Translate website
Disclaimer
Nederlands: U vraagt Google Translate Services om onze teksten te vertalen. Daardoor kunnen er fouten in de teksten zitten. Automatische vertalingen zijn niet perfect, ons ziekenhuis is niet verantwoordelijk voor mogelijke vertaalfouten. Heeft u vragen over uw gezondheid? Neem dan altijd contact op met uw arts.
Meer weten? Lees de toelichting vertaalbeleid
English: You ask Google Translate Services to actively translate our texts. Therefore they may contain errors. Automatic translations are not perfect. Diakonessenhuis is not responsible for possible translation errors. Do you have questions about your health? Then always contact your doctor.
Want to know more? Read the explanation of translation policy
Service en contact voor mijnDiak
Heeft u hulp nodig bij mijnDiak of heeft u een vraag? Wij helpen u graag op weg.
Heeft u vragen over mijnDiak of hulp nodig met inloggen met DigiD?
Onze collega's van het Patiënten Servicepunt helpen u graag verder. Bel naar 088 250 60 00. Het Patiënt Servicepunt is open op werkdagen tussen 8.30 tot 12.00 en van 13.00 tot 14.30 uur. Of mail naar [email protected].
Mail geen vertrouwelijke gegevens, zoals uw BSN-nummer of patiëntennummer.
Heeft u een medische vraag?
Heeft u een medische vraag voor uw arts of vragen over uw afspraak? Op onze polikliniek gebruiken we de BeterDichtbij-app. Stel uw vraag via de app en krijg binnen 3 werkdagen antwoord van uw zorgverlener. Bellen met de polikliniek kan natuurlijk ook.