken.

In de patiëntenfolder Heeft u een klacht? Laat het ons weten vindt u meer informatie over het indienen van een klacht bij de klachtenfunctionaris, de klachtencommissie of het indienen van een schadeclaim.

U kunt uw klacht of ongenoegen op de volgende wijze aan ons kenbaar maken:

  • U kunt uw klacht digitaal indienen via het klachtenformulier.
  • Heeft u liever telefonisch contact? Bel dan met de klachtenfunctionaris via 088-2506143 (op werkdagen bereikbaar tussen 09.00 en 15.30 uur).

Beste bezoeker,

U maakt gebruik van een verouderde versie van Internet Explorer.
Deze website werkt in deze verouderde versie niet optimaal.
Installeer de laatste versie van Internet Explorer.
Zo kunt u optimaal gebruik maken van de website.

Sluit deze melding