Appcontact met uw zorgverlener via BeterDichtbij

Met een appje een vraag aan ons stellen? Dat kan vanaf vandaag met de BeterDichtbij-app. Als we uw e-mail en 06-nummer weten, nodigen we u uit om de BeterDichtbij-app te gaan gebruiken. Met deze app kunt u veilig en makkelijk een berichtje sturen aan uw zorgverlener in ons ziekenhuis. Bijvoorbeeld als u voor of na een bezoek aan het ziekenhuis een vraag heeft.

U krijgt de uitnodiging voor BeterDichtbij op het moment dat u een eerstvolgende afspraak maakt, aanpast of wijzigt bij een van onze poliklinieken. In deze uitnodiging leest u ook hoe u de app installeert.

Waarvoor is BeterDichtbij bedoeld?

Via BeterDichtbij kunt u laagdrempelig een vraag stellen aan de polikliniek, waar en wanneer het u uitkomt. Denk aan vragen als:

  • Mijn medicijnen zijn over een week op. Kan ik een herhaalrecept krijgen?
  • De afspraak die ik vanochtend maakte, komt toch niet uit. Kan ik een nieuwe afspraak maken?
  • Ik heb volgende week een longonderzoek. Moet ik daarvoor eigenlijk nuchter zijn?

U krijgt binnen 3 werkdagen een reactie. Soms is dat een direct antwoord, soms is dat een verwijzing naar uw persoonlijke portaal mijnDiak (bijvoorbeeld voor een herhaalrecept of het wijzigen van uw afspraak).

Meer weten?

Meer informatie over de app vindt u hier
Hier leest u ook hoe u BeterDichtbij op uw telefoon, tablet of computer installeert als u een uitnodiging heeft ontvangen.

een berichtje sturen wanneer het uitkomt

Met de app BeterDichtbij kunt u op elk gewenst moment uw vraag stellen